AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Hvordan oppleves selve orgasmen og er det forskjell fra gang til gang og hva dere gjør? Anonymkode: efbba...bf3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg klarer ikke beskrive det, egentlig. Det er liksom for bra. Noen ganger er det veldig deilig, andre ganger er det sånn "wtf, hvordan er det mulig?!?"-bra 😍 Anonymkode: ae1d6...181
martineb Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Alt fra en deilig, kilende følelse i underlivet til kraftige sammentrekninger som begynner i underlivet, sprer seg i hele kroppen slår meg helt ut av nytelse hvor jeg mister kontrollen over bevegelse og lyder
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 8 timer siden, martineb skrev: Alt fra en deilig, kilende følelse i underlivet til kraftige sammentrekninger som begynner i underlivet, sprer seg i hele kroppen slår meg helt ut av nytelse hvor jeg mister kontrollen over bevegelse og lyder Er det sånn at du får kramper å spenner kroppen med mye rykninger og skikkelig rister i hele kroppen? Anonymkode: efbba...bf3
martineb Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Ja, av de sterkeste orgasmene, men ikke hver gang.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 1 time siden, martineb skrev: Ja, av de sterkeste orgasmene, men ikke hver gang. Høres utrolig ut. Er det sånn at det blir helt umulig å ligge stille, mer at kroppen lever sitt eget liv, helt mister kontrollen over viljestyrte reflekser? Anonymkode: efbba...bf3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 9 minutter siden, martineb skrev: Noen ganger, hvis alt klaffer. Høres herlig ut. Har du noengang besvimt av orgasme? Gjorde det en gang, mellomting av besvimelse, men samtidig bevist på en måte. Anonymkode: efbba...bf3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 Best med full bevissthet slik at kroppen og hode senser det som skjer under orgasmen. Da jeg har svimt av, oppleves ikke orgasme følelsen like intens. Anonymkode: efbba...bf3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå