Gå til innhold

flørte som butikkmedarbeider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et bittelite øye til en kunde i en liten butikk der jeg jobber. Han er veldig kjekk og kommer innom og handler ofte. Hva kan jeg gjøre for å flørte litt ekstra med han? Eller er dette veldig upassende? 

Råd plis

Anonymkode: 98625...c73

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ja, det er upassende, du burde skille jobb og privatliv.

Skrevet

Duuu.. Du er på jobb! 

Anonymkode: 06a32...349

• Liker 1
Skrevet

Ville heller prøvd å finne en annen arena hvis det går, blir litt feil å flørte i arbeidstida og det gir han et dårlig inntrykk av deg.

Anonymkode: ae719...ae5

Skrevet

Kjæresten min jobbet på Kiwi da han sjekket meg opp. Han satt i kassen og spurte meg ut på kaffe. I dag er vi gift og har to barn. Jeg er veldig glad for at han turte. :hjerte: 

Skrevet

Jeg skjønner at jeg må skille jobb å privat. Kommer ikke til å dra deeee sjekkereplikkene bak kassa liksom. Men kanskje på en diskre måte? Finnes det ikke diskre måte å flørte på? Jeg er dårlig på sånne ting. 

Ts

Skrevet
7 minutter siden, Nori skrev:

Kjæresten min jobbet på Kiwi da han sjekket meg opp. Han satt i kassen og spurte meg ut på kaffe. I dag er vi gift og har to barn. Jeg er veldig glad for at han turte. :hjerte: 

Så koselig! Spurte han helt tilfeldig eller hadde han et øye til deg fra før?

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et bittelite øye til en kunde i en liten butikk der jeg jobber. Han er veldig kjekk og kommer innom og handler ofte. Hva kan jeg gjøre for å flørte litt ekstra med han? Eller er dette veldig upassende? 

Råd plis

Hvor gammel er du ts, og hvor gammel er han?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig! Spurte han helt tilfeldig eller hadde han et øye til deg fra før?

Butikken han jobbet på var nærbutikken min, så jeg var innom ofte. Vi snakket sammen om hverdagslige ting. Jeg valgte alltid hans kasse dersom det val flere kasser åpne. Jeg gikk ofte også innom, bare fordi jeg håpte at han var der. Oppfattet han som normalt hyggelig, kanskje litt flørtete, men trodde ikke jeg hadde sjans. Han har i ettertid fortalt meg at han likte meg godt og syntes jeg var søt. Jeg hadde aldri vært tøff nok til å be om en date, så er glad han var modigere enn meg. 

Skrevet
3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hvor gammel er du ts, og hvor gammel er han?

Jeg er 22 og han er rundt 25. 

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 og han er rundt 25. 

Ts

Så sjansen for felles bekjente er liten med andre ord?

Skrevet
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Så sjansen for felles bekjente er liten med andre ord?

Jeg jobber på en lokal butikk der alle kjenner alle. Han der har utenlandsk opprinnelse, så tror kanskje han har flyttet hit de seneste årene. Det er bare på butikken jeg treffer han.

Ts

Skrevet

Det var sånn jeg og min kjæreste gjennom så langt tre år møttes. Hans bedrift var kunde hos min bedrift, så jeg var innom der et par ganger på kundebesøk. Han var mer interessert i meg enn jeg var i han. Vi ble ikke kjent på privaten før vi tilfeldigvis møttes i en bar en onsdagskveld. Siden det var onsdag var det ikke så mange der, så han og kompisen hans satt seg sammen med venninna mi og meg. Etter det la han meg til på Facebook og ba meg ut.

Så kanskje du kan prøve å finne ut hvor han henger? Så tar du med deg en venninne og "tilfeldigvis" starter å henge der du også? :) Om du finner han på Facebook, så finner du ut av mye!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på en lokal butikk der alle kjenner alle. Han der har utenlandsk opprinnelse, så tror kanskje han har flyttet hit de seneste årene. Det er bare på butikken jeg treffer han.

Ts

Allright, da vet jeg ikke. Du skal jo ikke flørte som butikkansatt, men et ekstra varmt smil kan du vil gi duden?

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Tibbie skrev:

Det var sånn jeg og min kjæreste gjennom så langt tre år møttes. Hans bedrift var kunde hos min bedrift, så jeg var innom der et par ganger på kundebesøk. Han var mer interessert i meg enn jeg var i han. Vi ble ikke kjent på privaten før vi tilfeldigvis møttes i en bar en onsdagskveld. Siden det var onsdag var det ikke så mange der, så han og kompisen hans satt seg sammen med venninna mi og meg. Etter det la han meg til på Facebook og ba meg ut.

Så kanskje du kan prøve å finne ut hvor han henger? Så tar du med deg en venninne og "tilfeldigvis" starter å henge der du også? :) Om du finner han på Facebook, så finner du ut av mye!

Aaa, gøy å høre at det faktisk har skjedd. Problemet mitt er kanskje at det ikke er så mange steder å henge på. Vi har en nærbutikk, og bare en. Større mulighet å treffe på han i skogen liksom.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aaa, gøy å høre at det faktisk har skjedd. Problemet mitt er kanskje at det ikke er så mange steder å henge på. Vi har en nærbutikk, og bare en. Større mulighet å treffe på han i skogen liksom.

Da har du åpningsreplikken din :) "Jeg har ikke sett deg så mange ganger her i *navnet på byen/bygda*. Har du nylig flyttet hit?". Snakk mer med han om hva han gjør der og om han trives. Han har sikkert ikke så mange kjenninger ennå om han er ny, så inviter han til å henge med deg og vennene dine. Da får du enten telefonnummeret hans eller facebooken, sånn at du kan sende han en melding om dere skal på kino, lage middag, ha fest eller noe. Så har du i det minste fått tak på han! :D

Om han sier at han har fått mange venner her, så spør du hvem han bruker å henge med (noe som er logisk å spørre om, siden du nesten garantert vet hvem det er).

• Liker 1
Skrevet

Gi han en liten lapp med nummeret ditt på sammen med kvitteringen neste gang, men ikke flørt noe direkte for det kan gjøre at han får angst for å dra på butikken i fremtiden i værstefall , om han ikke liker deg. 

Anonymkode: dbacb...ec9

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi han en liten lapp med nummeret ditt på sammen med kvitteringen neste gang, men ikke flørt noe direkte for det kan gjøre at han får angst for å dra på butikken i fremtiden i værstefall , om han ikke liker deg. 

Anonymkode: dbacb...ec9

Huff, nei jeg kan ikke gjøre det. Det hadde vært kleint om han hadde kommet på butikken neste dag. Jeg er ikke typen til å bare spørre folk rett ut eller gi noen et skikkelig flørtete blunk, men jeg kan være hyggelig og søt. Derfor må jeg gjøre noe som er litt mer meg. Bare sånn subtil flørting, uten at det blir ekkelt, uten at det er flørting. Skjønner noen hva jeg mener? 

TS

Skrevet
Akkurat nå, nuva skrev:

Jeg synes det hadde vært trist hvis Ts skal følge en eller annen uskreven regel om at flørting/sjekking opp av en kunde ikke er lov. Da går hun jo glipp av noe som også kan bli til et fint, fremtidig vennskap hvis følelsene tilfeldigvis ikke skulle bli gjengjeldt. Ser jo dessuten at et par stykker her inne har blitt kjæreste med en som jobber i butikk, så jeg håper at Ts kan ta litt mot til seg en dag, og gjøre noe :) 

Jeg er selvfølgelig enig i det du sier der, og det tror jeg mange er, vi bare vil ikke si det høyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...