Litenjente Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Hei, jente 18 her. La meg først begynne å forklare at jeg er utrolig kvlam, må tisse EKSTREMT ofte, mye utflod(pleier ikke å ha det så mye) og jeg skulle hatt mensen for åtte dager siden. Sluttet på p-piller for 10 måneder siden. kjærsten og jeg prøvde å ha sex.. det fungerte ikke da han ikke klarer det pga fortid virker det som, men det er ikke det som er poenget. Han kan ha kommet på fingeren som han fingret meg med, er det nok til at man kan bli gravid? Min mensen pleier å være til tiden hver eneste måned, jeg er stresset.. jeg føler meg ikke som meg selv i hvert fall, trenger svar. Frustrert. klem
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Ta en graviditetstest? Det er umulig for noen her inne å si om du er gravid eller ikke. Men klart du kan bli gravid, selv om han ikke "kom" inni deg dersom han i ettertid fingret deg med sæd på fingrene. Dette burde være allmennkunnskap. Anonymkode: be4eb...56d
Miss.Wildfox Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Du får graviditetstest på bensinstasjon, matbutikk og apotek, gratis testing på helsestasjon for ungdom og billig på nettet hvis du synes det er flaut. Ingen av oss har spåkule som er like nøyaktig som en graviditetstest. Har han penetrert deg er det en teoretisk risiko selv om han ikke hadde utløsning. Det er også stor sannsynlighet for at du får disse symptomene og uteblitt menstruasjon pga stress. Mange opplever at mensen kommer kort tid etter å ha tatt en graviditetstest som viste negativt. Håper du får det svaret du ønsker ved å ta en test. Lykke til! 1
Litenjente Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta en graviditetstest? Det er umulig for noen her inne å si om du er gravid eller ikke. Men klart du kan bli gravid, selv om han ikke "kom" inni deg dersom han i ettertid fingret deg med sæd på fingrene. Dette burde være allmennkunnskap. Anonymkode: be4eb...56d Tenkte å ta det i morgen eventuelt, men ville høre om sjansen var der. Er ikke alle jenter på 18 som har like god kunnskap om graviditet skjønner du, ikke alle tenker på det i en så ung alder.
Litenjente Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2017 1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev: Du får graviditetstest på bensinstasjon, matbutikk og apotek, gratis testing på helsestasjon for ungdom og billig på nettet hvis du synes det er flaut. Ingen av oss har spåkule som er like nøyaktig som en graviditetstest. Har han penetrert deg er det en teoretisk risiko selv om han ikke hadde utløsning. Det er også stor sannsynlighet for at du får disse symptomene og uteblitt menstruasjon pga stress. Mange opplever at mensen kommer kort tid etter å ha tatt en graviditetstest som viste negativt. Håper du får det svaret du ønsker ved å ta en test. Lykke til! Tusen takk. Håper inderlig det er stress som har gjort det sånn hvis ikke vet ikke jeg hva man skal si til dem hjemme
Miss.Wildfox Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 Akkurat nå, Litenjente skrev: Tenkte å ta det i morgen eventuelt, men ville høre om sjansen var der. Er ikke alle jenter på 18 som har like god kunnskap om graviditet skjønner du, ikke alle tenker på det i en så ung alder. Men du er 18år, myndig og føler du er voksen nok til å ha sex. Da er det også din oppgave og sette deg inn i kunnskap for å beskytte deg og din helse. Ansvar for egen læring 😊 1
Litenjente Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2017 Akkurat nå, Wolfraven skrev: Seriøst. Hvorfor spør du oss?? Fordi jeg trodde det måtte en del cum til for at noe sånt kunne skje. Men hvis du ikke hadde noe bedre å si kunne du like så godt latt være å kommentere.
Gjest Wolfraven Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 Nei. For rent logisk kan ingen av oss vite om du er det eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 1 minutt siden, Litenjente skrev: Fordi jeg trodde det måtte en del cum til for at noe sånt kunne skje. Men hvis du ikke hadde noe bedre å si kunne du like så godt latt være å kommentere. Mengde har ikke noe å si for om man blir gravid eller ikke. Sperm dør veldig fort utenfor kroppen så du har vært uheldig om du ble gravid av dette. Men sjansen er der. Anonymkode: 02b50...82e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #11 Skrevet 25. oktober 2017 Enten så er du gravid, eller så er du ikke gravid. Ta en test. Det er ingen her som kan vite sikkert om du er gravid eller ikke. Anonymkode: f74f2...de9 1
Litenjente Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #12 Skrevet 25. oktober 2017 5 minutter siden, Wolfraven skrev: Nei. For rent logisk kan ingen av oss vite om du er det eller ikke? Å herregud. Beklager så mye for at jeg spurte om et enkelt spørsmål fordi jeg er usikker på om det kan være tilfelle eller om jeg er blitt paranoid med tanke på at mensen er så sen. Jeg mente om det er mulighet for at jeg kan ha blitt gravid, ikke at du skal slå opp spåkulen din å gi meg svaret du kan se via de idiotiske øyne og ørene dine. Seriøst ta deg sammen. Det er ikke så sabla normalt at en jente på snart 18 år kan hele regla om hvordan man blir gravid.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #13 Skrevet 25. oktober 2017 1 minute ago, Litenjente said: Å herregud. Beklager så mye for at jeg spurte om et enkelt spørsmål fordi jeg er usikker på om det kan være tilfelle eller om jeg er blitt paranoid med tanke på at mensen er så sen. Jeg mente om det er mulighet for at jeg kan ha blitt gravid, ikke at du skal slå opp spåkulen din å gi meg svaret du kan se via de idiotiske øyne og ørene dine. Seriøst ta deg sammen. Det er ikke så sabla normalt at en jente på snart 18 år kan hele regla om hvordan man blir gravid. Hvis mensen vanligvis aldri er sen, og du ikke har vært spesielt stresset eller under press i perioden før mensen, eller begynt på medisiner som kan ha forskjøvet mensen, ville jeg vært bekymret. Ja, det kan være tilfelle, fordi det er en mulighet dersom han har vært inni deg uavhengig av utløsning. Det er derfor å "hoppe av i svingen" ikke er en anbefalt prevensjonsmetode i 2017. Samtidig vil jeg si at alle som har sex burde skjønne risikoen for å bli gravid uten prevensjon, hvis ikke har skolen virkelig feilet... Anonymkode: be4eb...56d 1
Gjest Wolfraven Skrevet 25. oktober 2017 #14 Skrevet 25. oktober 2017 3 minutter siden, Litenjente skrev: Å herregud. Beklager så mye for at jeg spurte om et enkelt spørsmål fordi jeg er usikker på om det kan være tilfelle eller om jeg er blitt paranoid med tanke på at mensen er så sen. Jeg mente om det er mulighet for at jeg kan ha blitt gravid, ikke at du skal slå opp spåkulen din å gi meg svaret du kan se via de idiotiske øyne og ørene dine. Seriøst ta deg sammen. Det er ikke så sabla normalt at en jente på snart 18 år kan hele regla om hvordan man blir gravid. Trenger ikke ty til person angrep. Det er faktisk ikke lov.
SlemUlv Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 4 timer siden, Litenjente skrev: Det er ikke så sabla normalt at en jente på snart 18 år kan hele regla om hvordan man blir gravid. Uhm. jo. jeg var jomfru når jeg var 18, og visste likevel hvordan man blir gravid. Dette er virkelig noe man bør sette seg inn i, FØR man har sex! For å vite hvordan man unngår det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #16 Skrevet 26. oktober 2017 8 hours ago, Litenjente said: Å herregud. Beklager så mye for at jeg spurte om et enkelt spørsmål fordi jeg er usikker på om det kan være tilfelle eller om jeg er blitt paranoid med tanke på at mensen er så sen. Jeg mente om det er mulighet for at jeg kan ha blitt gravid, ikke at du skal slå opp spåkulen din å gi meg svaret du kan se via de idiotiske øyne og ørene dine. Seriøst ta deg sammen. Det er ikke så sabla normalt at en jente på snart 18 år kan hele regla om hvordan man blir gravid. Jo. Jo, det er det faktisk. Anonymkode: 0fc7a...1a4 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #17 Skrevet 26. oktober 2017 8 timer siden, Litenjente skrev: Å herregud. Beklager så mye for at jeg spurte om et enkelt spørsmål fordi jeg er usikker på om det kan være tilfelle eller om jeg er blitt paranoid med tanke på at mensen er så sen. Jeg mente om det er mulighet for at jeg kan ha blitt gravid, ikke at du skal slå opp spåkulen din å gi meg svaret du kan se via de idiotiske øyne og ørene dine. Seriøst ta deg sammen. Det er ikke så sabla normalt at en jente på snart 18 år kan hele regla om hvordan man blir gravid. Jo, hvis du har fulgt med i timen så vet du det. Anonymkode: 2f2ee...805
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå