Gå til innhold

Er dere enige med Live Nelvik ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi legger konsekvent ikke ut bilder av barna. Dette er det heller ingen i vår familie som gjør. Barna får heller legge ut bilder av seg selv når de er gamle nok.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns egentlig samfunnet har blitt veldig paranoid... jeg har ikke 100 vis av bilder av barna mine på nett, men det blir noen innimellom 😊 jeg ser egentlig ikke noen god grunn til at de ikke skal være der.. det er anstendige bilder.. moren min har lagt ut bilder av meg da jeg var liten, og det syns jeg bare er stas. Men opp til hver enkelt. Men ikke helt enig med Live her.. får dere avisen til å sladde bilder av ungene om det knipses bilder fra 17 mai tog eller fotballturnering også? Hva er forskjellen? 

Skrevet

Nellik skal ikke ha kred dor dette. Det er anbefalt av Datatilsynet for lenge aiden at å legge ut bilder av barn ikke er innafor, det er dessuten ikke lov. 

Jeg mener dessuten, at man får inntrykk av at man legger ut bilder slik Nelvik sier, men man skulle tro for å høste likerklikk, og at likerklikkene er en verdi. Barn skal på ingen måte lære at likerklikk er en verdi.

Anonymkode: e6ab6...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...