Gå til innhold

Komme seg videre, råd mottas gjerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg komme meg over han jeg har holdt på med i over 1 år, han vil ikke ha forhold og er ikke noe bra for meg. Jeg elsker han, men det går ikke med oss. Jeg må virkelig komme meg videre. Jeg trenger støtte og råd, gjerne konkrete tips for å komme meg over han/oss. 

 

Mvh kvinne 23.

Anonymkode: 37cb7...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er i samme situasjon som deg, bare at her har det pågått et halvt år. Synes selv det er veldig vanskelig og vondt. Standard ting å gjøre i en sånn situasjon er jo å okkupere hodet med andre ting - være med venner og familie, bruke mer tid på en hobby/finne en ny hobby, trene, være med på ting som skjer rundt deg osv. Husk at det blir bedre med tiden. 

Er det lenge siden det ble over mellom dere? Har dere hatt noe kontakt siden? 

Anonymkode: 0c723...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett og blokker han fra alle sosiale medier. Det er det mest effektive. Da er kontaktpunktene borte, og du slipper stadig å minnes på at han finnes. Tøft, men effektfullt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen spesiel grunn til at han ikke vil ha forhold? Har dere pratet om det? Om han absolutt ikke vil ha noe forhold, og du har så sterke følelser for han, så må du kutte han ut. Selv om det ikke føles slik, så er det uten tvil det beste for deg. Det kommer til og gå bra med tiden.

Anonymkode: 79fec...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...