Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o :evil: :frustrert::sinna::kjempesinna::sinnatagg::kjempesinna::sinna::kjempesinna::sinnatagg:

*Kaster ting rundt i frustrert raseri over det helvetes latterlige rettssystemet her til lands som bare klapper seksualforbrytere på lanken!*

:sinna::frustrert::kjempesinna:

Skrevet

:kjempesinna::kjempesinna::cry::murvegg::frustrert::murvegg: :evil: :cry::kjempesinna:

nok en jobbdag, med samme grunner til å banne og sværte som fy!!

Skrevet

tydeligvis skal det være slik hver dag.... :( har bestilt meg legetime nå da, for å finne en ordning den veien, siden jobben ikke vil tilrettelegge... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
:cry::cry::cry::cry::cry: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :tunge1::tunge1: :o :o :o :o :-x :-x :-x jeg har en elendig samboer!!! som flørter med andre og ikke meg! fy faen i helvetes dritt faen ........... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Skrevet

Mr.E2 må da skjønne at jeg ikke ønsker å høre om eksdama hans! Kjipt å være hemmelig forelska ja :(

Mvh Yvonne :heiajente:

• 2 uker senere...
Skrevet

:cry::cry::cry::kvalm::murvegg::kjempesinna: :evil: :cry: :-x :frustrert::grine: :evil: :cry:

jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg hater jobben for tiden, den ødelegger mye av livet mitt om dagen, og jeg får ikke gjort noe med det, jeg kan ikke engang si opp.... :-x

Skrevet

:trøste: Stakar Aline

:evil: :kjempesinna::frustrert::sinna::sur::murvegg::grine: :evil: :(:kvalm:

.. nå r jeg lei av å være syk.. lei av å hoste til jeg spyr, lei av å ikke få sove om natten

Skrevet

Jeg vil ha kjæreste.... NÅÅÅÅÅ...! :murvegg::sjenert::sur::(

Skrevet

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Ingen som kan jobbe for meg når jeg skal til London....... *sukke* denne uka har vært så bra.... :ironi: så hvorfor ikke avslutte med stil...

:cry::cry::cry:

Skrevet
:cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  

Ingen som kan jobbe for meg når jeg skal til London....... *sukke* denne uka har vært så bra.... :ironi: så hvorfor ikke avslutte med stil...

:cry:  :cry:  :cry:

:klem:

Gjest Bringebær
Skrevet

SATANS MANNFOLK SOM IKKE KAN HIVE SINE SKITNE UNDERBUKSER I SKITTENTØYSKURVEN!!!!! :kjempesinna: :-x :kjempesinna:

• 1 måned senere...
Skrevet
:(:(:cry::cry: :-( :cry::cry::cry::(:(:cry: :-( :cry::cry::cry::(:cry::cry: :-( :cry::(:(:cry::cry: :-( :cry::cry::cry: :cry: :cry::(:(:cry::cry: :-( :cry::cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...