AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Er det noen her inne med erfaring på dinfling.com? er det ekte eller bare en spam side? Anonymkode: f926c...f76
Tyrk40 Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Er nok bare en jævla tulleside: 'stor pikk søkes' 'jeg får den til å STÅ','kjør meg hardt og masse annet tull er vel ikke noe man skriver i profiloversikten sånn til vanlig..... cupido.no derimot er vel en litt mere seriøs side for voksne som vil...
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 20 minutter siden, Tyrk40 skrev: Er nok bare en jævla tulleside: 'stor pikk søkes' 'jeg får den til å STÅ','kjør meg hardt og masse annet tull er vel ikke noe man skriver i profiloversikten sånn til vanlig..... cupido.no derimot er vel en litt mere seriøs side for voksne som vil... er det også sånn vip opplegg hvor du bare kan sende kvinner meldinger om de først snakker til deg? Anonymkode: f926c...f76
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #4 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg har gode erfaringer fra den siden Nei, man kan sende melding til damene først om man ønsker det. Anonymkode: 1aa1b...ffe
Tyrk40 Skrevet 20. oktober 2017 #5 Skrevet 20. oktober 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det også sånn vip opplegg hvor du bare kan sende kvinner meldinger om de først snakker til deg? Anonymkode: f926c...f76 Nei da,faktisk ikke..Er du vip kan du sende til hvem du enn vil (single,par,etc.)enten du er homo,hetero,bi,transe osv..SuperVip medlemmer får de samme fordelene pluss rabatt i nettbutikken dems..Er man ikke vip/super kan man kun sende meldinger om man først har mottat melding tror jeg...Alt i alt en bra side syns jeg..Koster bare 200-300 for 2-3 mnd. 'prøveabonnement'
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #6 Skrevet 20. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gode erfaringer fra den siden Nei, man kan sende melding til damene først om man ønsker det. Anonymkode: 1aa1b...ffe Veeeeeldig troverdig.... Anonymkode: 2d0f7...d17 3
Sancho Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 Hender vekk fra denne siden. Det er ren svindel. Verken kvinnene eller menn du har kontakt med, vil du treffer i det hele tatt. Pengene du bruker (18 kr) per melding går til en konto i Amsterdam. På denne måten er vanskelig for Politiet å få tak i disse luringer. Jeg har politianmeldt de drittsekene, men de er ikke så lett å få dem påtalt. Det ser så ut at det er en som er flink med IKT, som har lagt mange profiler og har masse bilder og lurer både damer og menn med frekke flørts. Pass på. Ikke la lure deg
Sancho Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 Dinfling Hør på meg: jeg har fulgt IP adressen fra positive kommentarer om dinfling. Alle kommer fra samme PCen, henholdsvis fra samme IP adresse. Jeg må bare ta kontakt med politiet og Telenor for å lokalisere den luringen. Det tar ikke lengre og har vi den. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå