AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Skriver i litt frustrasjon nå.. vil egentlig bare få ut litt følelser, også søker jeg råd. Jeg har blitt playet noen ganger i mitt liv. Så jeg tar selvsagt mine forhåndregler nå når jeg dater. Jeg prøver å følge magefølelsen. Har møtt en fyr 1 gang gjennom nettdating. Jeg følte vi hadde god kjemi og kom godt overens. Han sa det samme tilbake. Han bor nord i landet, mens jeg bor i sør, så dessverre har vi ikke hatt anledning til og møtes flere ganger. Men vi har snakket hver dag sammen, nesten hele tiden. Han har nå invitert meg bort til han på besøk. Han har sagt at han gleder seg til å se meg igjen, og at jeg skal få møte vennene hans. Vi har flørtet en god del. Det er ikke lenge til jeg i utgangspunktet skulle ha reist, men idag logget jeg meg tilfeldig inn på Tinder, og så at han hadde lastet opp nye bilder. Det ga meg umiddelbart en litt dårlig magefølelse. (I tillegg til noe annet som har skjedd tidligere som jeg ikke ønsker å gå inn på). Jeg har spurt han hva han ser etter, og han har svart meg at han ser etter noe seriøst. Jeg forstår at alt er åpent når vi kun har møttes 1 gang, altså.. det er det jo for meg også. Men jeg kan likevel ikke la være å bli litt lei meg fordi han har lastet opp nye bilder. Jeg har jo fortsatt appen selv, men har egentlig ikke brukt den så mye etter at vi møttes. Nå tviler jeg litt på om jeg skal reise likevel. Jeg vet ikke.. Jeg kjenner han ikke så godt enda, og å reise til et ukjent sted med dårlig magefølelse er jeg veldig skeptisk til. Jeg har på en måte ikke lyst til å ta det opp med han heller, fordi jeg ikke vil virke kontrollerende. Noen som har noen råd? Anonymkode: f2bc1...1a2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Følg magefølelsen! Anonymkode: 277ee...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Magefølelsen bruker som regel å stemme. Hadde det føltes riktig så hadde du ikke hatt dårlig magefølelse. Vært spent og nervøs, ja, men dårlig magefølelse er noe annet og den burde du høre på Anonymkode: d0c89...237 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Magefølelsen bruker som regel å stemme. Hadde det føltes riktig så hadde du ikke hatt dårlig magefølelse. Vært spent og nervøs, ja, men dårlig magefølelse er noe annet og den burde du høre på Anonymkode: d0c89...237 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følg magefølelsen! Anonymkode: 277ee...7e8 Takk for svar dere! Og jeg er helt enig. Etter og ha brent meg såpass mange ganger, føler jeg at jeg må gå etter magefølelsen. Det er veldig kjipt, for jeg hadde jo gledet meg til å møte han igjen. Men samtidig er jeg litt letta også. Jeg vil mye heller være glad og singel, enn å være trist fordi jeg dater en som ikke er seriøs. Problemet er bare hva jeg skal si til han. Har litt lyst til å være brutalt ærlig og bare si det som det er, egentlig. Hva tenker dere? Anonymkode: f2bc1...1a2 1
Charlene87 Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Vær brutalt ærlig. Du bør Finne noen nærmere. Det er bedre å date noen nærmere for da får man møtt hverandre oftere også. 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere! Og jeg er helt enig. Etter og ha brent meg såpass mange ganger, føler jeg at jeg må gå etter magefølelsen. Det er veldig kjipt, for jeg hadde jo gledet meg til å møte han igjen. Men samtidig er jeg litt letta også. Jeg vil mye heller være glad og singel, enn å være trist fordi jeg dater en som ikke er seriøs. Problemet er bare hva jeg skal si til han. Har litt lyst til å være brutalt ærlig og bare si det som det er, egentlig. Hva tenker dere? Anonymkode: f2bc1...1a2 Jeg synes du bare skal si kort og enkelt at du ikke er interessert i å komme likevel, på en hyggelig måte Bare si at det føles feil. Synes ikke du skal begynne å dra i gang en diskusjon om hans bruk av tinder, det vil nok bare bli dårlig stemning siden dere trossalt kun har møttes 1 gang. Anonymkode: d0c89...237 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg syns også du skal følge magefølelsen. Hvis dere har snakket en god stund sammen og det har kommet dit at du nesten er på vei til å fly opp til han, da er det veldig merkelig at han driver og bytter bilder på Tinder. Har også opplevd det med fyrer og da var de enten nylig single og veldig på jakt, eller bare ikke så interessert. Vedlig kjipt, men det føles godt å stå opp for seg selv! Anonymkode: 5c18f...52b 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns også du skal følge magefølelsen. Hvis dere har snakket en god stund sammen og det har kommet dit at du nesten er på vei til å fly opp til han, da er det veldig merkelig at han driver og bytter bilder på Tinder. Har også opplevd det med fyrer og da var de enten nylig single og veldig på jakt, eller bare ikke så interessert. Vedlig kjipt, men det føles godt å stå opp for seg selv! Anonymkode: 5c18f...52b Det er dette jeg også tenker. Vi har snakket lenge, og han har vært veldig klar på at han han ønsker å se om ting kan bli seriøst mellom oss, osv. Da skurrer det når jeg ser at han har lastet opp nye bilder. Det sier faktisk alt. Han er nok dessverre ikke så interessert, tror jeg. Det gjør det. Viktig å vise seg selv litt respekt. Har også bestemt meg for å bare være ærlig. Jeg skal jo ikke ha noe mer med han å gjøre uansett, så om det blir litt dårlig stemning, så pytt Anonymkode: f2bc1...1a2 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er dette jeg også tenker. Vi har snakket lenge, og han har vært veldig klar på at han han ønsker å se om ting kan bli seriøst mellom oss, osv. Da skurrer det når jeg ser at han har lastet opp nye bilder. Det sier faktisk alt. Han er nok dessverre ikke så interessert, tror jeg. Det gjør det. Viktig å vise seg selv litt respekt. Har også bestemt meg for å bare være ærlig. Jeg skal jo ikke ha noe mer med han å gjøre uansett, så om det blir litt dårlig stemning, så pytt Anonymkode: f2bc1...1a2 Det er så uattraktivt med menn(esker) som absolutt skal drive å jakte på andre, samtidig som man dater noen man tenker at det kan bli noe seriøst med. Hva skjedde med å ta det med ro og bruke tid på å bli kjent med ett menneske på den måten om gangen? Synes du er flink som følger magefølelsen, det er den som teller. Leste litt om "fuck yes"-teorien her om dagen. Om du ikke føler og tenker "fuck yes!" når det gjelder å dra opp til denne mannen, så skal du heller ikke gjøre det. https://markmanson.net/fuck-yes Anonymkode: 35089...76b 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så uattraktivt med menn(esker) som absolutt skal drive å jakte på andre, samtidig som man dater noen man tenker at det kan bli noe seriøst med. Hva skjedde med å ta det med ro og bruke tid på å bli kjent med ett menneske på den måten om gangen? Synes du er flink som følger magefølelsen, det er den som teller. Leste litt om "fuck yes"-teorien her om dagen. Om du ikke føler og tenker "fuck yes!" når det gjelder å dra opp til denne mannen, så skal du heller ikke gjøre det. https://markmanson.net/fuck-yes Anonymkode: 35089...76b Ja, det er jeg helt enig i! Takk, hehe. Leste artikkelen. Det er veldig sant det som står skrevet der Til syvende og sist skal man ikke ha noen tvil, synes jeg. Da blir det ikke riktig. Og akkurat nå føler jeg definitivt ikke et "fuck yes". Har fått masse meldinger både igår og idag, men jeg har ikke svart på dem. Blir bare prosovert Anonymkode: f2bc1...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 Hvorfor ikke spørre? Skal du kutte kommunikasjonen med alle menn du møter fordi du gjør deg opp en mening om deres hensikter kun ved å tolke? Magefølelsen tar feil i 50% av tilfellene. I motsatt fall var det bare kvinner som vant i Lotto, og måtte dele premien med 2,25 millioner andre damer. Anonymkode: af018...5fb 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #12 Skrevet 26. oktober 2017 50 minutes ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke spørre? Skal du kutte kommunikasjonen med alle menn du møter fordi du gjør deg opp en mening om deres hensikter kun ved å tolke? Magefølelsen tar feil i 50% av tilfellene. I motsatt fall var det bare kvinner som vant i Lotto, og måtte dele premien med 2,25 millioner andre damer. Anonymkode: af018...5fb Å jaså du? Nå er ikke magefølelsen så avansert at den kan plukke ut en tallrekke for å vinne millioner, men om noe er "go" eller "no go" det vet den som regel om man kjenner etter. Og det vet alle som har gått imot magefølelsen sin og gått inn i forhold, giftet seg, fått barn...det går som regel dårlig. Anonymkode: 694ef...79a 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #14 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg har flere erfaringer med at menn kan påstå og fordyre at de er ute etter noe seriøst, når de egentlig bare vil ha flørt og sex. Nye profilbilder gir absolutt inntrykk av at han fortsatt "leter rundt" og ikke er fokusert på noen. Anonymkode: f8655...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 Har latt nysgjerrigheten styre over magefølelsen noen ganger selv og det har gått dårlig hver eneste gang! Anonymkode: 21dcd...980 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #16 Skrevet 26. oktober 2017 Enig med de andre over her, følg magefølelsen. Om han virkelig mener alvor så kan han heller i så tilfelle komme nedover til deg og leie seg inn på hotell i nærheten.. da slipper du risikoen ved å reise halve(hele?) landet på langs. Anonymkode: 23040...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #17 Skrevet 26. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere erfaringer med at menn kan påstå og fordyre at de er ute etter noe seriøst, når de egentlig bare vil ha flørt og sex. Nye profilbilder gir absolutt inntrykk av at han fortsatt "leter rundt" og ikke er fokusert på noen. Anonymkode: f8655...8c4 Off, det er egentlig bare trist at folk oppfører seg sånn. Ja, det er jeg også helt enig i. Og det at han vet godt at jeg også lett kan se at han har gjort det, sier også litt. Anonymkode: f2bc1...1a2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #18 Skrevet 26. oktober 2017 På 25.10.2017 den 21.05, AnonymBruker skrev: Skriver i litt frustrasjon nå.. vil egentlig bare få ut litt følelser, også søker jeg råd. Jeg har blitt playet noen ganger i mitt liv. Så jeg tar selvsagt mine forhåndregler nå når jeg dater. Jeg prøver å følge magefølelsen. Har møtt en fyr 1 gang gjennom nettdating. Jeg følte vi hadde god kjemi og kom godt overens. Han sa det samme tilbake. Han bor nord i landet, mens jeg bor i sør, så dessverre har vi ikke hatt anledning til og møtes flere ganger. Men vi har snakket hver dag sammen, nesten hele tiden. Han har nå invitert meg bort til han på besøk. Han har sagt at han gleder seg til å se meg igjen, og at jeg skal få møte vennene hans. Vi har flørtet en god del. Det er ikke lenge til jeg i utgangspunktet skulle ha reist, men idag logget jeg meg tilfeldig inn på Tinder, og så at han hadde lastet opp nye bilder. Det ga meg umiddelbart en litt dårlig magefølelse. (I tillegg til noe annet som har skjedd tidligere som jeg ikke ønsker å gå inn på). Jeg har spurt han hva han ser etter, og han har svart meg at han ser etter noe seriøst. Jeg forstår at alt er åpent når vi kun har møttes 1 gang, altså.. det er det jo for meg også. Men jeg kan likevel ikke la være å bli litt lei meg fordi han har lastet opp nye bilder. Jeg har jo fortsatt appen selv, men har egentlig ikke brukt den så mye etter at vi møttes. Nå tviler jeg litt på om jeg skal reise likevel. Jeg vet ikke.. Jeg kjenner han ikke så godt enda, og å reise til et ukjent sted med dårlig magefølelse er jeg veldig skeptisk til. Jeg har på en måte ikke lyst til å ta det opp med han heller, fordi jeg ikke vil virke kontrollerende. Noen som har noen råd? Anonymkode: f2bc1...1a2 Si at det blir litt for komplisert med den lange avstanden. Bruk det som unnskyldning. Anonymkode: 66e00...2d9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #19 Skrevet 26. oktober 2017 På 10/25/2017 den 21.05, AnonymBruker skrev: Skriver i litt frustrasjon nå.. vil egentlig bare få ut litt følelser, også søker jeg råd. Jeg har blitt playet noen ganger i mitt liv. Så jeg tar selvsagt mine forhåndregler nå når jeg dater. Jeg prøver å følge magefølelsen. Har møtt en fyr 1 gang gjennom nettdating. Jeg følte vi hadde god kjemi og kom godt overens. Han sa det samme tilbake. Han bor nord i landet, mens jeg bor i sør, så dessverre har vi ikke hatt anledning til og møtes flere ganger. Men vi har snakket hver dag sammen, nesten hele tiden. Han har nå invitert meg bort til han på besøk. Han har sagt at han gleder seg til å se meg igjen, og at jeg skal få møte vennene hans. Vi har flørtet en god del. Det er ikke lenge til jeg i utgangspunktet skulle ha reist, men idag logget jeg meg tilfeldig inn på Tinder, og så at han hadde lastet opp nye bilder. Det ga meg umiddelbart en litt dårlig magefølelse. (I tillegg til noe annet som har skjedd tidligere som jeg ikke ønsker å gå inn på). Jeg har spurt han hva han ser etter, og han har svart meg at han ser etter noe seriøst. Jeg forstår at alt er åpent når vi kun har møttes 1 gang, altså.. det er det jo for meg også. Men jeg kan likevel ikke la være å bli litt lei meg fordi han har lastet opp nye bilder. Jeg har jo fortsatt appen selv, men har egentlig ikke brukt den så mye etter at vi møttes. Nå tviler jeg litt på om jeg skal reise likevel. Jeg vet ikke.. Jeg kjenner han ikke så godt enda, og å reise til et ukjent sted med dårlig magefølelse er jeg veldig skeptisk til. Jeg har på en måte ikke lyst til å ta det opp med han heller, fordi jeg ikke vil virke kontrollerende. Noen som har noen råd? Anonymkode: f2bc1...1a2 At han har oppdatert bildene tror jeg ikke har noe å si. Dere er jo ikke eksklusive enda og han er singel. Kan også være han tror du ikke er seriøs. Er bedre å dra enn å ikke dra. Det værste somnkan dkje er at du kaster vekk noen dager og litt penger. Det beste som kan dkje er at du blir forelsket og dere blir kjærester. Du har mer å vinne enn å tape på det Anonymkode: 1f136...48e 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #20 Skrevet 26. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere erfaringer med at menn kan påstå og fordyre at de er ute etter noe seriøst, når de egentlig bare vil ha flørt og sex. Nye profilbilder gir absolutt inntrykk av at han fortsatt "leter rundt" og ikke er fokusert på noen. Anonymkode: f8655...8c4 Absolutt ikke. Han er ikke i forhold eller eklusiv med noen. Så å endre profilen er ingen big deal han er da singel Anonymkode: 1f136...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå