Gå til innhold

Mamma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mamma døde helt plutselig for litt over 2 mnd siden. Det var jeg som fant henne, og jeg tenker så mye på det og har dårlig samvittighet. Jeg gråter i bilen, på bussen, på jobb eller når jeg legger meg. Prøver å skjule det slik at ingen ser det, men føler meg så uendelig alene. Jeg er også sint for at hun bare plutselig døde og lot meg være igjen alene, og jeg synes fryktelig synd i henne som er dø.

Jeg har så masse som har skjedd som jeg vil ringe å fortelle henne og jeg har noe jeg trenger hennes råd om når det kommer til ungene mine. 

Jeg har mareritt om natten om at hun ikke var dø når jeg fant henne og at om jeg bare hadde varmet henne ville hun ha våknet. 

Hvorfor passet jeg ikke bedre på henne. Hun var alt for ung til å bare dø. 

Anonymkode: 7bd92...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå og snakk med fastlegen din eller noen andre du kan prate med.

Anonymkode: 679f6...cd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva døde hun av, da?

Anonymkode: 36ef2...e72

Blodpropp.

Anonymkode: 7bd92...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig trist å høre. Jeg håper virkelig du har mange mennesker rundt seg, som er der for deg. Tror det hadde vært fint for deg å fått noen profesjonelle å prate med :hjerte: Vet at det sikkert ikke hjelper at jeg sier det, men husk at det ikke er noe du kunne gjort anderledes, du må ikke ha dårlig samvittighet, man kan ikke styre slike ting desverre.

Har lyst til å gi deg en stor klem:klemmer::hjerte:

Anonymkode: 7419d...502

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...