AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Om jeg husker riktig, var siste gang jeg ga en dame skikkelige orgasmer en gang i 2005.....Siden da har jeg vært i flere forhold, men uten å få til noe som helst.....Har vel gjort det som er mulig å gjøre med fingre, tunge, lepper og pikk, men uten å lykkes overhodet. Det føles ikke noe særlig, for å si det sånn. Og jeg er redd jeg aldri vil oppleve vellykket sex igjen i dette livet. Jævla kjipt. Anonymkode: 0c2d4...144
SlemUlv Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Har de nytt sexen, selv om de ikke har fått orgasme? 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Har du spurt dem hvordan de vil ha det? Anonymkode: 27157...b63 1
Sphere Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Det går jo selvsagt an å lese seg opp på teknikker og slik, men tenning sitter mest av alt i hodet. Hvordan har forholdene dine ellers vært? Mange kvinner må ha ting på greip rundt seg for å slappe av og nyte. Hvordan har du reagert på manglende orgasme? Har du laget et stort nummer av det, vil de fleste kvinner bare bli mer stresset. Klarer du å få dem til å føle seg vel og sexy rundt deg? Med bedre selvfølelse er det også større sjanse for at de slapper av og nyter. Men viktigst av alt: Hvordan kommuniserer du med dem? Forteller de deg om drømmer og fantasier? Viser de deg hvordan de liker det? 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Ta det med ro! Bare fordi vi ikke når enden på det du karakteriserer som "vellykket sex", betyr ikke det at vi syns du er en mislykket partner. Samboeren min har fått meg til å komme to ganger på egenhånd i løpet av de fire årene vi har vært sammen, jeg er bare ikke slik skrudd sammen. Men han er den beste sexen jeg noen gang har hatt, for han stresser meg ikke på det, vi snakker sammen, har det gøy, og han er aktivt til stede mens jeg - med hans hjelp - får meg til å komme. Bare det at han klarte å gi meg TO vaginale orgasmer er i seg selv ganske imponerende. Jeg hadde en partner som viste meg tydelig hvor dårlig han taklet det, og da kan du være sikker på at jeg ikke kom, hverken med ham eller uten. Bare ta det rolig, ikke stress deg selv eller henne med spørsmål og tanker, og vit at ekstremt mange kvinner har vanskeligheter med å få orgasme. Du vil heller ha en dame som nyter det du gjør, enn ei som føler hun må fake en orgasme for å gjøre DEG fornøyd. Anonymkode: 79047...093 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 2 hours ago, SlemUlv said: Har de nytt sexen, selv om de ikke har fått orgasme? Tja, de sa/sier nå det, og ville jo gjerne igjen. Men folk sier jo så mye rart, av ren høflighet, og andre årsaker. Hvem har ikke skrytt av maten til vertinnen, uten at den var noe særlig, sånn for eksempel. Er bare så jævla frustrerende å streve med å være en god elsker, uten å overhodet få det til. Iallefall sånn som jeg ser det. Antal mislykkede forsøk må vel etterhvert nærme seg 1000...... Anonymkode: 0c2d4...144
SlemUlv Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, de sa/sier nå det, og ville jo gjerne igjen. Men folk sier jo så mye rart, av ren høflighet, og andre årsaker. Hvem har ikke skrytt av maten til vertinnen, uten at den var noe særlig, sånn for eksempel. Er bare så jævla frustrerende å streve med å være en god elsker, uten å overhodet få det til. Iallefall sånn som jeg ser det. Antal mislykkede forsøk må vel etterhvert nærme seg 1000...... Anonymkode: 0c2d4...144 Da har de nok hatt god sex. Ingen fare. Tror problemet ligger i at du stresser med det.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 18 minutes ago, SlemUlv said: Da har de nok hatt god sex. Ingen fare. Tror problemet ligger i at du stresser med det. "Stresser" vel ikke akkurat, siden jeg har hatt det sånn i 12 år nå. Men husker fortsatt (såvidt) hvordan det føltes å kjenne at en kvinne får orgasme og klamrer seg til meg....Den følelsen var fantastisk, rett og slett. Sex uten at kvinnen kommer er dessverre ikke i nærheten av dette, samme hva hun sier. Anonymkode: 0c2d4...144
SlemUlv Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Stresser" vel ikke akkurat, siden jeg har hatt det sånn i 12 år nå. Men husker fortsatt (såvidt) hvordan det føltes å kjenne at en kvinne får orgasme og klamrer seg til meg....Den følelsen var fantastisk, rett og slett. Sex uten at kvinnen kommer er dessverre ikke i nærheten av dette, samme hva hun sier. Anonymkode: 0c2d4...144 Du skriver jo selv at du strever.. Altså stresser du for mye.. Ro ned, høre på henne, spør hva hun liker, hør på svaret..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Gjør det jeg gjør, til alle tre damene jeg har hatt sex har jeg sagt før vi har startet "bare slapp av, du vil knapt føle noen ting og det vil være over før du vet ordet av det". Når de da vet at jeg ikke har mye å komme med men forsatt kan gjøre narr av meg selv med en liten penis og lite utholdenhet, så har de sagt til meg at selv om jeg ikke er den beste penetrasjons sexen de har hatt. Har de følt mer kos og hatt det mer morsomt enn med andre partnere som har tatt sex for seriøst. Det blandet med at jeg er mer utforskende, passer på å bruke hendene og ikke bare stikker pikken inn og ut, og om de forsatt ikke skulle klare å komme så passer jeg bare på å gå ned på dem uansett hvor lenge det tar. Jeg foretrekker egentlig å starte med oralsex, for da føler jeg selv mindre press de gangene jeg har kommet for tidlig og ikke fått dem til å komme. Noe de setter veldig pris på, og det at de føler at jeg nærmest tilber dem og jobber aktivt for at de skal føle at de har det bra har gjort at selv etter forholdene tok slutt har vi møtes bare for sexen in skyld om de har gått lenge uten. Og som bursdags gave i fjor fikk jeg først nr 1 på døra, hun festet meg i sengen min, satte bin foran øynene mine og fikk streng beskjed om at jeg var nødt å komme minst 4 ganger før kvelden var over. Så etter å ha sugd meg i noen minutter hoppet hun av senga og jeg skjønte ikke helt hva som foregikk tils jeg plutselig merket at det var noen andre som hadde kommet inn i rommet og satt seg på motsatt side. Det viste seg å være nr 3 og vi endte opp med å holde på tils langt utpå natta. Neste morgen voknet jeg med at de lå å gned seg på lårene mine mens jeg hadde sovnet med begge på hver sin arm. Tro meg jeg er ikke akkurat særlig attraktiv, jeg veier 20 kilo for mye, og selv om jeg ikke har pels på kroppen er jeg en relativt hårete mann med en liten tykk 12 cm penis. Så selv om jeg ser mer ut som Tony Soprano med hår på hode enn jeg gjør noen av stripperne fra magic mike. Fordi de merker at jeg ikke lar meg definere meg selv på mine mangler og er flink til å lytte fikk jeg oppleve den beste natten i mitt liv. Anonymkode: 3d9b0...8a5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #11 Skrevet 25. oktober 2017 Hvis du sier "jeg gjør det jeg gjør og det vil være over før du vet ordet av det" så gir du jo en major turnoff. Bruker du noe tid på damene i det hele tatt? Da mener jeg ikke 3 minutter slikking og 1 minutt fingring, men langt foreplay for å gjøre de mentalt kåte , så stimulere fysisk lenge og variert, 20 minutter eller mer , før du penetrerer, og stimulere klitt og bryster mens du penetrerer, og hvis du kommer så fort som du beskriver så bør du ta penetreringspauser når du merker du er på vei til å komme og trekke deg ut og gå ned å slikke eller fingre henne sånn at hennes stimuli og orgasme kan fortsette å bygge seg opp selvom din stimuli må ta en pause. Bruk dildoer og leketøy, beføl hele kroppen ikke bare puppene og fitta, spør hva som føles godt, prøv med forskjellig type trykk på klitoris og forskjellig type mønster osv. Er helt forferdelig med menn som tror de er guder i senga fordi de har fått en annen dame til å komme, og kjører på med den teknikken på meg også og jeg ligger der å tenker ehh hva faen er det de loker med.... Anonymkode: 9efb4...dcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå