AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #21 Skrevet 20. oktober 2017 Ja, jeg liker det. Jeg heter Ellen. Anonymkode: 658a9...fec
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #22 Skrevet 20. oktober 2017 Har ganske vanlig fornavn for en på min alder. Aldri tenkt på det som kjedelig, bare vanlig. Anonymkode: 02be0...856
dillyduzit Skrevet 20. oktober 2017 #23 Skrevet 20. oktober 2017 Liker fornavnet, enkelt og internasjonalt. Mellom- og etternavnet liker jeg, men gudameg så vanskelig det er å få det riktig stavet.
Millimani Skrevet 20. oktober 2017 #24 Skrevet 20. oktober 2017 44 minutes ago, AnonymBruker said: Selv synes jeg navnet mitt er litt kjedelig og gammeldags.. Hva med deg? Anonymkode: f2621...57e Fornavnet mitt er typisk for foreldre-generasjonen min, og passer ikke direkte min aldersgruppe. Hvor fornøyd jeg er og har vært har variert litt gjennom årene. I barndommen og ungdommen var det veldig "flaut" for meg å ha et navn som var typisk at lærerne mine, eller mødre og tanter til andre i klassen, hadde. Som typisk Liv, Inger, Randi, Torill... Nå er jeg i begynnelsen av 30-årene og synes det er helt greit. Tror jeg... Det ville aldri falle meg inn å bytte fornavnet mitt, men heller vurdere å legge til et ekstra fornavn. Spørsmålet da er jo hvor mye det ekstra fornavnet vil bli brukt... Når det kommer til etternavnene mine hadde jeg to jeg hatet i årevis, det andre ble prakket på meg etter skilsmissen mellom mamma og pappa. I voksen alder byttet jeg ut begge de to etternavnene med beskyttede etternavn fra min familie. Kjempefornøyd med det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå