Gå til innhold

Rita

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Oki, takk for svar, litt av ett klokkeslett å sende reprise på forøvrig  :fnise:

Anonymkode: 6c020...6d4

er på netflix

Anonymkode: 0d1bc...90b

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syns dere om siste episode? Dette var siste episoden i sesongen regner jeg med. Som gikk i kveld . Vet noen om det kommer flere sesonger? Det virker så endelig.  Litt spesielt å se henne uten de rutete skjortene og se historien bak hvorfor hun alltid gikk i de. Lurer sånn på hvordan det går med foreldrene til Leah i dag..

Skrevet
På 25.10.2017 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes den siste sesongen er mye dårligere enn de tidligere?

Anonymkode: 5f479...2ed

Jeg syns den var kjempebra jeg. Personlig har jeg lurt mye på "bakhistorien" iallefall!

Anonymkode: 79daa...0dd

Skrevet (endret)
På 2.11.2017 den 10.59, AnonymBruker skrev:

Har dere sett Hjørdis serien?

Anonymkode: ebd6c...ec1

Jepp :)

3 timer siden, Vinglass skrev:

Hva syns dere om siste episode? Dette var siste episoden i sesongen regner jeg med. Som gikk i kveld . Vet noen om det kommer flere sesonger? Det virker så endelig.  Litt spesielt å se henne uten de rutete skjortene og se historien bak hvorfor hun alltid gikk i de. Lurer sånn på hvordan det går med foreldrene til Leah i dag..

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om episoden sånnsett, men syns Rita fortjente at folk sto opp for henne med tanke på pengene som ble samlet inn og slik, siden hun jo ikke akkurat har hatt store mengder medgang de siste sesongene :P Likte også at lærer-foreldrene til guttungen jeg har glemt hva heter, skrev han inn på skolen - de har jo ikke vært så veldig positive til Rita tidligere i sesongen :P

Jeg leste på en eller annen dansk nettside for noen uker siden at det ikke er noen direkte plan om en neste sesong, men om forfatteren kommer på en god story, så er Mille Dinesen med videre som Rita :)

Edit: Og her var linken :)http://underholdning.tv2.dk/2017-10-10-sidste-afsnit-i-saesonen-er-sendt-her-er-fremtiden-for-rita?cid=_soco%3Afb%3A1%3Arita%3ARITA4

Endret av Titania
  • Liker 1
Skrevet
På 16.11.2017 den 6.33, Titania skrev:

Jepp :)

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om episoden sånnsett, men syns Rita fortjente at folk sto opp for henne med tanke på pengene som ble samlet inn og slik, siden hun jo ikke akkurat har hatt store mengder medgang de siste sesongene :P Likte også at lærer-foreldrene til guttungen jeg har glemt hva heter, skrev han inn på skolen - de har jo ikke vært så veldig positive til Rita tidligere i sesongen :P

Jeg leste på en eller annen dansk nettside for noen uker siden at det ikke er noen direkte plan om en neste sesong, men om forfatteren kommer på en god story, så er Mille Dinesen med videre som Rita :)

Edit: Og her var linken :)http://underholdning.tv2.dk/2017-10-10-sidste-afsnit-i-saesonen-er-sendt-her-er-fremtiden-for-rita?cid=_soco%3Afb%3A1%3Arita%3ARITA4

Takk for link :) håper det kommer mer!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Virkelig skuffet over siste sesong. All magi er borte for min del. 

Anonymkode: 598e1...3e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...