Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Vel, det gjør altså ikke min. Men jeg har en nettleieleverandør, og en strømleverandør. Så på fakturaen står begge deler oppført pr kWh.

Nettopp. Da betaler du altså nettleie etter forbruk, det stikk motsatte av hva du hevdet. Men jeg er nokså sikker på at om du sjekker nettsida til nettleverandøren, vil du se at den også tar et fastbeløp. Det er nemlig logisk, for en del utgifter leverandøren har er helt uavhengig av hvor stort forbruket er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For kaldt for meg i alle fall.  :fryser:

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Så lenge du ikke fryser burde det vel gå greit, men jeg hadde aldri klart det, hadde hakket tenner :fryser::fryser:

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Ikke rart at mange får problemer både med fuktskader i hus og utleieboliger og helsen når kunskapsnivået om fukt og fuktskader er så lavt som i denne tråden. 

Å bruke strøm på en avfukter, ts, det har du økonomi til, men å varme opp for de samme strømutgiftene det har du ikke økonomi til? Hvor er logikken? 

Anonymkode: 5debd...844

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart at mange får problemer både med fuktskader i hus og utleieboliger og helsen når kunskapsnivået om fukt og fuktskader er så lavt som i denne tråden. 

Å bruke strøm på en avfukter, ts, det har du økonomi til, men å varme opp for de samme strømutgiftene det har du ikke økonomi til? Hvor er logikken? 

Anonymkode: 5debd...844

Kanskje du skal fortelle hva du mener er feil fremfor å bare slenge ut en slik påstand?

En luftavfukter bruker ganske mye mindre strøm enn en elektrisk ovn.

Anonymkode: 0fd7a...4de

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...