Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan alle dere som maser på meg hele tiden vær så snill å gi f... i det en liten stund... så jeg får gjort det jeg skal ... og så kan jeg hjelpe deg etterpå ...

:kjempesinna::frustrert::sinna:

Skrevet
:murvegg::sinna::frustrert::kjempesinna::grine: :fy: :sjokk::klaske: :hår: :grine::sur:

:klem2: Jeg skjønner hva du mener.....

Skrevet
:sinna: :evil: :kjempesinna::frustrert::frustrert::sinna: :evil: :klaske::kjempesinna::kjempesinna::frustrert::hjerte: = :kvalm:

:trøste: :klem::kyss:

Gjest TomKrus
Skrevet

Så mye idioti. Idioti! At man ikke bare holder seg unna. Om ikke annet enn for mentalhygienen.

Gjest Bellatrix
Skrevet

:evil: :-( :-x :(:cry: :veldigsur: :kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna: :-x :evil: :veldigsur:

Hvorfor i må jeg ha så forbanna vondt i kneet mitt?

Skrevet

:-? :-x :evil: :sinna::frustrert::sur::murvegg::kjempesinna::frustrert::forvirra: :veldigsur: :evil: :roll: :-x :-?

Skrevet
:-? :-x :evil: :sinna::frustrert::sur::murvegg::kjempesinna::frustrert::forvirra: :veldigsur: :evil: :roll: :-x :-?

.. i dag også :trøste:

Skrevet

dobbelt opp faktisk!!

jævla drittjobb!!

:evil: :sinna:

Skrevet

nok en sånn dag, kanskje jeg må skifte jobb snart?

:kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::frustrert::frustrert: :evil: :kjempesinna: :evil: :kjempesinna::kjempesinna::sinna::kjempesinna::frustrert::sinna:

Skrevet

:murvegg::frustrert::kjempesinna:

Jeg fikler med en detalj, og vil"greie sjøl", uten hjelp!

Gjest Andromeda
Skrevet

Æsj, hvorfor fikk jeg ikke jobben ??? :grine::frustrert::sur::murvegg:

Dårlig gjort :veldigsur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...