Gå til innhold

Rita

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik burde å være på skolen.

Dessverre er ikke virkelig lik tv.

Hvorfor?

Anonymkode: 0d1bc...90b

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du skal frem til, men jeg skulle ønske jeg hadde en lærer som Rita da jeg gikk på skolen.

Måten hun blir fremstilt på er kanskje litt krass til tider, men jeg oppfatter henne som rettferdig, og en som får med seg hva som skjer både i klasserommet og utenfor, og som samtidig ikke er redd for å si i fra, både til voksne og barn.

• Liker 2
Skrevet

Bare jeg som synes den siste sesongen er mye dårligere enn de tidligere?

Anonymkode: 5f479...2ed

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes den siste sesongen er mye dårligere enn de tidligere?

Anonymkode: 5f479...2ed

Jeg syns også det. Syns den går alt for langt vekk fra de forrige sesongene.  Både det at barna hennes ikke er til stede. Nytt sted og den timejumpingen fram og tilbake fra nåtid og ungdomstiden hennes. Blir så rotete og uoverskuelig . Ble skikkelig skuffet . For hadde gledet meg veldig til ny sesong.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke den siste sesongen er så ille, jeg :) Uvant med hoppingen frem og tilbake, men etter å ha sett 5 sesonger med Arrow, så er jeg ganske vant med det :P Skulle kanskje de kunne vise enda litt mer av hvorfor Rita er den hun er idag i tilbakehoppene, men ikke så mye å gjøre med det :) Litt gøy at Hjørdis endelig har begynt å stå mer opp for seg selv :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett tidligere sesonger av Rita og har likt det veldig godt. Denne sesongen er annerledes, men jeg liker den også, synes hun som spiller den yngre Rita får det til veldig bra. Denne serien sendes så sent og nå på tirsdag som var sovnet jeg og fikk ikke sett episoden. Er det noen som kan gi meg en oppsummering eller kanskje noen vet om evt når det går reprise? :) 

Anonymkode: 6c020...6d4

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett tidligere sesonger av Rita og har likt det veldig godt. Denne sesongen er annerledes, men jeg liker den også, synes hun som spiller den yngre Rita får det til veldig bra. Denne serien sendes så sent og nå på tirsdag som var sovnet jeg og fikk ikke sett episoden. Er det noen som kan gi meg en oppsummering eller kanskje noen vet om evt når det går reprise? :) 

Vil anbefale å se reprisen. Var en spennende episode. Det går natt til mandag kl 03.15. 

Skrevet

Så fint at tråden min ble ødelagt.

Skrevet

Har dere sett Hjørdis serien?

Anonymkode: ebd6c...ec1

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så fint at tråden min ble ødelagt.

Tråden din var jo helt uforståelig i utgangspunktet ! Du eier vell ikke tråden, hvis folk vil diskutere serien er dette absolutt innafor. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutes ago, Vinglass said:

Tråden din var jo helt uforståelig i utgangspunktet ! Du eier vell ikke tråden, hvis folk vil diskutere serien er dette absolutt innafor. 

Det var en bruker som skjønte pointet, var borte en liten time, woops var tråden flytta. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det var en bruker som skjønte pointet, var borte en liten time, woops var tråden flytta. 

Null sjanse til å forklare, det var faktisk en grunn til at den lå der den lå.

but who cares.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Null sjanse til å forklare, det var faktisk en grunn til at den lå der den lå.

but who cares.

Forklar i vei. Hvis du hadde gjort det til å begynne med så hadde det vært lettere ¨å svare noe.

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Forklar i vei. Hvis du hadde gjort det til å begynne med så hadde det vært lettere ¨å svare noe.

Nope.

Skrevet
14 timer siden, Poppzy skrev:

Vil anbefale å se reprisen. Var en spennende episode. Det går natt til mandag kl 03.15. 

Oki, takk for svar, litt av ett klokkeslett å sende reprise på forøvrig  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...