Gjest Lottemor Skrevet 5. august 2002 #1 Del Skrevet 5. august 2002 http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/...rticleID=375579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dlira Skrevet 5. august 2002 #2 Del Skrevet 5. august 2002 Det derre er bare tull, selvsagt orker vi gutta sex. Kanskje ikke gamle gretne gubber men nå snakker jeg om oss virile mannfolk under 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 5. august 2002 #3 Del Skrevet 5. august 2002 Det har jeg også lagt merke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 5. august 2002 #4 Del Skrevet 5. august 2002 Så over 35 er det intet håp ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 7. august 2002 #5 Del Skrevet 7. august 2002 Pøh.... har aldri hatt ei jente som har hatt større lyst enn meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. august 2002 #6 Del Skrevet 8. august 2002 Sto faktisk i VG i går også, noe om at to av tre menn var for stresset etter arb. dagen til å ha sex når de kom hjem. De ville heller sette seg i sofaen med en kopp kakao og hjemmekos..... Disse hadde også hodepine og orket heller ikke av den grunn... Mens det bare var en tredredel av kvinnene som svarte det samme. Begynner mannens plass som nr 1 på sex-lyst-listen å svekkes mon tro??? mens kvinnen krabber nærmere og nærmere...jobber mer... tar sin del av husarbeidet.... barn... og har allikevel mer overskudd til sex en mennene? hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 10. august 2002 #7 Del Skrevet 10. august 2002 Ja aftenposten og vg skriver masse tull!... Derfor jeg bare leser Dagbladet :D hehe... Nei dette har jeg ikke trua på, tviler jeg mister lysta iallefall, rettere sagt VEIT jeg ikke mister`n. Og aline det skulle vært oss to :D for da hadde innleget ditt sett annerledes ut :D Exodus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GK Skrevet 10. august 2002 #8 Del Skrevet 10. august 2002 Sorry damer, ryktene om vår død er sterkt overdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå