Gå til innhold

Rosmerta prøver på nummer 1 og har trøbbel!

Rosmerta

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Gakkepus skrev:

Det er fort gjort å bekymre seg mye. Selv har jeg havnet i den fella. Uansett, urinveisinfeksjon har jeg selv hatt noenganger, og det er virkeig  ubehagelig. Det kan godt være at din teori stemmer, men for alt du vet, kan det hende at det ikke har noen sammenheng. Jeg håper du finner ut av det. Selv har jeg mange teorier...eller hadde (prøver å slutte med de teoriene mine som bare gjør hverdagen vanskelig å leve).:fnise:

Ny uke, nye muligheter! :klem:

Hehe, kjenner meg igjen med det å ha mange teorier! Jeg får se litt hva som skjer med det videre, hvis det dukker opp noe mer nå må jeg nok ta tak i det.

Og i dag løper jeg i skytteltrafikk mellom huset og postkassen, må jo fnise litt...

Ny uke, nye muligheter ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ingen post fra sykehuset i dag heller, jeg blir sprøøøø!! 10 virkedager har gått på onsdag, så da bør det jo virkelig komme snart. Forrige gang det ble sendt en henvisning gikk det så raskt, så det er sikkert derfor jeg er så utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rosmerta skrev:

Og ingen post fra sykehuset i dag heller, jeg blir sprøøøø!! 10 virkedager har gått på onsdag, så da bør det jo virkelig komme snart. Forrige gang det ble sendt en henvisning gikk det så raskt, så det er sikkert derfor jeg er så utålmodig.

Uff kjedelig å vente på brev. Krysser fingrene for deg og at det kommer i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Rosmerta skrev:

Sjekket status på helsenorge.no? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Sjekket status på helsenorge.no? :)

Jepp, sykehuset bruker ikke elektronisk henvisning dessverre :-( Men tusen takk for innspillet, veldig hyggelig at du tipser ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

Uff kjedelig å vente på brev. Krysser fingrene for deg og at det kommer i morgen:-)

Takk for det, håper det kommer noe i morgen gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rosmerta skrev:

Jepp, sykehuset bruker ikke elektronisk henvisning dessverre :-( Men tusen takk for innspillet, veldig hyggelig at du tipser ❤️

Så kjedelig.. håper det kommer snart 😗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom brevet fra sykehuset, men jeg kan ikke si at jeg ble så veldig mye klokere. Jeg er henvist til reproduksjonsmedisinsk avdeling/Barnløshet poliklinikk, men vet ikke om det faktisk betyr at de har vurdert at jeg bør ha IVF, eller om det betyr at de vil ha en prat med meg før de bestemmer seg for operasjon og/eller IVF. Jeg skal ringe dem for å høre litt, tror jeg.

Men da skjer det i alle fall noe. Timen er på denne siden av nyttår også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Så bra det ikke er flere måneder til! 😊 og godt når ting endelig er i gang 😊

Ja, det er jo det, sånn egentlig. Men akkurat nå er det litt kaos av følelser. Jeg lander nok på at det er bra at det skjer noe, jeg også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosmerta skrev:

I dag kom brevet fra sykehuset, men jeg kan ikke si at jeg ble så veldig mye klokere. Jeg er henvist til reproduksjonsmedisinsk avdeling/Barnløshet poliklinikk, men vet ikke om det faktisk betyr at de har vurdert at jeg bør ha IVF, eller om det betyr at de vil ha en prat med meg før de bestemmer seg for operasjon og/eller IVF. Jeg skal ringe dem for å høre litt, tror jeg.

Men da skjer det i alle fall noe. Timen er på denne siden av nyttår også.

Fantastisk 😊😊!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gakkepus skrev:

Fantastisk 😊😊!

Ja, egentlig er det jo det. Men akkurat nå er det litt kaos i hodet av tanker og følelser. Men det går seg nok til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosmerta skrev:

Ja, egentlig er det jo det. Men akkurat nå er det litt kaos i hodet av tanker og følelser. Men det går seg nok til.

Ja, det er forståelig. Gi det litt tid. Du ventet lenge på brevet, og nå fikk du det. La informasjonen synke inn. Dette klarer du, vettu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Gakkepus skrev:

Ja, det er forståelig. Gi det litt tid. Du ventet lenge på brevet, og nå fikk du det. La informasjonen synke inn. Dette klarer du, vettu. :)

Ja, det er det som er planen. Men først skal jeg ringe dem for å høre, da er det litt lettere å forholde seg til alt, tror jeg.

Og takk for at du tror på meg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig ringt sykehuset. Så nå har jeg blitt en av de som venter på å komme i gang med IVF, siden timen før jul er en oppstartssamtale til IVF. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, og så håper jeg at de faktisk har vurdert litt for og i mot med det med operasjon, og ikke bare kjørt på med IVF.

Det er litt tankekaos oppi hodet, jeg tror det bunner ut i redsel for en tøff prosess vi skal i gjennom og en redsel for at det ikke kommer til å gå bra. Sukk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt stille på disse kanter om dagen. Det skjer ikke stort, og kommer nok ikke til å gjøre det frem til timen på sykehuset rett før jul. Eller, til uka skal jeg ta blodprøve for å sjekke eggløsning, da. Det resultatet tar vel sikkert også en stund før kommer.

Det kan jo være at det på et eller annet mirakuløst vis skjer at jeg blir gravid før jul, men jeg har IKKE trua.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
52 minutter siden, Rosmerta skrev:

Det er litt stille på disse kanter om dagen. Det skjer ikke stort, og kommer nok ikke til å gjøre det frem til timen på sykehuset rett før jul. Eller, til uka skal jeg ta blodprøve for å sjekke eggløsning, da. Det resultatet tar vel sikkert også en stund før kommer.

Det kan jo være at det på et eller annet mirakuløst vis skjer at jeg blir gravid før jul, men jeg har IKKE trua.

Hvem vet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Vanskelig å bare gå og vente! Heldigvis kommer advent og jul nå da 😊

Ja, denne prøvingen er mest venting, gitt...:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...