Gjest manic Skrevet 29. mars 2005 #82 Skrevet 29. mars 2005 Faens drittoppgave som skal leveres i morgen tidlig og dumme meg som ei har børjat!!!!!!! Jeg er en slask!!!! Og jeg vil ikke skrive!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Anglofil Skrevet 2. mai 2005 #86 Skrevet 2. mai 2005 DUMME MEG! DUMME DUMME GUTTENE! :-x :-? :-( :veldigsur: :o :klø: Mvh Yvonne
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2005 #88 Skrevet 3. mai 2005 DUMME MEG! DUMME DUMME GUTTENE! :-x :-? :-( :veldigsur: :o :klø: Mvh Yvonne Sorry, Yvonne, men den der var litt morsom. I alle fall med på slutten. Men ellers: :trøste:
Anglofil Skrevet 3. mai 2005 #90 Skrevet 3. mai 2005 Sorry, Yvonne, men den der var litt morsom. I alle fall med på slutten. Men ellers: :trøste: Det er jo signaturen min veit du. Men takk takk. Det virker som jeg alltid driter meg ut. Jeg lærer ALDRI. Og DUMME DUMME gutter som gjør meg sjalu. :evil: :-( Mvh Yvonne
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2005 #91 Skrevet 3. mai 2005 Og det værste er, at det ikke blir bedre, selv om en blir eldre. Jeg er eldre enn deg, men stresser med det samme. Og mamma, som er ca dobbelt så gammel som meg, stresser også med det samme. Fyrer! Aldri fred å få. Men det hadde blitt kjedelig uten dem også, da.
Anglofil Skrevet 3. mai 2005 #92 Skrevet 3. mai 2005 Det er sant, men når man er så glad i noen så er det virkelig fælt å se dem drive på med andre eller lignende. :-? Og jeg har ikke akkurat så mye erfaring med hannkjønnet at det gjør noe. Derfor er jeg helt rådvill når det gjelder hva jeg skal gjøre. Ehm. Og jeg klarer ALLTID å drite meg ut. Ironisk, jeg HATER å være midtpunkt, unntaksvis hvis en av de to guttene gjør meg til midtpunkt. Da er det kanskje ikke så farlig. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #94 Skrevet 4. mai 2005 Eksamensstress og jeg greier ikke å skrive oppgaven i forkant! AHRRRGG!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå