Gå til innhold

OPEL VIVARO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om opel vivaro har isofix i passasjersetet?

 

Eventuelt hvor man kan få festet forankringsselene på et barnesete i den? Det er ca helt lukket under setet, så kommer ikke til. 

Anonymkode: 8bc5c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle biler fra 2007 eller nyere har Isofix som standard. Noen eldre modeller har det også, da må du nesten sjekke for hver enkelt modell.

Endret av Påkrevd
Tilleggsopplysning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Påkrevd skrev:

Alle biler fra 2007 eller nyere har Isofix som standard. Noen eldre modeller har det også. 

i varebiler fremme også?  Trodde det gjaldt kun i baksetene?

Anonymkode: 8bc5c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du tenker foran, ja. Det vet jeg ikke. Vivaro kommer jo som personbil også, så jeg tenkte kun baksete. Ta en telefon til Thrane-Steen, 22 80 35 00. Vet ikke de, så vet ingen:)

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Påkrevd skrev:

Ah, du tenker foran, ja. Det vet jeg ikke. Vivaro kommer jo som personbil også, så jeg tenkte kun baksete. Ta en telefon til Thrane-Steen, 22 80 35 00. Vet ikke de, så vet ingen:)

 

Jepp, passasjersetet :) Jeg har skrevet til opel på facebook nå, så håper de kan svare meg.  Skulle gjerne ringt til personen du oppgir, men jeg har telefonskrekk :link::skya:

Anonymkode: 8bc5c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da har jeg snakket med dem. De er litt usikre på dette med hvor lenge varebilutgaven har blitt levert med Isofix. Nye modeller som er hos forhandlere nå har det ihvertfall. Jeg vet ikke om det er ny eller brukt du tenker på. Om du har bilen tilgjengelig, kjenner du Isofix-festene i sprekken mellom sete og rygg med fingrene. Håper det ordner seg:)

Endret av Påkrevd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Påkrevd skrev:

Ok, da har jeg snakket med dem. De er litt usikre på dette med hvor lenge varebilutgaven har blitt levert med Isofix. Nye modeller som er hos forhandlere nå har det ihvertfall. Om du har bilen tilgjengelig, kjenner du Isofix-festene i sprekken mellom sete og rygg med fingrene. Håper det ordner seg:)

Tusen takk for at du ringte! :) Det er en firmabil, samboern fikk den vel typ forrige uke tror jeg så er vel en 2017 modell.  Får ta å sjekke senere om den har det, om jeg ikke glemmer det :P Tusen takk for hjelpen :D 

Anonymkode: 8bc5c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren altså, fikk sjekka bilen nå. Ingen isofix:(

Anonymkode: 8bc5c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...