Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Faens drittoppgave som skal leveres i morgen tidlig og dumme meg som ei har børjat!!!!!!! Jeg er en slask!!!! Og jeg vil ikke skrive!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :roll:

Skrevet

Helvetes gutter... :evil:

:(

:-(

Mvh Yvonne :heiajente:

• 1 måned senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

Aaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!! :evil: :kjempesinna::frustrert::sinna: :sinna:

Skrevet

DUMME MEG! DUMME DUMME GUTTENE! :-x :-? :( :-( :sur::grine: :veldigsur: :kjempesinna::frustrert::murvegg: :o :klø: :sinnatagg::eeeh::riste::sjokkert::fred:

Skrevet

I går ettermiddag burde jeg egentlig ha sagt:

:frustrert::sinna::kjempesinna:

Gjest GreenSky
Skrevet
DUMME MEG! DUMME DUMME GUTTENE!  :-x  :-?  :(  :-(  :sur:  :grine:  :veldigsur:  :kjempesinna:  :frustrert:  :murvegg:  :o  :klø:  :sinnatagg:  :eeeh:  :riste:  :sjokkert:  :fred:  

Sorry, Yvonne, men den der var litt morsom. :ler: I alle fall med :heiajente: på slutten. :P Men ellers: :trøste:

Skrevet

Sorry, Yvonne, men den der var litt morsom. :ler: I alle fall med :heiajente: på slutten. :P Men ellers: :trøste:

Det er jo signaturen min veit du. Men takk takk. Det virker som jeg alltid driter meg ut. Jeg lærer ALDRI. :( Og DUMME DUMME gutter som gjør meg sjalu. :evil: :-(

Gjest GreenSky
Skrevet

Og det værste er, at det ikke blir bedre, selv om en blir eldre. Jeg er eldre enn deg, men stresser med det samme. Og mamma, som er ca dobbelt så gammel som meg, stresser også med det samme. Fyrer! Aldri fred å få. :ler: Men det hadde blitt kjedelig uten dem også, da. :wink:

Skrevet

Det er sant, men når man er så glad i noen så er det virkelig fælt å se dem drive på med andre eller lignende. :-? Og jeg har ikke akkurat så mye erfaring med hannkjønnet at det gjør noe. Derfor er jeg helt rådvill når det gjelder hva jeg skal gjøre. Ehm. Og jeg klarer ALLTID å drite meg ut. :roll: Ironisk, jeg HATER å være midtpunkt, unntaksvis hvis en av de to guttene gjør meg til midtpunkt. Da er det kanskje ikke så farlig. :ler:

Skrevet

Dumme katt dreit på rommet mitt!!!

:evil: :sinnatagg::kvalm::kjempesinna:

Gjest Anonymous
Skrevet

Eksamensstress og jeg greier ikke å skrive oppgaven i forkant!

AHRRRGG!! :evil: :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...