Gå til innhold

Finger i rumpa


Anonym11111

Anbefalte innlegg

På 21.10.2017 den 3.28, Anonym11111 skrev:

Det er en fyr jeg holder på nå, så og si kjæreste, som vil jeg skal ta fingeren min i rumpa hans.

Er det vanlig??

Har du lange negler så bør du ihvertfall stå over. Lett å samle seg bæsj under lange damenegler. Og vanskelig å vaske vekk..

Anonymkode: d8a8d...015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lange negler så bør du ihvertfall stå over. Lett å samle seg bæsj under lange damenegler. Og vanskelig å vaske vekk..

Anonymkode: d8a8d...015

Kan jo bare bruke latex hansker, problemet solved. 

Anonymkode: bea0d...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. så usexy.. dra på seg latex hanske og fingre mannen.

"Sexualitet" på kvinneguiden har for lengst blitt kuppet av noen få bifile menn som har som mål å normalisere penetrering av menns rævhøl og ett knippe fetisj kvinner som støtter dem.

De fleste menn tenker ikke på at hullet kan brukes til annet enn å drite med. De som mener noe annet fantaserer.

La menn være menn. 

Anonymkode: d592a...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff.. så usexy.. dra på seg latex hanske og fingre mannen.

"Sexualitet" på kvinneguiden har for lengst blitt kuppet av noen få bifile menn som har som mål å normalisere penetrering av menns rævhøl og ett knippe fetisj kvinner som støtter dem.

De fleste menn tenker ikke på at hullet kan brukes til annet enn å drite med. De som mener noe annet fantaserer.

La menn være menn. 

Anonymkode: d592a...426

Oki, tror kanskje du kan ha rett i noe, men sannheten er nok langt mer variert og differensiert. Er nok langt flere menn enn du tror som liker analt, spes yngre menn som utforsker litt.

Helt riktig at det er litt usexy å fikle med Latex hansker når mannen skal tas i rumpa. Renhold før sex skaper skjelden trøbbel med avføring. 

Anonymkode: bea0d...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 21.10.2017 den 1.28, Anonym11111 skrev:

Det er en fyr jeg holder på nå, så og si kjæreste, som vil jeg skal ta fingeren min i rumpa hans.

Er det vanlig??

Hvor vanlig det er, spiller strengt tatt liten rolle. Det som betyr noe er hvor seksuelt kompatible dere er, og hvor eksperimenterende dere er i forhold til hverandre.

Jeg liker å tenke at det skader ikke å prøve nye ting for å tilfredsstille en partner, men jeg forlanger ikke at min partner skal tenke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2017 den 9.58, AnonymBruker skrev:

Mange? 

Noen som som er svært ivrige her på forumet med å normalisere at menn putter ting der bak.. ett fåtall som gjør det.

Anonymkode: d592a...426

Hvordan vet du det egentlig? Kjenner flere menn som er trygge på sin seksualitet og som tør å innrømme at de liker en finger eller to i runpa. Så finnes det menn som ikke tør å si det. Som er redde andre vil tro de er gay  

Anonymkode: 0f0b5...a4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oki, tror kanskje du kan ha rett i noe, men sannheten er nok langt mer variert og differensiert. Er nok langt flere menn enn du tror som liker analt, spes yngre menn som utforsker litt.

Helt riktig at det er litt usexy å fikle med Latex hansker når mannen skal tas i rumpa. Renhold før sex skaper skjelden trøbbel med avføring. 

Anonymkode: bea0d...80e

Signerer.  De fleste renser seg bak de før sånt.

Anonymkode: 0f0b5...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller anskaffet en plug enn å bruke fingeren var jeg deg, men så er jeg bakteriefobiker også da. 

Uansett; Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke noe om. Det er vanligere nå enn for 10 år siden ihvertfall, det har nok noe med at det har blitt mer åpenhet og mindre tabu rundt seksualitet i samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det egentlig? Kjenner flere menn som er trygge på sin seksualitet og som tør å innrømme at de liker en finger eller to i runpa. Så finnes det menn som ikke tør å si det. Som er redde andre vil tro de er gay  

Anonymkode: 0f0b5...a4f

Du har skjønt det og at langt flere menn liker dette. Det gir tross alt helt sjuke orgasmer.  Hvem vil ikke ha det?

Anonymkode: bea0d...80e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipp neglene, og la en finger eller to stikke inn i rumpen.  Ingen tapere her. Deiligere for mannen (Når han har vendt seg til det).  Og damen får kraftigere sædsprut og blir sett på som enda mer sexy.

Anonymkode: ba016...814

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymann

Digger å ha en finger eller tung eller pikk i rompa til dama. Som selv elsker det. Selv er jeg ikke like glad i å få noe bak der. Men kunne kanskje tenke meg å prøve å ha en plugg der mens jeg tar henne bak. Men trenger litt tips. Noen som vet om en god plugg som ikke er for stor, som trykker lett på prostata og ikke faller lett ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonymann skrev:

Digger å ha en finger eller tung eller pikk i rompa til dama. Som selv elsker det. Selv er jeg ikke like glad i å få noe bak der. Men kunne kanskje tenke meg å prøve å ha en plugg der mens jeg tar henne bak. Men trenger litt tips. Noen som vet om en god plugg som ikke er for stor, som trykker lett på prostata og ikke faller lett ut? 

Bootie fra funfactory!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 21.10.2017 den 1.28, Anonym11111 skrev:

Det er en fyr jeg holder på nå, så og si kjæreste, som vil jeg skal ta fingeren min i rumpa hans.

Er det vanlig??

Tenk ut fra deg selv. Noen jenter liker en finger i rumpa, andre liker det ikke. Det samme gjelder for menn også. Om det er vanlig eller ei har vel ingenting å si? Du skriver ingenting om hva du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...