Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #1 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er en ting som jeg ser nå: mange menn er utålmodige og rastløse når det gjelder kvinner og sex. Nå har jeg møtt en mann som er tålmodig og som aldri maser eller nevner ordet sex. Han bare prater, tåler stillhet, og presser meg ikke på noe som helst slags vis seksuelt. Det er ikke et tema en gang. Når en mann viser så stor tillit og gir så stort spillerom til en jente er det utrolig hva som kan skje. Mange jenter behøver tålmodighet og tid- og aller minst masing. Når det skjer, kan jenta finne på å gi både oralsex og ta initiativ til sex helt på egen hånd (tenk det!). Nettopp fordi hun får gjøre alt i sitt eget tempo- når hun er klar for å ta steget. Jeg har hatt et par ex'er som tenkte mest på seg selv, egen tilfredsstillelse og som var opphengt i det seksuelle. Deres gulrot var sex og det var derfor de levde i forholdet. Det var det de fokuserte på. Fikk de ikke sex sa de ikek noe, men de ble sure som små babyer. Slike menn kan risikere å få damer som ikke har lyst: ikke lyst til å eksperimentere og ikke lyst på sex. Utrolig hvordan en jente kan forandre seg seksuelt dersom hun bare møter mannen som behandler henne på riktig måte. Jeg tror ikke det finnes få av dem så jeg er heldig som har møtt èn i den ekslusive gruppen. Hva med deg, har du møtt menn som "maser" , ikke klarer å vente, eller er egoistisk på soverommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 24. januar 2005 #2 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, jeg har møtt menn som maser. Menn som maser er turn-off, slitsomt... Hvis en mann er litt mer tolmodig så er det merkelig til lyst jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. januar 2005 #3 Del Skrevet 24. januar 2005 For lenge-lenge-lenge siden hadde jeg er kjæresten som stadig maste om hvor god han var i senga og at han skulle sørge for å gi meg orgasmer som aldri før. Vi lå aldri sammen og forholdet ble veldig kortvarig - jeg orket rett og slett ikke å høre på ham og fikk mindre og mindre lyst på ham jo mer han maste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #4 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det noe som tenner jenter, så er det menn som viser til de grader at de har lyst på dem. Slik er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 24. januar 2005 #5 Del Skrevet 24. januar 2005 Når det skjer, kan jenta finne på å gi både oralsex og ta initiativ til sex helt på egen hånd (tenk det!). Nettopp fordi hun får gjøre alt i sitt eget tempo- når hun er klar for å ta steget. Wow, heldige mann da. Som _får_ sex av jenta si, og kanskje tilogmed oralsex! :o. Og Gud forby at det skulle være på noe annet enn hennes premisser. Han må virkelig være takknemlig ... Jeg led under den misoppfatningen at sex var noe to mennesker hadde med hverandre fordi de hadde lyst og var kåte, ikke noe man skjenket sin kjære allernådigst. Selvsagt er masing et turn-off, men det er også et forhold der masing om sex skulle være nødvendig. Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å ikke kunne uttrykke min kåthet og lyst på en jeg er glad i, og skulle sitte å vente på at hun er klar til å ta steget. Trodde kanskje det var et fint kompliment og godt egnet til å tenne jeg, at noen har lyst på deg? Jeg vet ihvertfall at om jeg i utgangspunktet ikke har lyst på sex (for det skjer nemlig med menn og, contrary to popular beliefs, i'm sure ...), som er det lite som er så opphissende som at hun viser og utrykker sin lyst Egoisme i senga er ikke bra, men er ikke det du bedriver også en form for egoisme? At det er _du_ som bestemmer all seksuell progresjon, og at han ikke engang får uttrykke sin lyst på deg? Ingen kvinne skal behøve føle seg presset til sex, eller mast på. Ei heller at mannen kun tenker på seg selv og sin egen tilfredsstillelse. Men dette minner mer om en slags mental kastrering av menn, der vi skal presses inn i et seksuelt mønster som ikke er naturlig for oss, og ikke vise initiativ og kåthet, men bare sitte og vente på at kvinnen er klar, for det er hun som bestemmer. Count me out ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #6 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er stor forskjell for en jente å bli maset på om sex og det at hun ser eller kjenner at mannen har lyst på henne men allikevel ikke maser. Var også sammen med en mann en gang som maste konstant om sex. Og jeg har nok sexlyst men med ham så mistet jeg den helt. Han ble bare kvalm til slutt fordi han ble altfor patetisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 24. januar 2005 #7 Del Skrevet 24. januar 2005 Så hyggelig at du har funnet en som behandler deg på en måte som du setter pris på! Men hvis min mann aldri hadde mast eller nevnt ordet sex ville jeg nok ikke likt det. Syns det er koslig med litt "mas" jeg. Da vet jeg at han finner meg attraktiv og at han har lyst på meg. Og for meg er det et kjempe turn-on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 24. januar 2005 #8 Del Skrevet 24. januar 2005 Så hyggelig at du har funnet en som behandler deg på en måte som du setter pris på! Men hvis min mann aldri hadde mast eller nevnt ordet sex ville jeg nok ikke likt det. Syns det er koslig med litt "mas" jeg. Da vet jeg at han finner meg attraktiv og at han har lyst på meg. Og for meg er det et kjempe turn-on! Samme her! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #9 Del Skrevet 24. januar 2005 Wow, heldige mann da. Som _får_ sex av jenta si, og kanskje tilogmed oralsex! :o. Og Gud forby at det skulle være på noe annet enn hennes premisser. Han må virkelig være takknemlig ... Jeg led under den misoppfatningen at sex var noe to mennesker hadde med hverandre fordi de hadde lyst og var kåte, ikke noe man skjenket sin kjære allernådigst. Selvsagt er masing et turn-off, men det er også et forhold der masing om sex skulle være nødvendig. Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å ikke kunne uttrykke min kåthet og lyst på en jeg er glad i, og skulle sitte å vente på at hun er klar til å ta steget. Trodde kanskje det var et fint kompliment og godt egnet til å tenne jeg, at noen har lyst på deg? Jeg vet ihvertfall at om jeg i utgangspunktet ikke har lyst på sex (for det skjer nemlig med menn og, contrary to popular beliefs, i'm sure ...), som er det lite som er så opphissende som at hun viser og utrykker sin lyst Egoisme i senga er ikke bra, men er ikke det du bedriver også en form for egoisme? At det er _du_ som bestemmer all seksuell progresjon, og at han ikke engang får uttrykke sin lyst på deg? Ingen kvinne skal behøve føle seg presset til sex, eller mast på. Ei heller at mannen kun tenker på seg selv og sin egen tilfredsstillelse. Men dette minner mer om en slags mental kastrering av menn, der vi skal presses inn i et seksuelt mønster som ikke er naturlig for oss, og ikke vise initiativ og kåthet, men bare sitte og vente på at kvinnen er klar, for det er hun som bestemmer. Count me out ... Jeg forstår at innlegget kan tolkes slik av dere som ikke har hatt "problemer" i forholde til dette med sex. Selv har jeg behov for at mannen må være tålmodig med meg ellers våger jeg ikke å slippe meg løs med ham. Det er jo bare et gode for mannen at dama hans tør å være naturlig og seg selv overfor ham, derfor altså... Det betyr jo ikek at mannne ikke kan nevne ordet sex eller at han må vente til jenta bestemmer hver gang! Det handler mest om starten på et forhold: det å åpne for kommunikasjon videre. Det jeg mente var at jeg er heldig som har funnet en mann som har vært tålmodig lenge fordi han tydeligivs har sett hva slags person jeg er. Det er jo råflott, fordi ingen andre menn har klart det kunststykket. Derfra av er det jo greit: da kan man jo prate om sex osv. fordi han har sørget for å legge en avslappet plattform for to å være på. Hadde jeg vært en seksuelt frigjort kvinne med stor seksuell selvtillit hadde vel ikke dette vært noe problem. Men de ex'ene jeg har hatt har ikek gjort saken bedre: de tenkte bare på seg selv og ergo har ikek jeg fått utviklet meg på det området før nå- takket være rett mann. Fint for meg- og fint for alle kvinner som er lilke heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #10 Del Skrevet 24. januar 2005 (Trådstarter igjen) Jeg må jo legge til at også jeg ser på det som en stor turn-on at mannen ivser at han har lyst på meg. Uten det ville det ha blitt temmelig kjedelig! Det jeg satte pris på var at han var tålmodig og svært så avslappet og rolig- i begynnelsen av vennskapet/senere forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nå Skrevet 24. januar 2005 #11 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg må innrømme at av og til synes jeg godt min mann kunne brukt litt mindre til på kyssing og klemming, og kommet til poenget! Det finnes ganger hvor man bare vil ha en knull og ikke all kosen. Mens andre ganger kan man kose lenge osv. Fint med litt forandring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 24. januar 2005 #12 Del Skrevet 24. januar 2005 du setter fingeren på noe utrolig viktig!! hadde mennene vært tålmodige så hadde jentene blitt villere i senga! har tenkt på dette selv! har ofte hatt sex og tenkt etterpå, men JEG ville ikke tatt initiativ til sex nå, egentlig ville jeg ikke...jaja... når menn hele tiden tar så mye initiativ, så føler jeg ihvertfall at jeg mister kontakt med MIN sexualitet, jeg bare "jatter" med liksom - slutter og tenke og føle på hva JEG egentlig vil. for å sette det på spissen ...lurer på om jeg skal slutte å ta initiativet til å prate og gjøre husarbeid...lurer på om dette får samme effekten på en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 24. januar 2005 #13 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg forstår at innlegget kan tolkes slik av dere som ikke har hatt "problemer" i forholde til dette med sex. Selv har jeg behov for at mannen må være tålmodig med meg ellers våger jeg ikke å slippe meg løs med ham. Det er jo bare et gode for mannen at dama hans tør å være naturlig og seg selv overfor ham, derfor altså... Det betyr jo ikek at mannne ikke kan nevne ordet sex eller at han må vente til jenta bestemmer hver gang! Det handler mest om starten på et forhold: det å åpne for kommunikasjon videre. Det jeg mente var at jeg er heldig som har funnet en mann som har vært tålmodig lenge fordi han tydeligivs har sett hva slags person jeg er. Det er jo råflott, fordi ingen andre menn har klart det kunststykket. Derfra av er det jo greit: da kan man jo prate om sex osv. fordi han har sørget for å legge en avslappet plattform for to å være på. Hadde jeg vært en seksuelt frigjort kvinne med stor seksuell selvtillit hadde vel ikke dette vært noe problem. Men de ex'ene jeg har hatt har ikek gjort saken bedre: de tenkte bare på seg selv og ergo har ikek jeg fått utviklet meg på det området før nå- takket være rett mann. Fint for meg- og fint for alle kvinner som er lilke heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarteren Skrevet 24. januar 2005 #14 Del Skrevet 24. januar 2005 du setter fingeren på noe utrolig viktig!! hadde mennene vært tålmodige så hadde jentene blitt villere i senga! har tenkt på dette selv! har ofte hatt sex og tenkt etterpå, men JEG ville ikke tatt initiativ til sex nå, egentlig ville jeg ikke...jaja... når menn hele tiden tar så mye initiativ, så føler jeg ihvertfall at jeg mister kontakt med MIN sexualitet, jeg bare "jatter" med liksom - slutter og tenke og føle på hva JEG egentlig vil. for å sette det på spissen ...lurer på om jeg skal slutte å ta initiativet til å prate og gjøre husarbeid...lurer på om dette får samme effekten på en mann. Det var faktisk dette jeg mente, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. januar 2005 #15 Del Skrevet 28. januar 2005 du setter fingeren på noe utrolig viktig!! hadde mennene vært tålmodige så hadde jentene blitt villere i senga! har tenkt på dette selv! har ofte hatt sex og tenkt etterpå, men JEG ville ikke tatt initiativ til sex nå, egentlig ville jeg ikke...jaja... når menn hele tiden tar så mye initiativ, så føler jeg ihvertfall at jeg mister kontakt med MIN sexualitet, jeg bare "jatter" med liksom - slutter og tenke og føle på hva JEG egentlig vil. for å sette det på spissen ...lurer på om jeg skal slutte å ta initiativet til å prate og gjøre husarbeid...lurer på om dette får samme effekten på en mann. Beklager, men dette er ufattelig individuelt... er nå i et sexløst forhold etter å ha opplevd små problemer til å begynne med. Hun mistet lysten og alt hun ba om var tålmodighet. Og jeg forsøkte tålmodighet. Så tålmodig er jeg at det knapt har skjedd ting på soverommet siden Bjørn Dæhlie hang skiene på veggen.... vel, det føles slik i allefall.... Den godeste Herr Løwe fremsatte mennenes sak på en utmerket måte, så jeg stiller meg bare bak ryggen hans.... på en armlengdes avstand selvsagt... Dersom du slutter å kommunisere med ham, er det ikke sikkert at det gir noe positivt utslag for din del i det hele tatt. Det er faremomentet her. Det kan jo tenkes han føler at han bare "jatter" med liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarteren Skrevet 29. januar 2005 #16 Del Skrevet 29. januar 2005 Beklager, men dette er ufattelig individuelt... er nå i et sexløst forhold etter å ha opplevd små problemer til å begynne med. Hun mistet lysten og alt hun ba om var tålmodighet. Og jeg forsøkte tålmodighet. Så tålmodig er jeg at det knapt har skjedd ting på soverommet siden Bjørn Dæhlie hang skiene på veggen.... vel, det føles slik i allefall.... Den godeste Herr Løwe fremsatte mennenes sak på en utmerket måte, så jeg stiller meg bare bak ryggen hans.... på en armlengdes avstand selvsagt... Dersom du slutter å kommunisere med ham, er det ikke sikkert at det gir noe positivt utslag for din del i det hele tatt. Det er faremomentet her. Det kan jo tenkes han føler at han bare "jatter" med liksom... Nei, han jatter ikke med, Kevin. Han er voksen. Det er nettopp slike holdninger og tankeløshet (eller manglende forståelse og dybde for sensitiv kommunikasjon) som jeg har vært borte i tidligere: og der ble det ikke mye bra sex! Nå har jeg funnet en mann som har forstått kvinner og hvordan de virker Han får sex, denne mannen. Vi får sex. Jeg får sex. Jeg tar initiativet til ting jeg nektet å gjør etidligere- helt frivillig uten at han har nevnt det med et ord. Hvorfor? Fordi han forstår kvinnetyper og måten vi tenker på. Jeg unner alle kvinner en mann som ikke er rastløs og masete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. januar 2005 #17 Del Skrevet 29. januar 2005 Masing er turn-off og blir bare slitsomt. MEN det er viktig at både jeg og mannen viser lyst og tar initiativ. Det er kjempeviktig for meg å vite at han virkelig har lyst, på samme måte er det kjempeviktig for han å vite at jeg virkelig har lyst. Sex er ikke noe vi bare gir, men noe vi deler og har sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 29. januar 2005 #18 Del Skrevet 29. januar 2005 Nei, han jatter ikke med, Kevin. Han er voksen. Det er nettopp slike holdninger og tankeløshet (eller manglende forståelse og dybde for sensitiv kommunikasjon) som jeg har vært borte i tidligere: og der ble det ikke mye bra sex! Nå har jeg funnet en mann som har forstått kvinner og hvordan de virker Han får sex, denne mannen. Vi får sex. Jeg får sex. Jeg tar initiativet til ting jeg nektet å gjør etidligere- helt frivillig uten at han har nevnt det med et ord. Hvorfor? Fordi han forstår kvinnetyper og måten vi tenker på. Jeg unner alle kvinner en mann som ikke er rastløs og masete. Så du innrømmer at du ikke er voksen ettersom du "jatter" med sånn bare for å ha sex.....? Hvem snakker om mangel på kommunikasjon? For min del hadde vi en fin start på samlivet, men plutselig var døra stengt. Vi snakket om det og snakket om det, men kom ingen vei. Til slutt var all snakk om det rett og slett mas fra min side. Hun viste ingen interesse til å gjøre noe som helst med situasjonen, og hadde samme holdningen som du fremsatte: At det er jeg som fikk være tålmodig, mens livet bare gikk sin vante gang. Ok, jeg er kanskje et forferdelig menneske, men jeg blir grinete, slapp, giddalaus og mindre behagelig å ha med å gjøre når jeg lever uten sex. Men det var konsekvensen. Ettersom jeg er et seksuelt vesen, synes jeg det var helt på trynet å gå over 3 måneder uten at det skjedde noe som helst, enda jeg viste meg som støttende og forståelsesfull som best jeg kunne. Jeg undertrykte meg selv, og de var ikke behagelig. Her var det ikke snakk om å gi en hjelpende hånd til en som fremdeles følte seksuelle behov, for hadde hun ikke lyst, ville hun ikke selv om det kun gjaldt hånda... Så resultatet er at jeg ikke ser på henne som et seksuelt vesen lenger og har mistet lyst på henne jeg og. Det blir mange tak for egen del, men jeg orker ikke oppsøke henne med tanke på sex lenger, ettersom jeg er blitt avvist så mange ganger. I tillegg har jeg jo ikke lyst lenger.... Det er selvsagt fint at dere har funnet en måte å kommunisere på seksuelt som fungerer for dere, og poenget mitt er ikke å angripe deres lykke. Snarere vil jeg belyse at ting er ikke så svart og hvitt som du gir inntrykk av her. Du skriver jo at dersom vi menn er tålmodige og ikke blir rastløse og masete, vil dere jenter slippe dere mer løs. Vel, i mitt tilfelle kunne du ikke tatt mer feil... Det som fungerer for noen, fungerer ikke nødvendigvis for andre.... Dere kvinner har faktisk et ansvar i et seksuelt forhold dere også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. januar 2005 #19 Del Skrevet 29. januar 2005 Wow, heldige mann da. Som _får_ sex av jenta si, og kanskje tilogmed oralsex! :o. Og Gud forby at det skulle være på noe annet enn hennes premisser. Han må virkelig være takknemlig ... Jeg led under den misoppfatningen at sex var noe to mennesker hadde med hverandre fordi de hadde lyst og var kåte, ikke noe man skjenket sin kjære allernådigst. Selvsagt er masing et turn-off, men det er også et forhold der masing om sex skulle være nødvendig. Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å ikke kunne uttrykke min kåthet og lyst på en jeg er glad i, og skulle sitte å vente på at hun er klar til å ta steget. Trodde kanskje det var et fint kompliment og godt egnet til å tenne jeg, at noen har lyst på deg? Jeg vet ihvertfall at om jeg i utgangspunktet ikke har lyst på sex (for det skjer nemlig med menn og, contrary to popular beliefs, i'm sure ...), som er det lite som er så opphissende som at hun viser og utrykker sin lyst Egoisme i senga er ikke bra, men er ikke det du bedriver også en form for egoisme? At det er _du_ som bestemmer all seksuell progresjon, og at han ikke engang får uttrykke sin lyst på deg? Ingen kvinne skal behøve føle seg presset til sex, eller mast på. Ei heller at mannen kun tenker på seg selv og sin egen tilfredsstillelse. Men dette minner mer om en slags mental kastrering av menn, der vi skal presses inn i et seksuelt mønster som ikke er naturlig for oss, og ikke vise initiativ og kåthet, men bare sitte og vente på at kvinnen er klar, for det er hun som bestemmer. Count me out ... Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 29. januar 2005 #20 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er en ting som jeg ser nå: mange menn er utålmodige og rastløse når det gjelder kvinner og sex. Nå har jeg møtt en mann som er tålmodig og som aldri maser eller nevner ordet sex. Han bare prater, tåler stillhet, og presser meg ikke på noe som helst slags vis seksuelt. Det er ikke et tema en gang. Når en mann viser så stor tillit og gir så stort spillerom til en jente er det utrolig hva som kan skje. Mange jenter behøver tålmodighet og tid- og aller minst masing. Når det skjer, kan jenta finne på å gi både oralsex og ta initiativ til sex helt på egen hånd (tenk det!). Nettopp fordi hun får gjøre alt i sitt eget tempo- når hun er klar for å ta steget. Jeg har hatt et par ex'er som tenkte mest på seg selv, egen tilfredsstillelse og som var opphengt i det seksuelle. Deres gulrot var sex og det var derfor de levde i forholdet. Det var det de fokuserte på. Fikk de ikke sex sa de ikek noe, men de ble sure som små babyer. Slike menn kan risikere å få damer som ikke har lyst: ikke lyst til å eksperimentere og ikke lyst på sex. Utrolig hvordan en jente kan forandre seg seksuelt dersom hun bare møter mannen som behandler henne på riktig måte. Jeg tror ikke det finnes få av dem så jeg er heldig som har møtt èn i den ekslusive gruppen. Hva med deg, har du møtt menn som "maser" , ikke klarer å vente, eller er egoistisk på soverommet? Eh... Hvor gamle er disse "mennene" du har truffet da??? For meg høres det ut som guttevalper hele gjengen.... Og hvor gammel er du? Må jo ha bein nok i nesa og si at mannen får kutte ut å mase! For meg høres det ut som om dine forhold har inneholdt alt for lite kommunikasjon om sex... Men meg om det... Forøvrig har jeg svart dersom mannen har mast.. Her i huset er det jeg som maser mest... :oops: Vi gir og tar like mye på soverommet... For man får ikke mer enn man gir, vettu!! Tror jeg hadde blitt ganske lei, hvis mannen min ikke viste at han hadde lyst på meg av og til... Føtte katta, DET hadde vært kjedelig det! Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå