AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #21 Skrevet 21. oktober 2017 4 minutter siden, nuva skrev: Jeg synes det hadde vært trist hvis Ts skal følge en eller annen uskreven regel om at flørting/sjekking opp av en kunde ikke er lov. Da går hun jo glipp av noe som også kan bli til et fint, fremtidig vennskap hvis følelsene tilfeldigvis ikke skulle bli gjengjeldt. Ser jo dessuten at et par stykker her inne har blitt kjæreste med en som jobber i butikk, så jeg håper at Ts kan ta litt mot til seg en dag, og gjøre noe Nja, men man må jo også ta hensyn til kundene. Kundene er der for å handle, og man kan gi en kunde en ganske ubehagelig opplevelse dersom interessen ikke gjengjeldes. Anonymkode: ea9d6...dbb
Gjest nuva Skrevet 21. oktober 2017 #22 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) . Endret 24. oktober 2017 av nuva
Gjest nuva Skrevet 21. oktober 2017 #23 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) . Endret 24. oktober 2017 av nuva
Charlene87 Skrevet 21. oktober 2017 #24 Skrevet 21. oktober 2017 Kan du ikke finne ut om han er singel først da? Noen må jo vite hvem han fyren er? Går du og fester i helgene da? Kan jo hende du treffer han det og :-)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #25 Skrevet 22. oktober 2017 5 timer siden, Blair Waldorf skrev: Ja, det er upassende, du burde skille jobb og privatliv. Det kommer jo helt an på. Såklart er det lov å flørte litt selv om man er på jobb, sålenge det ikke er vulgært eller ulovlig (f.eks at man som sykepleier sjekker opp en pasient). Ser for meg hvordan du er, ts, ut ifra beskrivelsen du ga. Jeg tror du er litt som meg der. Jeg synes du skal spille på det å være søt og hyggelig, og småprate litt med han om han er ny i byen eller noe i den duren. På denne måten får dere kontakt. Så kan du spørre han en dag etter dere har fått litt kontakt om han har sett den nye filmen på kino/om han skal på konserten/arrangementet eller liknende. Hvis du tar kino, og han sier at han ikke har sett den, så kan du spørre på en søt og hyggelig måte om han har lyst å se den med deg. Hvis det er en konsert eller liknende, og han sier han skal på den, så kan du si: "Da ses vi sikkert der", og smile flørtende men søtt. Jeg jobbet på kafé før i tiden, og jeg ble kjent med flere av gjestene mine. Ble faktisk kjæreste med han jeg ryddet av bordet til, fordi vi kom i prat, og etter den lille praten fikk vi øyekontakt flere ganger mens han satt der, og begge smilte lurt. Så eskalerte det etterhvert Er ikke sammen nå lengre da. Men det er fullt mulig å møte potensielle kjærester på jobb :D Anonymkode: 8b7fa...7ae
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #26 Skrevet 22. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo helt an på. Såklart er det lov å flørte litt selv om man er på jobb, sålenge det ikke er vulgært eller ulovlig (f.eks at man som sykepleier sjekker opp en pasient). Ser for meg hvordan du er, ts, ut ifra beskrivelsen du ga. Jeg tror du er litt som meg der. Jeg synes du skal spille på det å være søt og hyggelig, og småprate litt med han om han er ny i byen eller noe i den duren. På denne måten får dere kontakt. Så kan du spørre han en dag etter dere har fått litt kontakt om han har sett den nye filmen på kino/om han skal på konserten/arrangementet eller liknende. Hvis du tar kino, og han sier at han ikke har sett den, så kan du spørre på en søt og hyggelig måte om han har lyst å se den med deg. Hvis det er en konsert eller liknende, og han sier han skal på den, så kan du si: "Da ses vi sikkert der", og smile flørtende men søtt. Jeg jobbet på kafé før i tiden, og jeg ble kjent med flere av gjestene mine. Ble faktisk kjæreste med han jeg ryddet av bordet til, fordi vi kom i prat, og etter den lille praten fikk vi øyekontakt flere ganger mens han satt der, og begge smilte lurt. Så eskalerte det etterhvert Er ikke sammen nå lengre da. Men det er fullt mulig å møte potensielle kjærester på jobb :D Anonymkode: 8b7fa...7ae Ja, dette høres mer ut som meg. Tusen takk! Skal prøve Hyggelig å høre at det er mulig :D ts Anonymkode: 98625...c73
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #27 Skrevet 4. november 2017 Ts her! I dag kom han innom, så spurte han om jeg hadde en hund fordi han hadde sett meg gått tur med hunden uansett vær. Han virket imponert. Vi er et steg videre nå er vi ikke? Anonymkode: 98625...c73
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #28 Skrevet 4. november 2017 Kan noen plis hjelpe meg å tolke? Anonymkode: 98625...c73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå