AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg hadde en pulevenn et års tid før jeg tok kjønnsleppereduksjon. Jeg avsluttet da puleforholdet i frykt for at han skulle se og kommentere endringen. Men i et svakt øyeblikk møttes vi igjen noen måneder etter operasjonen, men han la ikke merke til det! Ingen reaksjon fra han i det hele tatt. Jeg glad for at han ikke la merke til det altså, ønsket ikke at det skulle bli et tema. Men hvordan kan man ikke se det? Flere cm av leppene er borte. Legger ikke menn merke til sånt? Men samtidig tenker jeg at hvis han hadde fått endret noe på seg nedentil, så hadde jeg sikkert ikke lagt merke til det jeg heller. Anonymkode: 915a5...2cf
Norre Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Det er vel ennå ikke så vanlig med slike inngrep at man liksom er «obs» på det? Kan jo hende at han tenkte noe, men det er vel ikke lov å si at «jøje meg, du har jaggu stussa deg grundig siden sist»...? 21
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Tror menn flest ikke tenker så mye på dette i en slik setting. Alt handler om å fåen inn så fort som mulig. Tror det skal ganske mye fravikelse fra normalen, før menn tenker over sånt. Anonymkode: 6dcb3...860 14
Illuminatum Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en pulevenn et års tid før jeg tok kjønnsleppereduksjon. Jeg avsluttet da puleforholdet i frykt for at han skulle se og kommentere endringen. Men i et svakt øyeblikk møttes vi igjen noen måneder etter operasjonen, men han la ikke merke til det! Ingen reaksjon fra han i det hele tatt. Jeg glad for at han ikke la merke til det altså, ønsket ikke at det skulle bli et tema. Men hvordan kan man ikke se det? Flere cm av leppene er borte. Legger ikke menn merke til sånt? Men samtidig tenker jeg at hvis han hadde fått endret noe på seg nedentil, så hadde jeg sikkert ikke lagt merke til det jeg heller. Anonymkode: 915a5...2cf Kan ikke svare for andre, men jeg hadde ikke lagt merke til det i den settingen. 7
Uredd Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Menn er enkle sånn. Vi er glad i dama selv om vi kanskje ikke merker at hun har vært til frisøren en gang, langt mindre huske outfitten hennes i går... At han ikke husker hvordan musa di ser ut, betyr bare at han tenner på deg og kunne ikke brydd seg mindre om utseende... 21
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 Tror nok en del kvinner tenker mer på hvordan de ser ut enn hva menn tenker om det. (Altså at det sitter for mye i hodet.) Anonymkode: 6cc20...091 8
SusanneLorentze Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 Det har hendt at mannen min ikke legger merke til det når jeg klipper av meg halve håret på hodet.. 😝 6
Norre Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 1 minutt siden, SusanneLorentze skrev: Det har hendt at mannen min ikke legger merke til det når jeg klipper av meg halve håret på hodet.. 😝 Åh, joda! Men det er jo stygt. Derfor velger han taushet og resignasjon. 😉 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 Er ikke det positivt da? At han ikke merket noe? Hvorfor tok du egentlig den operasjonen? Dessverre gjør mange inngrep av kun kosmetiske grunner; det er ofte i hodet det sitter Anonymkode: 3ac99...89c 9
janetteblomst72 Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Menn kan være uoppmerksomme! Min mann legger ikke merke til at jeg kommer for seint hjem ( hvis du skjønner hva jeg mener). Haha, han er lettlurt da . 2
SusanneLorentze Skrevet 25. oktober 2017 #11 Skrevet 25. oktober 2017 11 minutter siden, Norre skrev: Åh, joda! Men det er jo stygt. Derfor velger han taushet og resignasjon. 😉 Jeg har mye krøller og fall, det at jeg klipper av halve håret betyr ikke at jeg klipper det kort! Som jeg regner med er det du sikter til er stygt? Jeg klipper jo selvfølgelig litt på lengden også, men ikke kort! Det meste er å tynne ut litt sånn at man får en fasong igjen.. 2
Gjest Sugemerke Skrevet 25. oktober 2017 #12 Skrevet 25. oktober 2017 Du har ikke oppriktig gått rundt og trudd at han bryr seg om hvordan musa di ser ut?
Norre Skrevet 25. oktober 2017 #13 Skrevet 25. oktober 2017 51 minutter siden, SusanneLorentze skrev: Jeg har mye krøller og fall, det at jeg klipper av halve håret betyr ikke at jeg klipper det kort! Som jeg regner med er det du sikter til er stygt? Jeg klipper jo selvfølgelig litt på lengden også, men ikke kort! Det meste er å tynne ut litt sånn at man får en fasong igjen.. Aha! Da er alt i orden. Carry on! 👍🏻🙂 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #14 Skrevet 25. oktober 2017 1 minutt siden, Norre skrev: Aha! Da er alt i orden. Carry on! 👍🏻🙂 Hva med deg selv da. Skalla? Måne? DET er stygt det. Anonymkode: 68565...33e 4
s0la Skrevet 25. oktober 2017 #15 Skrevet 25. oktober 2017 Eksen min la ikke merke til at jeg gikk fra langt, mørkt hår til kort blondt, haha! Så det er godt mulig han ikke så det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #16 Skrevet 25. oktober 2017 1 time siden, janetteblomst72 skrev: Menn kan være uoppmerksomme! Min mann legger ikke merke til at jeg kommer for seint hjem ( hvis du skjønner hva jeg mener). Haha, han er lettlurt da . Ang profilbildet ditt, har du opphavsretten til det bildet? Anonymkode: bcafb...f63
Gjest Coolaid Skrevet 25. oktober 2017 #17 Skrevet 25. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en pulevenn et års tid før jeg tok kjønnsleppereduksjon. Jeg avsluttet da puleforholdet i frykt for at han skulle se og kommentere endringen. Men i et svakt øyeblikk møttes vi igjen noen måneder etter operasjonen, men han la ikke merke til det! Ingen reaksjon fra han i det hele tatt. Jeg glad for at han ikke la merke til det altså, ønsket ikke at det skulle bli et tema. Men hvordan kan man ikke se det? Flere cm av leppene er borte. Legger ikke menn merke til sånt? Men samtidig tenker jeg at hvis han hadde fått endret noe på seg nedentil, så hadde jeg sikkert ikke lagt merke til det jeg heller. Anonymkode: 915a5...2cf ...og der kan du se hvor bortkastet hele greien egentlig var...... ( med mindre det var av medisinske årsaker)
bortebra Skrevet 25. oktober 2017 #18 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg regner dermed med at du tok denne operasjonen fordi du trodde at det betydde uhyre mye for eventuelle sexpartnere hvor lange kjønnsleppene dine var? Og at du er overrasket over at det ikke ble mye bedre? (Selv i det jeg skriver det, kjenner jeg bare hvor trist jeg blir av dette perfeksjonsjaget, når til og med noe en viser frem til svært få utvalgte skal gjøres om.) Men jeg får bare lyst til å rope veldig høyt HVORFOR. Hadde det enda vært slik at du var ubekymra i etterkant og sexlivet dermed var bedre, men nå bekymrer du deg altså for at det IKKE blir lagt merke til. 5
Norre Skrevet 25. oktober 2017 #19 Skrevet 25. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med deg selv da. Skalla? Måne? DET er stygt det. Anonymkode: 68565...33e Ikke måne og skalla. Enig i at det ikke ser så fint ut. Gruer meg til jeg får det. 🙂 Det er forøvrig en vesentlig forskjell på skalla menn og snauklipte kvinnfolk: Et frivillig valg. Derfor går det helt greit å si at man synes snauklipte kvinnfolk er grusomt stygt. Man kan si at skalla menn er stygge også, men dette er littegrann slemmere. 😉 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #20 Skrevet 25. oktober 2017 Haha morsomt at menn ikke legger merke til når man har vært hos frisøren heller. Jeg gjorde det for min egen del ja han synes åpenbart at lengden var noe problem da vi hadde møttes jevnlig i et års tid. Jeg derimot hatet hvordan jeg så ut, og turte omtrent ikke vise meg. Nå har jeg fått et helt nytt liv, tør å spre beina i flombelysning:O og er generelt mye mer komfortabel. TS Anonymkode: 915a5...2cf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå