ajarRun Skrevet 25. oktober 2017 #21 Skrevet 25. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag opplevde jeg å bli kalt nordlending, bare fordi jeg er fra Nordland. Nå er jeg dypt krenket, de bør jo være åpenbart for alle at dette ikke er greit etter undertrykkelsen folk fra Nordland har opplevd. Hvordan bør jeg gå videre med dette? Anonymkode: 7f4b5...fe3 Jeg skjønner ikke innlegget i forhold til tittelen. Hvordan ble du kald? Er det vinteren? Kanskje kjøpe en jakke?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #22 Skrevet 25. oktober 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: I dag opplevde jeg å bli kalt nordlending, bare fordi jeg er fra Nordland. Nå er jeg dypt krenket, de bør jo være åpenbart for alle at dette ikke er greit etter undertrykkelsen folk fra Nordland har opplevd. Hvordan bør jeg gå videre med dette? Yay, "humor"!! Anonymkode: 4f64f...663 3
notquite Skrevet 25. oktober 2017 #23 Skrevet 25. oktober 2017 Skulle dette være en ironisk vri på debatten om hva man skal kunne føle seg krenket av å bli kalt? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yay, "humor"!! Anonymkode: 4f64f...663 Ja. Omtrent så bra funket det, liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #24 Skrevet 25. oktober 2017 Åååååå nåååå fikk jeg skikkelig hjemlengsel..Bestille flybill Anonymkode: dae74...df1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå