Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, Gry her på Kvinneguiden? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

-Arts&Crafts grunderen

-Nikita-kjedens grunder

Skrevet
-Arts&Crafts grunderen

-Nikita-kjedens grunder

Hei Gjest, har du noen linker til artikler skrevet om disse damene? Jeg aner ikke hvem de er og skulle gjerne lest litt om dem.

Skrevet

Rebbeca Mahboubi, etablereren av Bagel & Juice.

Skrevet

Prøvde å finne en link til den /de engelske damene som grunnla Body-Shop, uten å lykkes. Husker godt jeg leste en artikkel i Aftenposten om dem/henne for noen år tilbake...

Skrevet

Anita Roddick, startet en liten butikk i Brighton der hun solgte hud og hårprodukter av naturlige ingredienser.

I dag har The Body Shop over 2000 filialer i ca 50 land.

Jenta si det :wink:

Skrevet
Anita Roddick, startet en liten butikk i Brighton der hun solgte hud og hårprodukter av naturlige ingredienser.

I dag har The Body Shop over 2000 filialer i ca 50 land.

Jenta si det :wink:

Ahhh... takk! Med en gang jeg så navnet husket jeg det!

Skrevet

Ahhh... takk! Med en gang jeg så navnet husket jeg det!

åh, jeg så ikke innlegget ditt en gang jeg.Men når man ser på tidspunktet så kan det jo se ut til at jeg skrev mitt innlegg samtidig som du posta ditt ;)

Skrevet

Siri Kalvig har virkelig fått det til, og er nok flink - men har dere sett henne bli intervjuet på tv? Det er en direkte plage! Da synes jeg hun bare virker superfjollete - selv om det hun sier sikkert er fornuftig nok. Men for all del: all respekt til henne for det hun har oppnådd!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Karen Helene Middelfart, professor i økonomi ved NHH og nylig også ved UiO. En dyktig dame, som ikke er redd for å si i fra. (Hun trakk seg nylig som fagøkonom fra et utvalg ledet av Karl Glad, fordi Glad nektet å ta hensyn til økonomenes innspill).

Forsett tråden - jeg vil vite om flere flotte damer!

mvh

Fløyel

Skrevet

* Eva Joly

* Marie Simonsen (politisk redaktør i Dagbladet)

* Bente Engesland (NRK)

* Grete Faremo

Skrevet
Bente Engesland (NRK)

Bente Engesland har jo nettopp takket ja til jobben som sjefsredaktør i KK, med følgende sitat: "Jeg har alltid vært brennende opptatt av klær og mote". Synd å si det, men jeg tror det karrieretrekket gjør henne lite attraktiv for politisk journalistikk i framtida.

mvh

Fløyel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...