AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Har hatt et nesten perfekt sexliv, men nå begynner jeg å lure om hans sanne ansikt begynner å komme frem. ....han begynner å bli ego....Forventer nesten at jeg suger han og ofte ligger bare der å venter. Eller at han skal ligge inaktivt å bare motta når jeg er oppå. Har trolig gjort det så mye at jeg har lagt opp til det selv (og jeg elsker det selv) men ikke når det blir så skeivt som det det har blitt. Har jeg kanskje skjemt han bort? Han er ofte så trøtt at han ikke orker gjøre meg ferdig, så da ligger jeg der utilfreds og halvferdig. Har lyst på mer. Jeg elsker sex, ofte og mye men nå begynner jeg å kjenne på at han får 70 prosent av kaka og jeg 30. Jeg har snakket med han om at jeg ønsker han skal være mer aktiv og dominant i blant. Jeg savner rollespillene og bytte på å være litt dominant/underdanig slik vi hadde i starten av forholdet. Faktisk så begynner det å kjede meg at jeg skal være den regjerende så ofte. Har han faket inntil nå at han er flink på å bytte på roller, så kommer den ekte frem ? Ego og underdanig? Eller har jeg bare skjemt han bort for mye? Anonymkode: 5073f...a19
Bonusmammaen Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Synes det høres ut som han har blitt for godt vant. Kanskje prøve en periode å være mindre frempå med givergleden en periode? Endret 24. oktober 2017 av Bonusmammaen Litt kjapp skrivefeil 1
Ardenus Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Du får slenge deg på ryggen og vente på at han gjør noe. Eller så får du si: Nå er det min tur 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Ja det stemmer nok at jeg må roe ned å kanskje spille underdanig selv. Bare frustrende!! Anonymkode: 5073f...a19
Gjest Coolaid Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt et nesten perfekt sexliv, men nå begynner jeg å lure om hans sanne ansikt begynner å komme frem. ....han begynner å bli ego....Forventer nesten at jeg suger han og ofte ligger bare der å venter. Eller at han skal ligge inaktivt å bare motta når jeg er oppå. Har trolig gjort det så mye at jeg har lagt opp til det selv (og jeg elsker det selv) men ikke når det blir så skeivt som det det har blitt. Har jeg kanskje skjemt han bort? Han er ofte så trøtt at han ikke orker gjøre meg ferdig, så da ligger jeg der utilfreds og halvferdig. Har lyst på mer. Jeg elsker sex, ofte og mye men nå begynner jeg å kjenne på at han får 70 prosent av kaka og jeg 30. Jeg har snakket med han om at jeg ønsker han skal være mer aktiv og dominant i blant. Jeg savner rollespillene og bytte på å være litt dominant/underdanig slik vi hadde i starten av forholdet. Faktisk så begynner det å kjede meg at jeg skal være den regjerende så ofte. Har han faket inntil nå at han er flink på å bytte på roller, så kommer den ekte frem ? Ego og underdanig? Eller har jeg bare skjemt han bort for mye? Anonymkode: 5073f...a19 Høres ut som om han er ego - ikke underdanig. Du kan lett finne ut om han er underdanig. Kjøp et halsbånd og en ridepisk. Så herser du han rundt og tvinger ham til å behage deg på alle mulige tenkelige måter. La han gjøre jobben, du ligger og drar i båndet og korrigerer med ridepisken dersom han ikke er lydig - se hvordan han reagerer på det.
Gjest Coolaid Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det stemmer nok at jeg må roe ned å kanskje spille underdanig selv. Bare frustrende!! Anonymkode: 5073f...a19 Nei du skal spille dominant.
FluffyJuggernaut Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 Han høres lat og egoistisk ut. Det er ingenting galt i at han liker deg på topp og ønsker å bli sugd. Men at han gir blaffen i din nytelse og orgasme er en råtten oppførsel av en kjæreste. Og om kjæresten min ikke hadde sørget for at jeg også kom, så hadde jeg heller hatt sex med meg selv.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 Roter med feil ord. Når jeg skrev underdanig tenkte jeg på inaktiv. Han kan ligge der som en sakkosekk å forvente å bli sugd. Jeg er den mest aktive og tar mest initiativ. Jeg savner tilbake til da det var likt fordelt og vi hadde rollespill som dominant og underdanig. Vi gjorde det meste men nå har han falt mere i en komfortsone der ego rår. Han vil alltid bli sugd eller i beste fall at jeg sitter på topp og blir som regel for trøtt til å tilfredsstille meg. Anonymkode: 5073f...a19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå