AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Funker Sjøsyketabeletter? Jeg skal reise i morgen, og det er meldt kraftig vind. Er livredd for å bli sjøsyk (kvalme er det verste jeg vet) Noen som har erfaring med slike tabeletter? Anonymkode: 73585...c75
Salka Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Ja, det funker. Blir lett sjøsyk jeg også og har brukt Marxine på båt i full storm med god effekt. Husk å ta de i god tid før båten går, det står på pakken hvor lenge før du skal ta. Og for all del, IKKE kjør bil med disse i kroppen! Man blir veldig sløv av dem, men bedre det enn å bli sjøsyk så sant du ikke skal kjøre bil kort tid etter. Står i pakningsvedlegget hvor lenge etter inntak du kan kjøre bil.
Sh999 Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 6 timer siden, Salka skrev: Ja, det funker. Blir lett sjøsyk jeg også og har brukt Marxine på båt i full storm med god effekt. Husk å ta de i god tid før båten går, det står på pakken hvor lenge før du skal ta. Og for all del, IKKE kjør bil med disse i kroppen! Man blir veldig sløv av dem, men bedre det enn å bli sjøsyk så sant du ikke skal kjøre bil kort tid etter. Står i pakningsvedlegget hvor lenge etter inntak du kan kjøre bil. Tusen takk for godt svar! Ønsker deg en fin lørdag:-)
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Funker de mot fyllesyke? Anonymkode: 03b61...a7d
Salka Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, Sh999 skrev: Tusen takk for godt svar! Ønsker deg en fin lørdag:-) Bare hyggelig! Riktig god lørdag du også og riktig god tur!
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Funker de mot fyllesyke? Anonymkode: 03b61...a7d Nei. ...men avholdenhet funker som bare det hver gang. P.s. jeg mener å huske at de reisesykepillene også kommer i en variant som en kan kjøre en bil med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå