AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 vet ikke hvor jeg skal begynne da mange sikkert synes å lese dette er ganske teit 😂😂Jeg er ei jente på 23 som er sammen med en mann på 27. vi har sex ofte og jeg elsker alt ved sexen . Jeg har alltid tent på rompe . Jeg er veldig veldig fornøyd med min og elsker at han tar på den under sex . Så kommer det med hans . Jeg tener veldig på å ta på rompa hans også når han foreksempel ligger over meg . Men med engang jeg gjør dette så stopper han da han mener han ikke er Homo. Jeg repterer det og slutter seff med engang . men det er ikke bare det at jeg ikke får lov å røre den men får heller ikke lov å se heller . Når vi dusjer foreksempel så snur han mot meg da han ikke vil at jeg skal se på rompa hans . og det her er snakk om før jeg rørte han engang . Han har så fin rompa at jeg ikke klarer å la være hahahaha men lurer på om noen av dere har erfaring med menn som hater å bli rørt på rompa da dem føler seg mindre manlig? Anonymkode: 5c695...f9a
Gjest Coolaid Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: vet ikke hvor jeg skal begynne da mange sikkert synes å lese dette er ganske teit 😂😂Jeg er ei jente på 23 som er sammen med en mann på 27. vi har sex ofte og jeg elsker alt ved sexen . Jeg har alltid tent på rompe . Jeg er veldig veldig fornøyd med min og elsker at han tar på den under sex . Så kommer det med hans . Jeg tener veldig på å ta på rompa hans også når han foreksempel ligger over meg . Men med engang jeg gjør dette så stopper han da han mener han ikke er Homo. Jeg repterer det og slutter seff med engang . men det er ikke bare det at jeg ikke får lov å røre den men får heller ikke lov å se heller . Når vi dusjer foreksempel så snur han mot meg da han ikke vil at jeg skal se på rompa hans . og det her er snakk om før jeg rørte han engang . Han har så fin rompa at jeg ikke klarer å la være hahahaha men lurer på om noen av dere har erfaring med menn som hater å bli rørt på rompa da dem føler seg mindre manlig? Anonymkode: 5c695...f9a Høres ut som om han er ukomfortabell med kroppen sin og har noen ville ideer og fordommer angåendehomofili. Kroppen hans er en ting, men slike fordommer i en alder av 27 er merkelig. Det du kan gjøre er å fortsette å respekterer ham og vente til han blir tryggere på seg selv og kroppen sin.
MaxxMekker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: vet ikke hvor jeg skal begynne da mange sikkert synes å lese dette er ganske teit 😂😂Jeg er ei jente på 23 som er sammen med en mann på 27. vi har sex ofte og jeg elsker alt ved sexen . Jeg har alltid tent på rompe . Jeg er veldig veldig fornøyd med min og elsker at han tar på den under sex . Så kommer det med hans . Jeg tener veldig på å ta på rompa hans også når han foreksempel ligger over meg . Men med engang jeg gjør dette så stopper han da han mener han ikke er Homo. Jeg repterer det og slutter seff med engang . men det er ikke bare det at jeg ikke får lov å røre den men får heller ikke lov å se heller . Når vi dusjer foreksempel så snur han mot meg da han ikke vil at jeg skal se på rompa hans . og det her er snakk om før jeg rørte han engang . Han har så fin rompa at jeg ikke klarer å la være hahahaha men lurer på om noen av dere har erfaring med menn som hater å bli rørt på rompa da dem føler seg mindre manlig? Anonymkode: 5c695...f9a Hørtes ut som en prippen faen... 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Han har tydeligvis ikke fått med seg at du er en kvinne... Han kan jo slutte å få lov til å kose pg klå på deg da, for du er jo ikke lesbisk.. Anonymkode: 13c04...652 18
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har tydeligvis ikke fått med seg at du er en kvinne... Han kan jo slutte å få lov til å kose pg klå på deg da, for du er jo ikke lesbisk.. Anonymkode: 13c04...652 Hæ? That doesn’t make any sense. Det er snakk om rumpa. Mange menn tenker umiddelbart at alt som har med anus å gjøre, er gay. Men det er det ikke. Selv er jeg kvinne, og er ikke så begeistret for anus, men i misjonær liker jeg å ta tak i rumpa på fyren å trekke han enda nærmere når jeg kommer. Jeg har aldri knullet en fyr som ikke liker det. Anonymkode: 18470...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? That doesn’t make any sense. Det er snakk om rumpa. Mange menn tenker umiddelbart at alt som har med anus å gjøre, er gay. Men det er det ikke. Selv er jeg kvinne, og er ikke så begeistret for anus, men i misjonær liker jeg å ta tak i rumpa på fyren å trekke han enda nærmere når jeg kommer. Jeg har aldri knullet en fyr som ikke liker det. Anonymkode: 18470...f0b TS nevnte ikke anus med et ord. Hun skrev rompa. Anonymkode: 83841...912 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #7 Skrevet 28. oktober 2017 Elsker rumpa til typen men han er likedan. Liker å holde på den når han knuller meg i misjonær men da sier han slutt. Klapser jeg på den flørtete i hverdagen blir han irritert og sier han ikke er homo, og om jeg spooner han og er storeskje, eller om vi ligger face to fae mot hverandre og jeg legger hånda mi over han og på rumpa hans, så sier han "er det ikke mannen som skal gjøre det?" og vrir seg i en annen posisjon Anonymkode: 1ac38...f92
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2017 #8 Skrevet 28. oktober 2017 Unnskyld meg. Dette virker helt dust og ekstremt homofobisk. Reagere slikt på kjærtegn og lyst fra en kvinnelig partner. Folk er rare!
Gakkepus Skrevet 28. oktober 2017 #9 Skrevet 28. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker rumpa til typen men han er likedan. Liker å holde på den når han knuller meg i misjonær men da sier han slutt. Klapser jeg på den flørtete i hverdagen blir han irritert og sier han ikke er homo, og om jeg spooner han og er storeskje, eller om vi ligger face to fae mot hverandre og jeg legger hånda mi over han og på rumpa hans, så sier han "er det ikke mannen som skal gjøre det?" og vrir seg i en annen posisjon Anonymkode: 1ac38...f92 Uff...så trangsynt. 8
Gakkepus Skrevet 28. oktober 2017 #10 Skrevet 28. oktober 2017 4 timer siden, Alterego666 skrev: Unnskyld meg. Dette virker helt dust og ekstremt homofobisk. Reagere slikt på kjærtegn og lyst fra en kvinnelig partner. Folk er rare! Jepp! 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #11 Skrevet 28. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: vet ikke hvor jeg skal begynne da mange sikkert synes å lese dette er ganske teit 😂😂Jeg er ei jente på 23 som er sammen med en mann på 27. vi har sex ofte og jeg elsker alt ved sexen . Jeg har alltid tent på rompe . Jeg er veldig veldig fornøyd med min og elsker at han tar på den under sex . Så kommer det med hans . Jeg tener veldig på å ta på rompa hans også når han foreksempel ligger over meg . Men med engang jeg gjør dette så stopper han da han mener han ikke er Homo. Jeg repterer det og slutter seff med engang . men det er ikke bare det at jeg ikke får lov å røre den men får heller ikke lov å se heller . Når vi dusjer foreksempel så snur han mot meg da han ikke vil at jeg skal se på rompa hans . og det her er snakk om før jeg rørte han engang . Han har så fin rompa at jeg ikke klarer å la være hahahaha men lurer på om noen av dere har erfaring med menn som hater å bli rørt på rompa da dem føler seg mindre manlig? Anonymkode: 5c695...f9a Jeg ville bare sagt: «ok: er du bi eller homo? Få det på bordet. Nå.» og så insistert på et svar. Han er en av delene. Anonymkode: 335fb...24e 8
FluffyJuggernaut Skrevet 28. oktober 2017 #12 Skrevet 28. oktober 2017 Jøss, jeg har aldri hørt at bare berøring av rumpeballene kan oppfattes sånn. Jeg har hørt mange gutter/menn si at de syns lek med anus og penetrering er homo, selv om jeg vil påstå at det kun kan være homofilt om det er en annen mann som gjør det. Uansett... om han ikke liker at du gjør det så må du respektere hans grenser.
Jens Even Skrevet 28. oktober 2017 #13 Skrevet 28. oktober 2017 1 hour ago, Gakkepus said: Uff...så trangsynt. Leser stadig etterlysninger om at menn må åpne seg mer og uttrykke følelsene sine mer, og når de først gjør det er det nettopp sånne reaksjoner de får. Hvem er trangsynt sa du?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #14 Skrevet 28. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: vet ikke hvor jeg skal begynne da mange sikkert synes å lese dette er ganske teit 😂😂Jeg er ei jente på 23 som er sammen med en mann på 27. vi har sex ofte og jeg elsker alt ved sexen . Jeg har alltid tent på rompe . Jeg er veldig veldig fornøyd med min og elsker at han tar på den under sex . Så kommer det med hans . Jeg tener veldig på å ta på rompa hans også når han foreksempel ligger over meg . Men med engang jeg gjør dette så stopper han da han mener han ikke er Homo. Jeg repterer det og slutter seff med engang . men det er ikke bare det at jeg ikke får lov å røre den men får heller ikke lov å se heller . Når vi dusjer foreksempel så snur han mot meg da han ikke vil at jeg skal se på rompa hans . og det her er snakk om før jeg rørte han engang . Han har så fin rompa at jeg ikke klarer å la være hahahaha men lurer på om noen av dere har erfaring med menn som hater å bli rørt på rompa da dem føler seg mindre manlig? Anonymkode: 5c695...f9a Rart, han kicker kun ved at du tar på rumpa hans, ikke i nærheten av hullet lissom? Anonymkode: d32fd...ff9
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2017 #15 Skrevet 28. oktober 2017 9 timer siden, Elliespelli skrev: Jøss, jeg har aldri hørt at bare berøring av rumpeballene kan oppfattes sånn. Jeg har hørt mange gutter/menn si at de syns lek med anus og penetrering er homo, selv om jeg vil påstå at det kun kan være homofilt om det er en annen mann som gjør det. Uansett... om han ikke liker at du gjør det så må du respektere hans grenser. Man er homofil om man FORELSKER seg i samme kjønn. Om man tenner på samme kjønn er man homoSEKSUELL. Tenner man på begge -som kan bære tilfellet her- er man eventuelt biseksuell.
cmd Skrevet 30. oktober 2017 #16 Skrevet 30. oktober 2017 På 28.10.2017 den 6.46, AnonymBruker skrev: Han har så fin rompa at jeg ikke klarer å la være hahahaha men lurer på om noen av dere har erfaring med menn som hater å bli rørt på rompa da dem føler seg mindre manlig? Kanskje han er litt flau med tanke på at du vil "tenke" ham som homo eller liker også mannfolk? For det er MANGE nå som ikke engang har peiling på det. De tror når en mann liker å bli lekt med hans rumpe, er han bi/homo. Du får ta opp med ham, at du elsker han rumpe og den er så fin og vil leke. Du forsøker å overtale ham litt og litt. Prøv å leke litt når du suger ham. Da kjenner han sikkert hvor deilig det er. Jeg elsker at kona mi gjør dette
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #17 Skrevet 30. oktober 2017 Dersom han ikke vil, så skal du respektere det, du skal ikke fortsette å klå. Det er seksuell trakassering. Anonymkode: ee24f...d41 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #18 Skrevet 30. oktober 2017 Mener du rompeballene/skinka? Eller rompehullet? Det er to vidt forskjellige ting. Å ikke få ta på rompeballene til en mann hadde faktisk vært en dealbreaker for meg, for jeg er utrolig glad i å kose på deilige manneromper. Rompehullet, derimot, kan de få ha i fred hvis de vil. Anonymkode: cb18a...7da 5
I Grosny Skrevet 30. oktober 2017 #19 Skrevet 30. oktober 2017 På 28.10.2017 den 11.14, Alterego666 skrev: Unnskyld meg. Dette virker helt dust og ekstremt homofobisk. Reagere slikt på kjærtegn og lyst fra en kvinnelig partner. Folk er rare! Det kan ligge noe annet og verre bak. Han kan ha blitt voldtatt . Jeg får iallfall litt "brent barn skyr ilden"- tanker. 2
Mymlen Skrevet 30. oktober 2017 #20 Skrevet 30. oktober 2017 Tar på stumpen til kjæresten min hele tiden, og han har ingenting imot det. Høres nesten ut som om typen din er usikker på sin egen seksualitet 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå