Gå til innhold

Teoriprøve imorgen, HJELP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er tre felt, du ligger i midten og skal kjøre forbi den foran. Hvilket felt bruker du? Det er høyre ikke sant?

Hva kan man bruke sammen med tåke/kurve lys?

 

 

Anonymkode: cd098...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper du kødder? Forbikjøring skal alltid skje i venstre felt, uansett om det er to eller tre felt. Det er ulovlig å bruke høyre felt, med unntak i kollektivfelt eller om man skal svinge til høyre.

Anonymkode: c9f44...e8f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les spørmålene nøye og tenk på hvilke svar de er ute etter. Et av spørsmålene jeg fikk var: 

 

Lille Ole på 5 år kommer løpende bak hekken etter ballen sin. Du kjører på ham. Hvem sin feil er det?

A Lille Ole sin feil

B. Din feil

C. Begge sin feil 

D. Ingen sin feil

 

Riktlige svar var B, men hvor var alternativ E, hvor var foreldrene til lille Ole?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke engang har fått med deg at du skal kjøre forbi i venstre felt så tror jeg ikke det er særlig håp for deg på teoriprøven. Er vel ikke vits å betale om du kommer til å stryke. Les mye mer og prøv om noen uker. 

Anonymkode: 08015...482

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du kødder? Forbikjøring skal alltid skje i venstre felt, uansett om det er to eller tre felt. Det er ulovlig å bruke høyre felt, med unntak i kollektivfelt eller om man skal svinge til høyre.

Anonymkode: c9f44...e8f

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke engang har fått med deg at du skal kjøre forbi i venstre felt så tror jeg ikke det er særlig håp for deg på teoriprøven. Er vel ikke vits å betale om du kommer til å stryke. Les mye mer og prøv om noen uker. 

Anonymkode: 08015...482

Jeg mente sefølgelig venstre side. Blir bare forvirret av alle de unntakene. Dere var jo veldig hyggelige.

Anonymkode: cd098...b88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg mente sefølgelig venstre side. Blir bare forvirret av alle de unntakene. Dere var jo veldig hyggelige.

Anonymkode: cd098...b88

Ignorer spydigheter folk kommer med. De glemmer at de også har måtte lært alt. Ingenting er vanskelig for dem som kan det. Stå på :) 

Anonymkode: 5d38e...668

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ignorer spydigheter folk kommer med. De glemmer at de også har måtte lært alt. Ingenting er vanskelig for dem som kan det. Stå på :) 

Anonymkode: 5d38e...668

Tusen takk, jeg besto med to feil :yvonne:

Anonymkode: cd098...b88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, jeg besto med to feil :yvonne:

Anonymkode: cd098...b88

Gratulerer 😁😁

Anonymkode: 5d38e...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...