Gå til innhold

Merkelig stemning med kollega... tips/råd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men prøver å ta det så enkelt som mulig.

Jeg og kollegaen min er i 20årene. Han jobber der fast, mens jeg bare er vikar i en periode. Vi omgås stort sett hver dag, ikke nødvendigvis mye, men litt. Jeg hadde siden dag en sansen for han, og fikk liksom øye for han, men er litt sjenert når det kommer til sånt så jeg tok aldri noe initiativ.

I starten når jeg begynte der klarte jeg å matche med han på tinder (utrolig nok). Vi utvekslet et par ord, men mest jobbrelatert, og etter det har vi ikke snakket så mye sammen, og det var jeg som "lot samtalen dø". føler jeg hvertfall.

Han ba meg med ut på lønningpils den 2.mnd jeg jobbet der, og var veldig "på" på at jeg skulle bli med, men jeg kunne ikke den kvelden.

Nå så føler jeg at det er en litt merkelig stemning mellom oss. Han tuller med alle som jobber der, gir klemmer og kiler og et veldig utadvendt, men aldri med meg. Blikkene våres møtes ofte, og det er litt intenst når det skjer, hvis dere skjønner? kan hende det er mine tanker som får det til å virke sånn, men ja.. Vi smiler ofte til hverandre uten å si noe, og da har vi blikkontakt en stund. Noen ganger virker det som han bevisst går bort til der jeg er for å snakke med meg, men jeg er ikke helt sikker.

Hvordan skal jeg tolke dette her? 

Ser for meg mange ulike grunner og tenkt meg litt blind nå, så lurer på om noen har noen innspill?

Burde jeg ta noe initiativ? Eller bare la det ligge?

 

Skal også sies at vikariatet mitt er snart slutt..

Anonymkode: 40cb3...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer for at du tar initiativ. Hvis det skulle gå skeis, slutter du snart og har ikke noe å tape.

 

Anonymkode: c9fd6...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å spørre han om det snart er lønningspils igjen.

Anonymkode: 35b88...c6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tolk og spør om han vil bli med på lønningspils neste gang. 

Anonymkode: f383e...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...