Gå til innhold

Jomfru og 25 år (mann)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å bli mer sosial og har hatt litt suksess. Likevel har det liksom ikke blitt noe særlig med kvinnelige vennskap eller noe lignende. 

Som det står i tittelen er jeg jomfru og 25 år, naturligvis mann. Det er egentlig det samme for meg om jeg har sex med ei tilfeldig jente eller om det er i forhold. Generelt er det jo slik at sex leder til forhold og. 

Hva anbefaler dere en som er evig singel og jomfru? Jeg har nesten vurdert å kjøpe sex, med frivillig prostituerte, men det er jo dessverre ulovlig. 

Anonymkode: 3ab3e...3bf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg litt sexappeal og lær å forføre jenter :)

Anonymkode: e7904...6e6

• Liker 2
Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Få deg litt sexappeal og lær å forføre jenter :)

Altså få en penere kropp?

Skrevet

Jeg betalte for det i en alder av 24. Angrer ikke. 

Anonymkode: a96fe...bcc

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså få en penere kropp?

Nei, sexappeal har mest med oppførsel og utstråling å gjøre, ikke så mye utseende. Men det skader ikke å forbedre utseende heller. Mye man kan gjøre for det i dag , ny frisyre, ny hårfarge, stelle øyebrynene , nappe nesehår, ta solarium 3-4 ganger for å få noe annet enn bleikfis hud, få en bedre klesstil, gå rettere i ryggen, trene på seg muskler om man er liten og spe og få kraftigere kropp eller gå ned i vekt om man er mye overvektig, rense huden hver morgen , bytte fra briller til linser, stelle håret osv :) 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, sexappeal har mest med oppførsel og utstråling å gjøre, ikke så mye utseende. Men det skader ikke å forbedre utseende heller. Mye man kan gjøre for det i dag , ny frisyre, ny hårfarge, stelle øyebrynene , nappe nesehår, ta solarium 3-4 ganger for å få noe annet enn bleikfis hud, få en bedre klesstil, gå rettere i ryggen, trene på seg muskler om man er liten og spe og få kraftigere kropp eller gå ned i vekt om man er mye overvektig, rense huden hver morgen , bytte fra briller til linser, stelle håret osv :) 

Tull. Bortsett fra muskler 

Anonymkode: 46d81...8b2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Bortsett fra muskler 

Anonymkode: 46d81...8b2

Øh, hva mener du er tull? Det nytter ikke klage på at man ikke får damer om man ikke gidder å stelle seg og gjøre at man ser bra ut. Og å se bra ut har ikke kun med muskler å gjøre, bola markerte muskler er faktisk avtennende for de fleste damer, men en sunn kropp er bra og en mann som liker å ta vare på utseendet sitt scorer naturligvis fler kvinner enn en som ikke bryr seg om det. Bare ny hårsveis kan forandre en person mye til det bedre! 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Generelt er det jo slik at sex leder til forhold og

Dette var nytt for meg.. gjør det? 

Skrevet

Du må jo nesten gi noen beskrivelser av deg selv for at man skal hjelpe...

Hva er din livssituasjon? Har du studert / er i jobb? Hva er grunnen til at du ikke var nær jenter i tenårene / starten av tyveårene? Hvor ofte sjekker du opp jenter?

Anonymkode: a5a94...0e7

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du må jo nesten gi noen beskrivelser av deg selv for at man skal hjelpe...

Hva er din livssituasjon? Har du studert / er i jobb? Hva er grunnen til at du ikke var nær jenter i tenårene / starten av tyveårene? Hvor ofte sjekker du opp jenter?

Anonymkode: a5a94...0e7

Jeg er snart ferdig med studiene. Årsaken til at jeg ikke så god kontakt med jenter var fordi jeg har slitt med angst etter å ha blitt mobbet. I dag derimot, har jeg begynt å bli kvitt det problemet. Jeg sjekker sjeldent opp jenter, i hovedsak fordi det sjeldent passer seg.

Skrevet

Jeg var jomfru til 27, plagdes av en veldig sjenanse og hadde minimal omgang med jenter i oppveksten.  I 20årene kom det noen sjanser som jeg ikke turte å reagere på, og når det endelig skjedde ut av det blå, så var det på nachspiel, med en 14 år eldre dame, godt, enkelt, og ukomplisert. Greia med sex, er at det blir som å ha en personlig elefant i rommet. I ettertid ser jeg at å kjøpe seg litt erfaring kunne ha vært verd det. Det er ikke for å få trening i å stikke kuken inn i noen, men for å få bort en mental sperre. 

Anonymkode: 34582...4e8

Skrevet

Vær deg selv så finner du nok noen til slutt. 

Anonymkode: 678ba...0e3

Gjest JakeGreen
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær deg selv så finner du nok noen til slutt. 

Anonymkode: 678ba...0e3

Dette er et passivt råd som etter 25 år ikke har gitt trådstarter de resultatene han ønsker.

Jeg er enig i at man skal være seg selv, men trådstarter må også prøve noe nytt om han ønsker resultater snarere enn å håpe at noe skal skje før eller siden.

Prøver du deg i det hele tatt på jenter, trådstarter? Prøver man nok, så får man alltid et ja før eller senere, så sant man ikke er en katastrofe. Og er man en katastrofe, noe svært få er, så er det også noe man kan gjøre noe med.

Jeg mistenker at du rett og slett er tafatt, apologetisk og ikke gjør nok fremstøt. Så jeg ville startet der. Det var forøvrig også årsaken til at jeg selv var noe sent ute. Ikke bare det, men jeg innså jo ikke alle gangene jenter faktisk var interessert og subtilt prøvde seg på meg slik jenter som regel gjør det.
:) 

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Kjøp det eller tigg til ensomme kattedamer over 40. Viktig å få det unnagjort. GJør det lettere å få mer senere.

Anonymkode: 2e020...86b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...