AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1 Skrevet 27. oktober 2017 Hei! Hadde en gynekologisk undersøkelse. Gynekolog tok en klamydia test, før hun tok en indre UL av livmoren. Betalte kun for gyn.undersøkelsen. Betalte hverken for E-resept eller klamidyatesten? Skulle dette ik betales for? 🙈 Anonymkode: 0f133...5a5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Nei, undersøkelse og behandling er gratis. Dine rettigheter ved klamydia Både behandling og legebesøk i forbindelse med klamydia er gratis. Utgiftene dekkes av folketrygden. Medisiner mot klamydia forskrives på blå resept, som er merket slik at det ikke blir noe å betale på apoteket. https://www.vitusapotek.no/klamydia/a/A123 Anonymkode: e1e41...0c1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 Hva med E-resept? Har tidligere opplevd å få regning sendt hjem i posten... hadde ting og fikk E-resept på noen tabletter, legen anbefalte meg å ta.. men betalte ikke no ekstra for det? Håper ikke jeg får tilsendt faktura på det hjem... Anonymkode: 0f133...5a5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med E-resept? Har tidligere opplevd å få regning sendt hjem i posten... hadde ting og fikk E-resept på noen tabletter, legen anbefalte meg å ta.. men betalte ikke no ekstra for det? Håper ikke jeg får tilsendt faktura på det hjem... Anonymkode: 0f133...5a5 Hadde time* Anonymkode: 0f133...5a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå