SuperNova Skrevet 5. august 2002 #1 Skrevet 5. august 2002 Hei alle sammen, I dag har jeg lyst til å skrive en liten hilsen til kommende bruder, jeg har nemlig to års bryllupsdag! Bryllupet mitt er et av de beste minnene jeg har. Det var en dag hvor alle de menneskene jeg er glad i var med å feire kjærligheten mellom meg og mannen min. Det er en helt spesiell følelse: Den enorme varmen jeg ble møtt med av alle.... all oppmerksomheten... alle fine ord.... I dag har vi altså vært gift i to år - og vi er veldig lykkelige! Helt sant :D Selvfølgelig hender det at vi bjeffer til hverandre, krangler og sånt, men vi klarer å snakke sammen og løser de fleste konflikter på en ok måte. Enkelte folk tror man gir slipp på noe når man gifter seg, men det er ikke sant. Det er da det store eventyret begynner: Samlivet med den man elsker. Og tro meg, det er utrolig spennende. Gled dere, jenter! Masse gode klemmer og lykkeønskninger til alle sammen!
Septemberbrud Skrevet 5. august 2002 #2 Skrevet 5. august 2002 Takk!! Når jeg får høre slikt får jeg enda mer lust til å gifte meg! Ofte gir folk bare tilbakemeldinger på det negative i ekteskapet. Kjekt å høre fra folk som sier de har det bra!! Vil bare gratulere dere begge med dagen og ønske dere lykke til videre i livet!!
Olympia Skrevet 5. august 2002 #3 Skrevet 5. august 2002 Takk for det,og gratulerer med bryllupsdagen! I dag er det 19 dager igjen til vi gifter oss,og jeg gleder meg som en unge! Vi har bodd sammen i 2 år,så vi vet jo hvordan det er.Men vi gleder oss til å bli ektefeller,og håper virkelig at det holder livet ut! Det har vært mange skilsmisser i både min og sambos familie,men jeg håper vi kan trosse all statistikk og holde sammen livet ut! :D Gleder meg veldig til bryllupet,til å dele gleden med våre nærmeste. Tror det blir en herlig dag.Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for at det skal bli det! :D
Lady79 Skrevet 5. august 2002 #4 Skrevet 5. august 2002 Heisann!! Tusen takk!!! Gratulerer kjempemasse med bryllupsdagen!!! jeg henger meg på og sier at det er flott noen kom med det positive i ett ekteskap ikke bare det negative....litt godt for oss "brides to be" Jeg gleder meg kjempemasse til vår dag kommer....10 mnd og 2 dager igjen nå Lykke til videre i ekteskapet!!Er sikker på at dere gjør enhver statistikk til skamme Det skal vi prøve på ivertfall
Løven Skrevet 5. august 2002 #5 Skrevet 5. august 2002 Tusen Takk!!! Gratulerer med 2 års bryllupsdag, og lykke til videre.... Deilig med slike oppmuntrende ord på en mandag!!! :D
Villemo Skrevet 5. august 2002 #6 Skrevet 5. august 2002 Tuuuuuuusen hjertelig takk for fine ord og oppløftende støtte:) Det er så godt å høre at noen er positive til ekteskap;) Har hørt mange kommentarer siden vi fortalte folk at vi skulle gifte oss....masse positivt...men også negativt syns jeg... Gratulerer såååååå masse med 2 årsdagen deres! Lykke til fremover i livet..... gosh jeg gleder meg sånn....tenk 19 dager!!!! Er jo ingenting det jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå