Gå til innhold

Kuttet kontakt. Deres erfaring ?


ztinelize

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig tatt steget å backer ut å kuttet kontakten. Lei av å hele tiden ta initiativ å føle jeg må mase, er han intr så kommer han på banen ila kort tid tenker jeg. 

Har gjort det en gang før og da har han alltid gitt tegn fra seg, aldri gått en dag uten hverken mld eller snap! Men i går var første dagen at han ikke skrev noen ting til meg. 

Dette er første dagen jeg sluttet å ta kontakt, så får vi se. Men han er inne å sjekker på snap hele tiden og i går kveld sjekket han oppdateringen min på mystory ila 45 sek, så tydelig at han er nysgjerrig å hva jeh driver med.. Men hvorfor ikke bare skrive ??? Skjønner det ikke. 

Han har invitert meg på fotballkamp til fredagen, hører jeg ikke noe fra han før torsdagen gidder jeg selvsagt ikke å dra. Og vi la planer for lørdagen, så rart han bare backer ut? Han ville jo det selv 🤔 Gutter ass. Hva er deres erfaring med gutter som ikke tar kontakt eller intinativ? Kom gjerne med innspill😇 

Er sykt utålmodig å føler jeg sjekker tlf alt for mye... dette er ikke noe kjekt, men skal tvinge meg selv til å ikke være "svak" og kapitulere å sende han noe form for snap/mld😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slett ham fra Snap også.

Min erfaring er at gutter som er "vinglete" ikke er interessert og når man endelig tar steget og blokkerer dem, er det over.

Anonymkode: 0c231...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette fordi han ikke har gitt lyd fra seg EN dag? Eller er han generelt treg?

Anonymkode: 8d1b7...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo invitert på fotballkamp på fredag? Hva er problemet?

Anonymkode: 22e96...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette fordi han ikke har gitt lyd fra seg EN dag? Eller er han generelt treg?

Anonymkode: 8d1b7...eaf

Han svarer alltid på meldingene mine, men 90% sv gangene på meg ta intinativet til å finne på noe /starte samtaler. Nå inviterte han meg til kampen på fredag vel og merke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er jo invitert på fotballkamp på fredag? Hva er problemet?

Anonymkode: 22e96...49b

 

Joda, men skal han liksom ikke snakke til meg fram til fredag? 😂 Er jo normalt å ha generell samtale hver dag. Trenger ikke å være avhandlinger hver gang. Men sånn har du hatt det bra? Gjør på eller god natt tar bare 2 sek å skrive.. ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vitsen med alt dette spillet? 

Jeg er selv en som er dårlig på å ta hint. Hadde en eks som alltid furta for et eller annet, og når jeg spurte hva: "DET BURDE DU SELV VITE." Og det gjorde jeg ikke, så jeg pusha, og så var det som regel en eller annen ting han hadde sagt, der han ønska en viss reaksjon, men ikke fikk den. Det er ikke alle gitt å være tankelesere. Da jeg syntes eksen var dårlig til å svare på meldinger, sa jeg - trommevirvel - "Du må bli bedre til å svare på meldinger." Og vips, på et magisk vis ble han bedre til det. 

Nåværende kjæreste har mer busy arbeidsdager enn meg, det er ofte jeg som tar kontakt, men han er helt klart interessert og bryr seg om meg likevel. Og om det blir et problem for meg at jeg tar mye insj, så skal jeg klare å karre meg til å si fra om det direkte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Uff. Hva er det med denne utålmodigheten egentlig? At du vil HA konstant oppmerksomhet betyr ikke at han kan (eller vil) gi det, uten at det betyr at han ikke er interessert. 

Ro the fuck ned!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, bortebra skrev:

 

Nåværende kjæreste har mer busy arbeidsdager enn meg, det er ofte jeg som tar kontakt, men han er helt klart interessert og bryr seg om meg likevel. Og om det blir et problem for meg at jeg tar mye insj, så skal jeg klare å karre meg til å si fra om det direkte. 

Ja, problemet er at jeg har nevnt det en gang tidligere for en god mnd siden. Ble veldig flink i et par uker, men så dabber det av igjen🤔 

Han er mye på reise og jobber mye. Så vet at han ikke er tilgjengelig til en hver tid. Det har jeg full forståelse for. Men så uvant at han ikke gir en eneste lyd fra seg liksom? Og har sagt at visst han er lei eller ikke vil mer, så vil jeg heller vite det nå!! Enn om 2 mnd liksom. Men han har fortsatt å holde kontakten liksom😋

Endret av ztinelize
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Han vil nok få et mer avslappende liv med en annen jente. 

Anonymkode: 33c66...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...