sommerblomst Skrevet 23. januar 2005 #1 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg er sammen en veldig snill gutt. vi ser hverandre ikke så ofte, men har daglig kontakt på telefon. vi har vært sammen i 2 1/2 år, og vi skal flytte sammen til høsten. Det er en ting jeg savner i forholdet, og det er god sex. Han legger seg alltid på ryggen, og mener at jeg skal tilfredstille han på alle punkter, meg tar han knapt på. Jeg har tatt dette opp med han, men får bare svar tilbake om at det gjør han. Jeg trenger mer stimulering enn at han bare tar på min klitoris, men han forstår tydeligvis ikke dette. Skulle ønske han kunne sende meg til himmelen en gang iblant. Jeg stimulerer han på alle kanter, og liker også å gi ham oralsex, noe han også liker. jeg har mer eller mindre sluttet med dette, da jeg ikke får noe igjen. Jeg tar gjerne i mot råd om hvordan jeg skal ta dette opp med han. jeg vet snart ikke hva jeg skal si eller gjøre. NÅ begynner jeg å bli desperat, jeg trenger virkelig å bli sendt til himmels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 23. januar 2005 #2 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg hadde gått til streik. Han kan ikke forlange å bli tilfreldsstilt når han ikke gidder og tilfredsstille deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 23. januar 2005 #3 Del Skrevet 23. januar 2005 Du kan jo si til ham at du føler du bare gir, men ikke får noe tilbake. Og at du også trenger stimulering, om det i det hele tatt skal fungere. Og om han sier han fortsatt gir deg det.. Så kan det jo alltid hjelpe å understreke at han faktisk ikke gjør det! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. januar 2005 #4 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg hadde gått til streik. Han kan ikke forlange å bli tilfreldsstilt når han ikke gidder og tilfredsstille deg. :enig_animasjon: Hadde lagt meg på rygg og nekta å utføre noko som helst før eg får mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crazymagic Skrevet 23. januar 2005 #5 Del Skrevet 23. januar 2005 Sex skal være litt sånn gi og få igjen... Selv om ikke sex er alt, syntes jeg du burde revurdere å flytte sammen med han eller hvertfall legge om strategien litt.. Jeg "holdt på" med en før, han var ofte hos meg, men hvis jeg tok initiativet til sex ble det bare meg som tok på han, gav oralsex og lignende, frem til han var klar. Men hvis jeg bare la meg og ikke gjorde noen hentydninger ble det ofte til at han tok initiativet, og da ble det andre saker...! 8) Så kanskje hvis du ikke gjør noe så begynner han med å "godgjøre" deg...? For han har jo tydelig lyst på deg, ellers hadde dere vel ikke vært sammen i 2 1/2 år.. Selvfølgelig kan det bare være "hans tur" inne i mellom, men det må gå begge veier. Mener hvertfall jeg. Lykke til med forholdet og det kommende samboerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerblomst Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 23. januar 2005 Takk for svar. Jeg har prøvd forslagene dere kom med, men da blir det ikke noe sex i det hele tatt. Hvis jeg da snur ryggen til han, kommer han snikende bakfra, og jeg er jo ikke klar i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 23. januar 2005 #7 Del Skrevet 23. januar 2005 Takk for svar. Jeg har prøvd forslagene dere kom med, men da blir det ikke noe sex i det hele tatt. Hvis jeg da snur ryggen til han, kommer han snikende bakfra, og jeg er jo ikke klar i det hele tatt Vel.. Da setter du ned foten! Nok er nok. Kanskje han skjønner alvoret hvis du blir sinna på ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. januar 2005 #8 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg ville vurdert både en og to ganger om jeg virkelig ønsket å flytte sammen med ham. Det varierer nok en del hvor stor og viktig del av samlivet man syns sex-livet skal være, men i deres tilfelle virker det ikke som dere passer sammen på dette området. Det er jo tydelig at du ønsker deg noe mer enn det han er istand til/villig til å gi, og dette kommer sikkert til å utløse både frustrasjoner og kanskje utroskap på sikt. Det finnes ihvertfall mange nok menn der ute som mer enn gjerne ville gitt kjæresten sin det du savner. Enten har man det eller så har man det IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #9 Del Skrevet 23. januar 2005 For en egoist. STAV det for han. Fortelle han hvilke kriterier som skal til for å bli en god elsker. Det finnes nok av bøker om det emnet. Gå til streik, kjøp deg en vibrator og send deg selv rett til himmels i mellomtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2005 #10 Del Skrevet 24. januar 2005 Ta en alvorsprat med fyren. I et forhold går det begge veier, i hvert fall om det skal fungere over tid. Forklar, så tydelig at han skjønner det, at slik det er nå gir ikke sexen deg mye til utbytte. Egoistiske menn i senga blir man fort lei av!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå