Gå til innhold

Dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en fire ganger, og det har noen ganger gått minst en uke mellom møtene. Liker han veeldig godt, og har så lyst å si det til han :D Men vi har ikke snakket om akkurat det, så jeg vet ho ikke om/hvor godt han liker meg. Vi har avtalt å løtes en femte gang, og jeg vil ikke gi meg selv falske forhåpninger ved å tro ting, så jeg vil jo helst vite det om han ser for seg noe forhold med meg. Men samtidig vil jeg ikke virke desperat heller.. Hvor lang tid «bør» det gå før man kan snakke om sånne ting..?

Anonymkode: e9ba0...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel... man kunne begynt å snakke om det rundt 3 date. 
Vil si at om det går over 8 dater så er det kanskje ikke forhold han vil ha. 
Er jo regler som sier 10 dater også, men vil si rundt 8 burde være godt nok til å starte å snakke om det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket om hva da? At du liker ham?
Det er vel ikke noe man "snakker om", heller uttrykker.

Anonymkode: 95137...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at han ser etter forhold, men han har ikke vært i noe særlig forhold før, og kan jo hende han bare bruker laang tid på å finne ut «om jeg er god nok» Jeg er jo helst sånn som vil finne ut av ting så snart som mulig, hehe, men prøver jo å holde litt igjen. Men er lei av å bli såret. Og dette virker nesten som drømmemannen..

Anonymkode: e9ba0...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kartlegger på allerede første og andre date hva personen er ute etter og klar for i livet sitt, og rundt femte date er det på tide å snakke om hva man ser av potensiale i hverandre og dele eventuelle følelser som har kommet eller er på vei. 
Forøvrig enig med Drakan, går det mer enn 8-10 treff uten at man snakker om dette så er det nok ikke forhold som står høyeste på ønskelista til vedkommende. 

Anonymkode: 4fe38...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet at han ser etter forhold, men han har ikke vært i noe særlig forhold før, og kan jo hende han bare bruker laang tid på å finne ut «om jeg er god nok» Jeg er jo helst sånn som vil finne ut av ting så snart som mulig, hehe, men prøver jo å holde litt igjen. Men er lei av å bli såret. Og dette virker nesten som drømmemannen..

Anonymkode: e9ba0...c6e

Når man er forelsket virker alle som drømmemannen :) 

Anonymkode: ae62e...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle man er forelsket i virker som drømmemannen*

Anonymkode: ae62e...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet at han ser etter forhold, men han har ikke vært i noe særlig forhold før, og kan jo hende han bare bruker laang tid på å finne ut «om jeg er god nok» Jeg er jo helst sånn som vil finne ut av ting så snart som mulig, hehe, men prøver jo å holde litt igjen. Men er lei av å bli såret. Og dette virker nesten som drømmemannen..

Anonymkode: e9ba0...c6e

Hey, fokuset ditt skal være på om han er god nok for deg! Du er god nok allerede.

Anonymkode: b5082...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en fire ganger, og det har noen ganger gått minst en uke mellom møtene. Liker han veeldig godt, og har så lyst å si det til han :D Men vi har ikke snakket om akkurat det, så jeg vet ho ikke om/hvor godt han liker meg. Vi har avtalt å løtes en femte gang, og jeg vil ikke gi meg selv falske forhåpninger ved å tro ting, så jeg vil jo helst vite det om han ser for seg noe forhold med meg. Men samtidig vil jeg ikke virke desperat heller.. Hvor lang tid «bør» det gå før man kan snakke om sånne ting..?

Anonymkode: e9ba0...c6e

Hvordan møttes dere? Hva gjør dere når dere møtes, og har dere hatt sex?

 

Anonymkode: 1d12c...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet at han ser etter forhold, men han har ikke vært i noe særlig forhold før, og kan jo hende han bare bruker laang tid på å finne ut «om jeg er god nok» Jeg er jo helst sånn som vil finne ut av ting så snart som mulig, hehe, men prøver jo å holde litt igjen. Men er lei av å bli såret. Og dette virker nesten som drømmemannen..

Anonymkode: e9ba0...c6e

Hva er det som tyder på at han lurer på om du er god nok? Hvor gammel er han? I tyveårene, eller snakker vi midtlivskrise?

Anonymkode: 1d12c...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...