AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #21 Skrevet 27. oktober 2017 43 minutes ago, AnonymBruker said: nå har jeg lest tråden 4 ganger. hva er egentlig problemet her ? det er jo ingen problemstilling i tråden din.....snakk om å lage storm i et vannglass....herregud Anonymkode: e9118...58b «Alle andre» ser problemet i at femåringen blir avvist og er fryktelig lei seg, og at dama dukker opp og tilbringer tid i barnehagens kafe uten å være med noe barn, du bør ikke ta enda en runde med deg selv? ts, snakk m svigermor og si fra hvordan femåringen opplevde dette. Svigernor høres helt bortreist ut, men bør få en sjanse til å gjøre godt igjen og ikke minst lære litt til en annen gang. Anonymkode: 8ed13...e1d 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #22 Skrevet 27. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du overreagerer. Hun tenkte vel kanskje at du ikke ville hun skulle spise seg mett eller bli lei av å leke cafe før du kom. Anonymkode: 5537f...512 Ærlig talt, det er bestemoren hennes. Hva så om hun spiser sammen med henne? Anonymkode: 21fbc...efd 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #23 Skrevet 27. oktober 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svigermor dukket da opp, hvor var dine foreldre? Anonymkode: 66ea1...878 Vel, siden min mor er død og min far bor 5 timers kjøring herfra er vel det en grei forklaring? Takk for forståelse fra de fleste av dere, det går bra med jenta vår nå. Vi har mange kjekke planer for i morgen som hun gledet seg til når hun la seg Mannen har ringt svigermor men hun har ikke tatt telefonen så vi får bare vente å se. TS Anonymkode: 4a822...5c2 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #24 Skrevet 27. oktober 2017 Hvordan er hun vanligvis som bestemor? Er dette en av mange liknende hendelser eller et overraskende unntak? Umiddelbart høres det ut som det er en misforståelse et sted, det er jo ingen grunn til at hun skulle komme til barnehagen hvis hun ikke hadde interesse av å være med barnebarnet. Anonymkode: 748ed...6fa
Kontormus Skrevet 27. oktober 2017 #25 Skrevet 27. oktober 2017 Jøss, hun går på café-"date" med en venninne og hennes barnebarn? Og avviser sitt eget barnebarn som tror hun er der for å være sammen med henne? Ja, det var helt merkelig rart og dumt. Hadde nok ringt helt til jeg fikk svar da, ja. Stakar liten... 3
LeilaS Skrevet 28. oktober 2017 #26 Skrevet 28. oktober 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du overreagerer. Hun tenkte vel kanskje at du ikke ville hun skulle spise seg mett eller bli lei av å leke cafe før du kom. Anonymkode: 5537f...512 Leke café? Jeg synes det var en merkelig oppførsel på svigermor. Hun burde heller dratt på café med venninnen enn annen plass hvis hun ikke vil være sammen med sitt barnebarn. Stakkars jenta de Hva sier mannen din om dette da? 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #27 Skrevet 28. oktober 2017 Har dere fått snakket med svigermoren din? Anonymkode: 93ffb...210 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #28 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg tror også det er en missforståelse her, Var bestemor redd for å gjøre noe du mor ikke likte tro? Siden du hadde sagt du kom klokka 3. Jeg kan lett se for meg at noen mødre hadde blitt sure hvis de kom klokka 3 og barnet var full av kaker og brus som bestemor hadde gitt henne. Leit at jenta di ble så lei seg, men du overreagerer litt her synes jeg, Anonymkode: e7bdd...46e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå