Gå til innhold

Synsattest og teoriprøve


gobbledigook

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det slik at jeg må levere synsattest før jeg tar teoriprøven, eller går det an å vente til før oppkjøring?

Og må jeg levere en synsundersøkelse i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du krysset av på egenerklæringen at du bruker briller/ linser eller ser dårlig, må du levere helseattest - syn fra optiker. Gjør du ikke det tar du en synstest ved teoriprøven.

hvis du skal levere helseattest- syn må den leveres før du kan bestille praktisk prøve, 

Anonymkode: 0ea2a...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være godkjent for søknad om førerprøven før du får ta teorien. Da må synstest ol være avklart og ikke eldre enn 6 mnd. 

Anonymkode: 4b5c1...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2017 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Har du krysset av på egenerklæringen at du bruker briller/ linser eller ser dårlig, må du levere helseattest - syn fra optiker. Gjør du ikke det tar du en synstest ved teoriprøven.

hvis du skal levere helseattest- syn må den leveres før du kan bestille praktisk prøve, 

Anonymkode: 0ea2a...a44

Hvis du har krysset av tar de ikke en synstest. Denne er hovedsaklig for å avdekke de som lyver (eller som ikke vet) på egenerklæringen. De sjekker alle på min trafikkstasjon, og hvis du ikke klarer den må du til optiker.

På 21.10.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Du må være godkjent for søknad om førerprøven før du får ta teorien. Da må synstest ol være avklart og ikke eldre enn 6 mnd. 

Anonymkode: 4b5c1...61f

Dette stemmer ikke. Du kan ta teorien men ikke bestille oppkjøring. Søknaden må være levert, den trenger ikke å være godkjent.

På 24.10.2017 den 21.01, VolvoV70 skrev:

Lurt og levere inn synstest så fort som mulig, måtte dette selv pga linser :)

Støtter denne. Kjempekjipt å måtte vente med oppkjøring fordi man ikke har fått attest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...