Gå til innhold

Plastisk kirurgi, hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer en plastisk operasjon men er litt usikker på hvor jeg skal gå.. Etter å ha søkt litt på nettet og forhørt meg litt rundt har jeg komt frem til at Fana medisinske senter i Bergen har bare positive omtaler og virker veldig profesjonelle, er det verdt å ta den lange turen fra Bodø, eller finnes det nærme alternativ? Privathospitalet/Fana Medisinske senter skal visst ha noen av landets beste kirurger men er åpen  for andre forslag, eventuelt hvorfor?

Anonymkode: 1839d...cdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hva du skal.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer en plastisk operasjon men er litt usikker på hvor jeg skal gå.. Etter å ha søkt litt på nettet og forhørt meg litt rundt har jeg komt frem til at Fana medisinske senter i Bergen har bare positive omtaler og virker veldig profesjonelle, er det verdt å ta den lange turen fra Bodø, eller finnes det nærme alternativ? Privathospitalet/Fana Medisinske senter skal visst ha noen av landets beste kirurger men er åpen  for andre forslag, eventuelt hvorfor?

Anonymkode: 1839d...cdc

Jeg har operert meg der og var svært fornøyd med behandlingen jeg fikk. Liten operasjon, fjernet fett innside knær, men alt gikk greit. Gikk dit pga god omtale.

Anonymkode: 2e713...202

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...