GauteS Skrevet 22. oktober 2017 #21 Skrevet 22. oktober 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Vel, det gjør altså ikke min. Men jeg har en nettleieleverandør, og en strømleverandør. Så på fakturaen står begge deler oppført pr kWh. Nettopp. Da betaler du altså nettleie etter forbruk, det stikk motsatte av hva du hevdet. Men jeg er nokså sikker på at om du sjekker nettsida til nettleverandøren, vil du se at den også tar et fastbeløp. Det er nemlig logisk, for en del utgifter leverandøren har er helt uavhengig av hvor stort forbruket er.
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. oktober 2017 #23 Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Så lenge du ikke fryser burde det vel gå greit, men jeg hadde aldri klart det, hadde hakket tenner Endret 22. oktober 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #24 Skrevet 22. oktober 2017 Ikke rart at mange får problemer både med fuktskader i hus og utleieboliger og helsen når kunskapsnivået om fukt og fuktskader er så lavt som i denne tråden. Å bruke strøm på en avfukter, ts, det har du økonomi til, men å varme opp for de samme strømutgiftene det har du ikke økonomi til? Hvor er logikken? Anonymkode: 5debd...844
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #25 Skrevet 22. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart at mange får problemer både med fuktskader i hus og utleieboliger og helsen når kunskapsnivået om fukt og fuktskader er så lavt som i denne tråden. Å bruke strøm på en avfukter, ts, det har du økonomi til, men å varme opp for de samme strømutgiftene det har du ikke økonomi til? Hvor er logikken? Anonymkode: 5debd...844 Kanskje du skal fortelle hva du mener er feil fremfor å bare slenge ut en slik påstand? En luftavfukter bruker ganske mye mindre strøm enn en elektrisk ovn. Anonymkode: 0fd7a...4de 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå