AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Typen min har sagt at jeg MÅ begynne med mønsterbarbering! (barbere og frisere forskjellige mønster på musa!) Han sier at alle jenter gjør det for tiden, og at det er helt vanlig. Er det vanlig??? Barberer dere mønster og evt hva slags mønster er inn? Hilsen en med hår på musa! Anonymkode: 8f7b8...1f5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Nei! Typen din tvinger ikke deg til noenting! DU kar deg tvinge! Be han holde godt kjæften sin. Musen din bestemmer du selv over! Enkelt og greit. Herregud. Skaff deg selvtillit. Anonymkode: 3e041...7b6 19
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Sett ham på plass, det er din kropp. Han kan ikke bestemme at du skal barbere deg. Endret 25. oktober 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Hvordan vet han hva alle jenter gjør for tiden? Anonymkode: 15354...166 18
Måbarefåsiat... Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Hvis du vil ha hår på dåsa, så har du det. Hva han mener, er nå en ting, men hvis han kan hevde at "alle andre gjør det", så tror jeg ikke at han har helt rett. 3
Miklo Velka Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Han tvinger meg til å barberer musa! Hvordan tvinger han deg? Holder han en pistol mot hodet ditt? En kniv mot halsen din? Du får "tvinge" han til å barbere en penis på hodet sitt da ... 2
Sphere Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 Han kan ikke tvinge deg til noe som helst. Vil du ikke, så vil du ikke. Det må han respektere. 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 Hva slags mønster er det da? Et enkelt et som her? Anonymkode: 50428...183 8
SlemUlv Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg har aldri mønster, her fjernes alt. Ingen tvinger meg til det dog, det er et valg jeg selv har tatt. 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Hvordan veit han at alle jenter gjør det egentlig? Nei jeg gjør ikke noe. Enten så barberer jeg av alt (sjeldent) ellers så bare trimmer jeg det ned litt. Han kan ikke tvinge deg til noe som helst. Anonymkode: 94322...2d9 3
Norre Skrevet 25. oktober 2017 #11 Skrevet 25. oktober 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen min har sagt at jeg MÅ begynne med mønsterbarbering! (barbere og frisere forskjellige mønster på musa!) Han sier at alle jenter gjør det for tiden, og at det er helt vanlig. Er det vanlig??? Barberer dere mønster og evt hva slags mønster er inn? Hilsen en med hår på musa! Anonymkode: 8f7b8...1f5 Tull og vas! Typen din er omtrent fjorten år i hodet, og i tillegg helt komplett idiot. Du har akkurat den musesveisen du selv vil! Lykke til! 👍🏻🙂 3
Gjest Coolaid Skrevet 25. oktober 2017 #12 Skrevet 25. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Typen min har sagt at jeg MÅ begynne med mønsterbarbering! (barbere og frisere forskjellige mønster på musa!) Han sier at alle jenter gjør det for tiden, og at det er helt vanlig. Er det vanlig??? Barberer dere mønster og evt hva slags mønster er inn? Hilsen en med hår på musa! Anonymkode: 8f7b8...1f5 Du må ingenting. Kanskje for din egen del må du dumpe typen dersom han ikke respekterer deg i det store og det hele. Jeg kaller bullshit på denne når kjæresten din påstår at all jenter har mønster på musen. I tillegg, dersom det faktisk hadde stemt, det har vel ingen ting med deg å gjøre? Vær grei med deg selv og vær akkurat slik du selv ønsker å være. Hvor gammel er kjæresten din?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #13 Skrevet 25. oktober 2017 18 minutter siden, Coolaid skrev: Du må ingenting. Kanskje for din egen del må du dumpe typen dersom han ikke respekterer deg i det store og det hele. Jeg kaller bullshit på denne når kjæresten din påstår at all jenter har mønster på musen. I tillegg, dersom det faktisk hadde stemt, det har vel ingen ting med deg å gjøre? Vær grei med deg selv og vær akkurat slik du selv ønsker å være. Hvor gammel er kjæresten din? Han er 25 år. Men jeg er 20. Vil jo være fin å sånn og redd for å skuffe liksom. Anonymkode: 8f7b8...1f5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #14 Skrevet 25. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er 25 år. Men jeg er 20. Vil jo være fin å sånn og redd for å skuffe liksom. Anonymkode: 8f7b8...1f5 Krev at han skal gjøre noe idiotisk for deg da. Si at du Hater klærne hans, å at han burde kle seg "sånn og sånn" fordi aaaalle de andre mennene gjør det. Herregud for en fjott av en mann. Ikke la deg pushe til noe sånt. Gjør akkurat det DU vil med DIN kropp 💪🏼 Anonymkode: 94322...2d9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #15 Skrevet 25. oktober 2017 Si du går for kråkebollemønster. Anonymkode: c43d3...74b 4
halvehimmelen Skrevet 25. oktober 2017 #16 Skrevet 25. oktober 2017 Vet du hva, du må ingenting som helst. Han har ingen rett til å stille noe krav til hvordan du skal frisere musa. Greit nok at han har en preferanse, han har lov til å fortelle deg at han foretrekker mønster, men han kan absolutt ikke kreve det. Synes du bør si i fra at dette sletts ikke er greit, du bestemmer fullt og helt over din egen kropp. Det er heller ikke noe alle gjør, dessuten bør det ikke ha noe å si hva andre gjør eller ei, det sier han bare for å manipulere deg. Du er flott som du er, frisyren din nedentil har faktisk ingenting å si. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #17 Skrevet 25. oktober 2017 Hm... Leser litt mellom linjene her Anonymkode: cb659...6c7
Kapt.Chat Skrevet 25. oktober 2017 #18 Skrevet 25. oktober 2017 Mye rart mannfolka skulle tvinge damene sine til da, men mønsterbarbering på dåsa tar vel kaka. Du kan jo prøve å barbere innkjøring forbudt skilt for en periode. Om typen din er glattbarbert så kan du legge til at i hvert fall et av rævhøla mine er glattbarbert. Du kan jo også si at du har oppdaget at en drøss med mannfolk har begynt å trimme ballehåra, og har observert en økning på 68% i det siste :-) 2
Mr. Kilmister Skrevet 25. oktober 2017 #19 Skrevet 25. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Typen min har sagt at jeg MÅ begynne med mønsterbarbering! (barbere og frisere forskjellige mønster på musa!) Han sier at alle jenter gjør det for tiden, og at det er helt vanlig. Er det vanlig??? Barberer dere mønster og evt hva slags mønster er inn? Hilsen en med hår på musa! Anonymkode: 8f7b8...1f5 For en dust...
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #20 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg skulle ønske jeg slapp å barbere meg, men jeg får mye hår på både på pikken og pungen. Fikk beskjed av dama at om jeg vil bli sugd så må i det minste håret på pikken min vekk. Men vi inngikk en grei kompromiss hvor hun får meg hard og barberer bort hårene hun ikke liker og så får jeg komme i munnen hennes etterpå. Anonymkode: 21aff...34b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå