Gå til innhold

Cubus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er bra der? Vis meg eksempler på det til voksne. Og hva slags stoff det er i tøyet. Fader ingen snitt, og ser ræva ut etter vask. Da spes gensere. 

Anonymkode: 4413a...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, du må ikke handle på Cubus om du ikke liker det de selger der. 

Anonymkode: d0a33...074

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare la være å handle der hvis du ikke liker klærne de selger? En trenger ikke lage noe styr av det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra og bra ... Enkelte basisplagg funker. Denne for eksempel. Har riktignok bare vasket den en gang, men den ser ut til å holde fasongen greit så langt, og har ikke nuppet. 

Ellers er jo Cubus langt bortimot det billigste av det billige, så det er vel ikke all verdens som kan forventes. 

Anonymkode: 740e7...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har verdens beste pyjamaser syntes jeg :) Også har de veldig mange gode truser, singleter, tshirt BHer, gode sokker og jeg har et par jeans derifra som har holdt seg gode :)

Ellers er ikke mye på Cubus min smak, så er sjeldent jeg handler "ytterpå" klærne mine der, men sånn tights, singlett, plain tskjorte, tøyshorts til hjemmebruk, etc. funker for meg :)

Kan også legge til at de har noen ull(?) singleter som er sykt deilige under en genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...Bh-ene er ok. Og de langermede bomullstrøyene. Får alltid hull i de fra Zalando mens de fra Cubus holder selv godt på 60 grader. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt bukser der og fornøyd med de. Gensere derimot, har nuppet noe sykt! Kjøpte joggedress der til sønnen min, den er også ihjelnuppet. 

Anonymkode: 51e9a...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye akryl i strikkeplaggene, det gjenspeiles i prisen....

Anonymkode: 3ba7b...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkene digger jeg :) Strømpebukser og truser duger også, men er jo selvsagt forbruksvare de også.

Anonymkode: 54a0d...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mye på cubus. De er eneste som har bher som passer meg og som jeg liker. Også sokker, stringtrusene er gode der (de er jo uansett forbruksvare å må byttes ut jevnt over), Også noen jeans, Også hettegenserene de har inne nå, og singletter og tynne gensere bruker jeg stort sett kun derfra. Så egentlig det aller meste er mer enn bra nok for meg og mitt bruk, har ikke råd til noe dyrere uansett

Anonymkode: 09b29...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes klærne er så kjedelig.Finere klær på hm og zara.til barn og dame.

Anonymkode: c11d9...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullundertøyet deres er gull, jeg liker det mye bedre enn pierre robert sitt. Og pent til jobbklær, det er ikke sånt til trening. 

Ellers har jeg mye undertøy, noe treningsklær, en kjempegod vinterjakke, noen gensre, osv fra cubus. 

Man må jo ikke handle der om man ikke vil... 

Anonymkode: c6ddd...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...