AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg er en Vekt som er betatt av en Skorpion. Disse passer ikke sammen i følge horoskopet. Bare la være da :/ Anonymkode: e86a8...1df
Forundret.. Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 Vil noen i det hele tatt være god nok for en vekt da? 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 Horoskop er overtro i 2017. Skal du virkelig la det hindre deg i å ta sjanser? Spesielt om den andre er en ordentlig og fin personlighet? Anonymkode: 0a403...6ac 8
bortebra Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 Jøss. Sjekker folk sånt? Svaret er vel tydeligvis ja. Jeg er født i et stjernetegn der jeg absolutt ikke hører hjemme - om jeg skal tro personlighetsbeskrivelsen den gir, jeg håper for guds skyld ikke noen har brukt det mot meg i en datingfase. I så fall er det hit and miss. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #6 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, Mousj skrev: Håp her? http://www.tv2.no/a/8802960/ Du kom meg i forlkjøpet😆 Anonymkode: 4876f...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #7 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, bortebra skrev: Jøss. Sjekker folk sånt? Svaret er vel tydeligvis ja. Ja. Mange sjekker sånt...til og med mennesker du ikke skulle trodd gjør det... Du gjør det nok du også selvom du ikke tror på det Hvis ikke er du VELDIG spesi Anonymkode: d6e79...e5b
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. oktober 2017 #8 Skrevet 19. oktober 2017 Tror ikke du skal henge deg for mye oppi stjernetegn, det er bare tull.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #9 Skrevet 19. oktober 2017 Hadde sjekket med tarotkortene. Anonymkode: eff98...bcd 2
bortebra Skrevet 19. oktober 2017 #10 Skrevet 19. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Mange sjekker sånt...til og med mennesker du ikke skulle trodd gjør det... Du gjør det nok du også selvom du ikke tror på det Hvis ikke er du VELDIG spesi Anonymkode: d6e79...e5b haha. Jeg kan med handa på hjertet si at jeg ikke aner hvilket stjernetegn kjæresten min har. 5
Glød Skrevet 20. oktober 2017 #12 Skrevet 20. oktober 2017 La stakkaren gå, så han slipper å være sammen med ei skrulle som vektlegger noe så absurd som stjernetegn. 8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #14 Skrevet 20. oktober 2017 Haha, om stjernetegnene våre var kompatible var virkelig ikke noe jeg tenkte på eller sjekket ut når jeg og mannen ble sammen! Da vi sjekket for gøy en gang lenge etterpå kom vi vel fram til at vi antakelig ikke skulle være noen spesielt god match - men det er jo vi veldig uenige i. Vi velger så klart å stole på det vi ser og føler, framfor stjernetegn og horoskop. Jeg tenker litt sånn... At med mindre man bruker horoskop til å styre veldig mye i livet sitt ellers, høres det litt ut som man leter etter en unnskyldning for å avslutte. At man egentlig ikke er så gira, og ønsker å trekke seg unna? For hvis man virkelig er forelsket i noen og mener at man passer sammen, så har jeg vondt for å se for meg at man lar stjernetegn overstyre det. Anonymkode: f9e94...836
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #15 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg er skorpion og sammen med en vær, i følge horoskopet passer vi overhode ikke sammen, men vet du hva? Vi er perfekt match og har vært gift i 15 år, så det med stjernetegn betyr ingenting. Anonymkode: bd0a5...523
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #16 Skrevet 20. oktober 2017 Hva med kinesisk horoskop? Hva sier det om dere? Hvis det sier noe annet, hva skal man da følge? Anonymkode: e89a1...560
Leeloo Skrevet 20. oktober 2017 #18 Skrevet 20. oktober 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Ja. Mange sjekker sånt...til og med mennesker du ikke skulle trodd gjør det... Du gjør det nok du også selvom du ikke tror på det Hvis ikke er du VELDIG spesi Anonymkode: d6e79...e5b Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri noen sinne har spurt en mann hvilket stjernetegn han er (OK, muligens da jeg var 14), hva i all verden skal jeg med den infoen? Jeg kan ingenting om stjernetegn (annet enn at jeg mener det er tull, samme med horoskop), og ville uansett ikke visst om hans tegn passer mitt eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #19 Skrevet 20. oktober 2017 Det er ikke bare soltegnet (stjernetegnet) som bestemmer personligheten til en person. Et horoskop består av mye, mye mer enn det. Soltegnet forteller kun hvor sola stod da du ble født, ikke hvor månen, Pluto, Saturn, Mars, Venus etc. stod. Heller ikke om noen astereoider eller noder. Det forteller heller ikke om hvilket hus du har sola eller noen av de andre planetene i. Når folk tror at astrologi er tull, er det fordi de tror at astrologi kun tar hensyn til om man er løve eller vannmann, og det er altså bare en bitte liten del av hele bildet. Når du er vekt og han er skorpion, går populære horoskopsider utifra at man kan være ukompatibel pga vekten er luftelement og skorpionen er vannelement. Og vann drukner luft, men ikke jord f.ex., som trenger vann (elementene er ild, luft, jord, vann). Men om du f.ex. har månen i et tegn som er mer kompatibelt med skorpionen, kan det spille mye inn. La oss si at du har ett tegn i luft og resten i vann, da vil du jo være mere vann-aktig enn luft-aktig egentlig. Vet ikke om dette ga noen mening men kort fortalt: soltegnet (stjernetegnet) er langt fra alt. Er du interessert i astrologi så gå på astro.com og lag et par-horoskop. De har noen gratis horoskoper der, og det er ekte vare, ikke som disse ukeblad-horoskopene. Anonymkode: 46783...092 2
Maleficenta Skrevet 20. oktober 2017 #20 Skrevet 20. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en Vekt som er betatt av en Skorpion. Disse passer ikke sammen i følge horoskopet. Bare la være da :/ Anonymkode: e86a8...1df Herregud tror du på sånt tull? Du lar det ikke gå pga det. Det blir for dumt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå