Gå til innhold

Livmortappen som gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring di vil dele om livmortappen når di har funnet ut at di var gravid?

 

Sitter her 5 dager over IKM. Ingen mensen og se og negative tester. Men siden tirsdag (IKM) har livmortappen blitt litt å litt mer myk i overlaget (hard under). 

Noen med erfaringer? Er det er positivt tegn, eller kan den bli sånn uten at man er gravid?

 

Håper på en liten spire <3

Anonymkode: 46308...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKKE grafs opp i der når du er gravid. La det være. 

Anonymkode: 87f0d...458

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

IKKE grafs opp i der når du er gravid. La det være. 

Anonymkode: 87f0d...458

Skal selvfølgelig ikke det når jeg evnt vet jeg er gravid :) men som teksten sier, er det kun negative tester til nå, så prøvd å se på den om det var til noe hjelp 

Anonymkode: 46308...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal selvfølgelig ikke det når jeg evnt vet jeg er gravid :) men som teksten sier, er det kun negative tester til nå, så prøvd å se på den om det var til noe hjelp 

Anonymkode: 46308...982

Men tenk om du er gravid likevel? Hvorfor drive oppi der når det er en sjanse for at du er gravid? G. Tester er jo den beste måten å få vite om du er gravid eller ikke?

 

mulig jeg er litt vel var på dette, men da jeg var tidlig på vei fikk jeg blødninger og fikk streng beskjed om å ikke ha noe som helst oppi der. 

Anonymkode: 87f0d...458

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør sånne desperate ting. Du kan i verste fall få infeksjon av det og det er ikke noe bra hvis du faktisk er gravid..

Ut i fra beskrivelsen din er du gravid. Men stygt redd for at du bare har lest på nett og finner det du vil finne, for negativ test 5 dager over er et dårlig tegn selv om det er positivt at mensen er forsinket..

Her er en oversikt over livmortappen gjennom syklus. I følge den er du gravid, men ville PÅ INGEN MÅTE stolt på det..

http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/

Anonymkode: 7844a...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tenk om du er gravid likevel? Hvorfor drive oppi der når det er en sjanse for at du er gravid? G. Tester er jo den beste måten å få vite om du er gravid eller ikke?

 

mulig jeg er litt vel var på dette, men da jeg var tidlig på vei fikk jeg blødninger og fikk streng beskjed om å ikke ha noe som helst oppi der. 

Anonymkode: 87f0d...458

Sitter ikke å grafser oppi der da. Sjekker max 1 gang om dagen (for å se om TR også er på vei også). Er også veldig nyskjerrig på om man har hatt hell med seg, eller ikke ettersom testene ikke slår ut.

Vil ikke tro det skader så mye å sjekke i ny og ne, er jo ikke akkurat det at en penis alltid er nyvaska når den kommer inn. Eller en finger under forspill. Men vasker alltid hender og gjør som di sier man skal om man skal sjekke :)

 

Men spurte bare om andre hadde erfaring rundt det :) tenkte og ta blodprøve hos legen veldig snart om ikke noe slår ut :)

Anonymkode: 46308...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør sånne desperate ting. Du kan i verste fall få infeksjon av det og det er ikke noe bra hvis du faktisk er gravid..

Ut i fra beskrivelsen din er du gravid. Men stygt redd for at du bare har lest på nett og finner det du vil finne, for negativ test 5 dager over er et dårlig tegn selv om det er positivt at mensen er forsinket..

Her er en oversikt over livmortappen gjennom syklus. I følge den er du gravid, men ville PÅ INGEN MÅTE stolt på det..

http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/

Anonymkode: 7844a...56c

Har vare sjekket en sjelden gang, for å bli kjent med den, og lære hvordan den er og oppfører seg. Derfor jeg spørr om noen vet, for den har aldri blitt sånn her før. 

Har ikke tatt noe test i dag, tenkte å vente til i morgen igjen. Og igjen, derfor jeg spør etter erfaringer, siden ikke noe har slått ut. Men veldig rart TR er forsinket, ettersom jeg har endometriose og brutale blødninger pga dette, så ho kommer alltid på tiden. Har blødd i 2 uker i strekk di siste 3 månedene, så kan jo være el har forskjøvet seg den siste ganga nå også. Hadde rosa utflod i 3 dager 1 uke før TR skulle komme da. Ellers har den bare plutselig en rar pause (noe jeg aldri har hatt før). Har noen flere diagnoser, så kan jo være det også spiller inn på noe.

Men bestiller time hos legen for blodprøve om den ikke kommer i løp av få dager. Greit og vite med sikkerhet grunnet medisiner 

Anonymkode: 46308...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å ta på livmortappen?:klo::ohmy: ikke gjør det! 

Anonymkode: 9eb34...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med å ta på livmortappen?:klo::ohmy: ikke gjør det! 

Anonymkode: 9eb34...807

Man kan finne ut når man har EL, når TR er på vei og avogtil graviditet? 😊 

Men nå kan det se ut til at jeg burde stoppe! For skulle for gøy ta en test nå just (holdt meg 2 timer), og jaggu kom det ikke opp en svak strek (skyggestrek). I motsettning til andre skyggestreker jeg har fått (skyggestrek og neg tester om hverandre siden 2 dager før IKM), var denne tydelig i tykkelsen og alt. Så blir spennende å ta en ny test i morgen 😁 satser på klar strek da 😁

Anonymkode: 46308...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan finne ut når man har EL, når TR er på vei og avogtil graviditet? 😊 

Men nå kan det se ut til at jeg burde stoppe! For skulle for gøy ta en test nå just (holdt meg 2 timer), og jaggu kom det ikke opp en svak strek (skyggestrek). I motsettning til andre skyggestreker jeg har fått (skyggestrek og neg tester om hverandre siden 2 dager før IKM), var denne tydelig i tykkelsen og alt. Så blir spennende å ta en ny test i morgen 😁 satser på klar strek da 😁

Anonymkode: 46308...982

Gratulerer! 

Please stopp med å ta oppi der. Det er ikke verd det...

Anonymkode: 87f0d...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...