AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Hei. Jeg fikk barn for ca 18 måneder siden og har etter det ikke følt meg som meg selv. Jeg vil ikke si at jeg har/har hatt en fødselsdepresjon da jeg tenker tilbake på barseltiden med den lille med glede. Ting har vært vanskelig med lite søvn, problemer i samlivet og stress med studie og ny jobb. I de siste månedene har jeg merket at jeg sliter veldig med hukommelsen, og jeg har problemer med å konsentrere meg når jeg feks. sitter å har en samtale med noen. Jeg kan sitte å nikke men jeg klarer ikke å fokusere, og dette begynner å skape problemer for meg i jobb da jeg har en jobb med mye ansvar. Jeg tar meg selv i å mange ganger tenke "jeg håper ikke de ser hvor jævlig jeg har det", og jeg føler meg som en mørk sky. Det er veldig ekkelt å se seg selv utenfra på den måten. Jeg føler ikke jeg strekker til i jobben, og jeg absolutt ikke fortjener ansvaret jeg har blitt gitt. Jeg har også blitt ekstremt følsom og tar meg selv i å få tårer i øynene om jeg ser folk i øynene lenge nok. Jeg har har hatt vondt i ryggen siden fødsel, men det har toppa seg i det siste, og det gjør ikke humøret bedre. Kroppen er stiv og vond, og hodet er tungt. Jeg kjenner det sitter langt inne å gå til legen med dette, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jeg trenger bare å lufte tankene!! Anonymkode: d4233...52d
Gjest supernova_87 Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Hvorfor sitter det langt inne å gå til legen med dette? Du må passe på deg selv. Og du fortjener at du er god mot deg selv og at du ivaretar den psykiske og fysiske helsa di. Du må gjøre det. Og jo før du gjør det, jo bedre. Fordi dette blir jo ikke bedre av seg selv eller ut av det blå, eller? Synes du det er nødvendig å kjøre bilen enda lenger i grøfta før du ringer redningsbil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå