Gå til innhold

Blødninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har nå hatt bløninger i snart 2 uker. Ikke mye gjennom en hel dag, men det kommer nå og da.

Enten når jeg står opp på morgenen og går på do, tørker mye bruntutflod nedentil da.

Ellers så kommer det som regel en 'dønning' etter jeg har spist.

Oppblåst i magen.

Jeg er en ganske tynn person som til tider har mistet menstruasjon pga det. Da pga høyt stoffskifte.

Jeg har hatt pstav nå i et og et halvt år, som jeg er fornøyd med og ikke hatt noen problemer med.

Fått påvist celleforandringer og hpv og væe igjennom flere undersøkelser pga det. Sist på sykehuset hvor de fjernet en liten bit av livmorhalstuppen. Denne skulle sendes inn og jeg skulle få svar etter 5-6 uker. Jeg har enda ikke fått svar og det nærmer det 2 mnd siden undersøkelsen.

Har ikke hatt samleie på litt over 2 mnd.

Jeg er bekymret over hva denne brune blødningen/utfloden er for noe..  er foresten snart 27 år. I full jobb med mye stress (trives med det) .

Blir redd for om noe er galt og kvier meg for å bestille legetime. Kan det være normale bivirkninger av pstav, selvom jeg har hatt den i 1 1/2 år uten noe?

Håper noen kan svare meg.

Blir oppblåst i magen av dette.

Redd for alt hvis det kan gjelde sykdom..

Anonymkode: b929c...40f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sleit også med blødninger og oppblåsthet for en stund tilbake. Jeg var hos legen og han anbefalte meg å slutte med p-pillene jeg gikk på, Blødningene forsvant da jeg sluttet med pillene. Dra til legen din og undersøk hva der kan komme av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...