AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg synes jo dette er ganske kjipt. Ikke fordi jeg har vanket så mye på Taxi Take away, men fordi Natt og Dag nå kan melde om en trend der alternative utesteder nå må vike for mer trendy og kommersielle utesteder. Jeg husker at Møllers tidligere spilte metal. Nå har de jo lagt om stilen helt til at det har blitt disko. Og både Maiden og Unholy har blitt lagt ned. Eneste som ser ut til å vedvare er Rock In, og det er forsåvidt greit nok. Og så måtte Elm Street legge ned tydeligvis fordi gårdseieren ikke likte musikken😛. Seriøst?! Midt i den delen av Oslo sentrum er det bråk over alt, uansett. Så eneste stedet jeg har som favoritt i sentrum er enten Kulturhuset eller Kniven. Kulturhuset fordi de har forskjellige foredrag, Kniven fordi de spiller metall og masse annet(men takk og pris, alt annet enn Rihanna og Justin Bieber). Anonymkode: 2bc8a...111
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #2 Skrevet 27. oktober 2017 Herre Jesus? Er det virkelig noen steder som bare spiller Justin Bieber på et utested? Det burde nesten vært straffbart. 😂 Anonymkode: e6176...d57
Mari Y Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herre Jesus? Er det virkelig noen steder som bare spiller Justin Bieber på et utested? Det burde nesten vært straffbart. 😂 Anonymkode: e6176...d57 Vel sånn a la populærmusikk, om du skjønner. Litt greit at vi som liker alternativ musikk også har et sted å gå til😎
Sphynx Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 Hmmm. Pleier bare å dra på Elsker, ikke for musikken da, men fordi det ikke er standard utested. Skulle gjerne likt å vite om et mer rocka sted ja.
Mari Y Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 På 27.10.2017 den 18.54, Sphynx skrev: Hmmm. Pleier bare å dra på Elsker, ikke for musikken da, men fordi det ikke er standard utested. Skulle gjerne likt å vite om et mer rocka sted ja. Synes de som ikke er standard er de aller beste. Selv om jeg liker Steamen og Dr Jekyll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå