Gå til innhold

Barnebidrag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette gjelder ikke meg, men en jeg kjenner:

han er samværspappa med annenhver helg ordning. Han betaler bidrag gjennom nav for 2 barn.

begge barna har nettopp hatt bursdag og mor krever at han betaler for halvparten av utgiftene, han må kjøpe klær og utstyr til barna hvis han vil at dem skal ha det der. Sist hadde ikke barna med seg noenting når dem kom og han måtte ut å kjøpe både sko og yttertøy.. er dette riktig? Da skal han vel ikke betale så mye i bidrag så lenge han må stå for alt selv?

Anonymkode: d2967...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seff skal foreldrene dele på bursdagen. Men når det kommer til klær skal mor dekke dette. 

Anonymkode: 10cf9...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Seff skal foreldrene dele på bursdagen. Men når det kommer til klær skal mor dekke dette. 

Anonymkode: 10cf9...1c9

Selv når far ikke er bedt i bursdagen? Dette var riktignok barnebursdag, men far er ikke velkommen i huset til mor.

Anonymkode: d2967...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far betaler bidrag, det skal da dekke klær etc. Det skal da sendes med barna til samværene. Han må ikke dekke mors utgifter i forbindelse med bursdagsselskap.

Anonymkode: fb631...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv når far ikke er bedt i bursdagen? Dette var riktignok barnebursdag, men far er ikke velkommen i huset til mor.

Anonymkode: d2967...7ef

Nei, jeg syns ikke han skal betale noe da. Selv ber jeg ikke om noe ekstra, men jeg er litt for snill på den måten igjen. Har blant annet måtte kjøpe nye vinterdresser osv. fordi far glemmer å sende det med tilbake igjen. 

Anonymkode: 58a70...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...