Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Hvor lang tid tar det før sigaretten er ute av kroppen???
Gjest Catwoman Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 før skadene er rettet opp mener du? ha hørt noe om sju år, men det avhenger vel også hvor mye /lenge man har røyket.
Gjest Catwoman Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 mere 15 år forresten :-? 15 år etter din siste sigarett skjer dette: Nå er også risikoen for hjerte- og karsykdom omtrent den samme som for en person som aldri har røkt! sakset fra lommelegen
*Lene* Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 :o WOW...Trodde virkelig ikke det tok SÅÅ lang tid... Jeg har vært røykfri "bare" i nesten 2 år! Jaja...På vei dit jeg da!
Gjest Catwoman Skrevet 24. januar 2005 #5 Skrevet 24. januar 2005 se her Her står det hva som skjer så og så lang tid etterpå. Men de 15 årene.... det er vel litt forskjell om man har røyket to eller 20 år og liksom, skulle jeg tro.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #6 Skrevet 24. januar 2005 Nei.. Tenkte ikke så langsiktig jeg da. Jeg røyker ikke til vanlig men pleier å ta meg en røyk eller to på fest. Nå har jeg fått barn for et par mnd siden og har jo selvfølgelig ikke røyket etter det eller i svangerskapet. Jeg tenkte bare på om hvor lang tid det tar før røyken er ute av systemet dersom jeg skulle ta meg en røyk på fest nå... Jeg ammer jo noe, men bruker også flaske så vil jo i så fall bruke flaske til den ikke er til skade for barnet lenger.. Hvis det er mulig da. Jeg vet det beste er å la være, men må innrømme at jeg syns det er godt en gang i blandt og har gledet meg litt til å ta en røyk i festlig lag igjen etter svangerskapet.. Vil si at jeg trenger ingen formaninger om at jeg burde holde meg unna og ikke ta den røyken osv. Bare et spørsmål dette her...
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #7 Skrevet 24. januar 2005 Jeg tenkte bare på om hvor lang tid det tar før røyken er ute av systemet dersom jeg skulle ta meg en røyk på fest nå... 48 t er det jeg har hørt. (Tror det ble nevnt på graviditet-forumet)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå