Gå til innhold

Mensen og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ligger veldig i kortene at jeg og daten min skal ha sex i kveld, men p-pillene jeg går på gjør at jeg plutselig får småblødninger. Nå fikk jeg det igjen. Daten min er voksen og er nok vandt med slik, men jeg lurer på hva dere andre menn tenker? Det er ikke snakk om mengder blod, bare litt.

Anonymkode: 24d14...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke at jeg skal svare for menn, mens siden ingen svarer :P Så lenge han ikke har angst for blod og svimer av, så er det sikkert uproblematisk og han tenker ikke mer over det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo alltid en risiko for litt kroppsvæsker under sex. For meg har det hendt tidlig i enkelte forhold, og det har aldri vært noe problem. Selv når. jeg har sagt i fra på forhånd, har det ikke virka avskrekkende på noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt et par uhell med FF, da jeg går på pillen og plutselig fått en mellomblødning i løpet av sexen. Det har gått helt fint. Og han er sånn som normalt besvimer av blod. 

Anonymkode: e3895...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde ganske ofte sex under mensen når forholdet var nytt, og kåtskapen størst. Egentlig ingen problemer med det. 

Vi ga oss med det etterhvert , fordi blodlukta avtenner meg, i motsetning til vanlig kjønnslukt. Og friksjonen er også ganske forskjellig, på en dårlig måte. 

Anonymkode: 6d5b8...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...