AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Har du noen gang glemt av noe skikkelig viktig på ferie? Jeg glemte sminken min på min første tur til syden med venninner, og uten å være en person som ser på det som det viktigste, så ødela det skikkelig turen for meg.. det var i en periode jeg ikke hadde det så greit med meg selv, pga masse som nettopp hadde skjedd.. og det gjorde at jeg nok var ekstra streng og dømmende ovenfor meg selv, og enda grubler jeg på hvordan i h. Jeg fikk til det der.. 🙈 Anonymkode: fa096...dd5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg glemte helsetrygdekortene til hele familien da vi dro utenlands sist. Har jo aldri hatt bruk for dem. Kom på det litt for sent da vi skulle dra, slik at jeg rakk å bestille nye kort, men ikke å få dem i posten. Selvsagt skjedde det noe akkurat på den turen. I en liten by i Kroatia fikk minsten vannkopper. Vi måtte inn og ut av utallige avdelinger på sykehuset for å få snakke med en lege (mtp legeerklæring til forsikringsselskapet pga utsatt hjemreise). Først gikk vi til hovedmottaket. Der måtte vi betale for konsultasjon. Dette ville vært gratis med helsetrygdekortet. Så sendte hovedmottaket oss videre til barnemottaket. På nytt måtte vi betale for konsultasjon, og vente i lang tid. Barnemottaket sendte oss videre til dermatologisk avdeling for hudsykdommer. Der var de også usikre, og etter vi hadde betalt måtte vi få ny konsultasjon hos infeksjonsavdelingen. Mange utgifter som enkelt kunne vært spart med et helsetrygdekort..... Kortene lå i posten da vi kom hjem. Anonymkode: 5f490...b98
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg glemte å slå av regionsperren på alle kortene mine, og dette var i tiden før man hadde mulighet til å ordne opp i dette på mobilen. Hadde selvsagt ikke med laptop, eller bankidbrikke heller. Og reiste alene... Har glemt linsevæske og linseetui. Ankom slevsagt sent en søndags kveld, så ikke mulighet å kjøpe noe, og jeg hadde ikke med ekstra linsepar heller. Og har -11 på begge øynene. Jobbtur, selvsagt... Anonymkode: c6854...5cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå